Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Flyfestival 2013

 Besvar Besvar
Forfatter
Søren Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
skn

Tilmeldt:: 12 Dec 2003
Status: Offline
Beskeder: 182
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér skn Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Flyfestival 2013
    Sendt: 28 Mar 2013 kl. 08:22
 
LOOP, hvor var de?

Loop var på listen over udstillere, jeg savnede dem ikke, da jeg ikke har interesse i det de sælger, men da jeg kom hjem kom jeg til at tænke på, at de slet ikke var der !
Går det igen dårligt med økonomien hos Loop? Eller har Loop helt droppet DK for at koncentrere sig om USA, hvor de tidligere problemer ikke er så synlige?
Søren
Til top
Jesper Frølund Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
frø

Tilmeldt:: 07 Apr 2007
Geografisk: Horsens
Status: Offline
Beskeder: 9
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér frø Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Mar 2013 kl. 08:34

Jeg så også at loop skulle udstille.
Jeg havde hjul og liner med derned,kun for at prøve disse to stænger. 
Loop cross s1 14 fod og G.A signature 14 fod. Øv øv Angry
Jesper.

Til top
mikkel hemmeshøj Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
mikkell Avatar

Tilmeldt:: 15 Okt 2003
Status: Offline
Beskeder: 1047
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mikkell Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Mar 2013 kl. 09:44
det er sløjt... at melde sin akomst og så ikke dukke op... som et minimum kunne de så melde afbud offentligt

mik
Til top
Lasse Karlsson Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
LasseK Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Status: Offline
Beskeder: 1427
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér LasseK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Mar 2013 kl. 11:04
Hvor har Loop meldt deres ankomst?
Teori er godt, viden er bedre....
Til top
Jan L Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
JTHL

Tilmeldt:: 03 Jun 2009
Geografisk: Aalborg
Status: Offline
Beskeder: 453
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér JTHL Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Mar 2013 kl. 11:06
http://www.flyfestival.dk/index.php/udstillere
Til top
Per Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Taonga Avatar

Tilmeldt:: 17 Apr 2004
Geografisk: Fredensborg
Status: Offline
Beskeder: 2059
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Taonga Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Mar 2013 kl. 11:08
Hvis de ikke selv har meldt deres ankomst er der andre der har et troværdighedsproblem.....
Med venlig hilsen
Per Hansen
Fredensborg

Old Flyfishermen never die - they just wade away!
Til top
Søren Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
skn

Tilmeldt:: 12 Dec 2003
Status: Offline
Beskeder: 182
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér skn Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Mar 2013 kl. 11:12
Hej
Loop fremgår på den officielle udstiller liste til festivallen, men nu hvor jeg checker planen over hvor udstillerne er placeret i hallen, er de ikke med på denne.
De må altså have meldt fra i sidste øjeblik - hvilket gør mit spørgsmål endnu mere aktuelt.
 
Søren
Til top
Martin Bertelsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
MBertelsen Avatar

Tilmeldt:: 11 Mar 2013
Status: Offline
Beskeder: 12
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér MBertelsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Mar 2013 kl. 11:23
Kan det passe at LOOP har stoppet deres produktion af alt slags beklædning? 
Til top
Lasse Karlsson Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
LasseK Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Status: Offline
Beskeder: 1427
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér LasseK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Mar 2013 kl. 11:43
Citat: skn



Hej
Loop fremgår på den officielle udstiller liste til festivallen, men nu hvor jeg checker planen over hvor udstillerne er placeret i hallen, er de ikke med på denne.
De må altså have meldt fra i sidste øjeblik - hvilket gør mit spørgsmål endnu mere aktuelt.
 
Søren


Dvs du mener at de har betalt for en stand og derefter afmeldt deres ankomst?

Grundplanen over hvor de forskellige er placeret i hallerne kom jo ud ret tidligt, så det er vel FFFD der har glemt at tage logo'et ned fra siden...

Lasse
Teori er godt, viden er bedre....
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down