Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Fredninger i reservat ?

 Besvar Besvar
Forfatter
Jim Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
jimjensen Avatar

Tilmeldt:: 21 Maj 2005
Geografisk: Sdr. Jylland
Status: Offline
Beskeder: 359
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jimjensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Fredninger i reservat ?
    Sendt: 24 Mar 2013 kl. 17:37
Kære fiskevenner !
Blot for at få opklaret en lille debat vi havde, håber jeg at nogle af jer kloge medfiskere kender reglerne for fiskeri i vildreservater.
Feks. denne:
Af dette står der jo at fredningene er undtaget såfremt man udøver fiskeri.
se venligst dette afsnit:

Stk. 2. Bestemmelsen i stk. 1 gælder ikke for:

b. Sejlads i forbindelse med fiskeri på vildtreservatets vandområde.

Som nævnt indledningsvis, så kunne vi ikke drømme om at sejle over i kajak eller båd til øen og fiske i waders på kysten i fredningsperioden, men er det lovligt er det vores diskussion handler om ?
 
Knæk og bræk derude
Mvh. Jim
Gaula 2013?
 
 
 
Til top
ole skaarup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ole skaarup

Tilmeldt:: 11 Dec 2010
Geografisk: Hobro
Status: Offline
Beskeder: 201
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ole skaarup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Mar 2013 kl. 17:41
Som jeg forstår det må du godt plaske rundt i en badering og fiske. Du må bare ikke gå i land på noget tidspunkt!!
Til top
Steen Kehler Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Steen Kehler Avatar

Tilmeldt:: 03 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 1478
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Steen Kehler Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Mar 2013 kl. 17:51
Man må ikke gå i land 1/3 - 15/7
Man må gerne sejle i den nævnte periode indenfor de 50 meter, hvis altså at det sker i forbindelse med fiskeri i 50 meters Zonen ---> så man må gerne sejle f.eks. ind 20 meter fra land og kastefiske i den nævnte periode.
Til top
Jim Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
jimjensen Avatar

Tilmeldt:: 21 Maj 2005
Geografisk: Sdr. Jylland
Status: Offline
Beskeder: 359
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jimjensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Mar 2013 kl. 06:11
Kære fiskevenner !
Jamen så læser I regelsættet som jeg, og jeg tror jeg har vundet en flaske Amarone ;-)
Tak for svarene.
 
Knæk og bræk derude
Mvh. Jim
Gaula 2013?
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down