Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvorfor kan man ikke tage det affald med hjem

 Besvar Besvar
Forfatter
Tommy Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tolund

Tilmeldt:: 26 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 1475
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tolund Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Hvorfor kan man ikke tage det affald med hjem
    Sendt: 05 Aug 2013 kl. 20:18
Så skete det igen. Det er utroligt. Kører en tur til Mariager fjord og vil sætte pontonbåden i ved stensætningen vest for Kongsdal havn, som jeg plejer at gøre. Parkere bilen ved en lille bålplads og sætter i vandet i tusmørket. Efter en herlig fisketur (ingen fisk) vender man tilbage og ser hvordan pladsen ser ud i dagslys. Det flyder med øldåser og plastikkrus mellem stenene. En stor fuglerede af nylonline smidt på bålpladsen, gamle klude og en mega dynge hestelort. Hvad er det lige der foregår i hovedet på folk. Jeg fyldte en affaldspose med affald, lorten ligger der stadigvæk. En rigtig appetitvækker til de næste der vil tænde bål og hygge sig på stedet. Hvorfor er vi så ligeglade med vores fælles natur.
Til top
jesper Skjoldborg bech Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
sage Avatar

Tilmeldt:: 29 Dec 2002
Status: Offline
Beskeder: 1120
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér sage Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Aug 2013 kl. 20:28
Sørgeligt Cry . I går satte jeg kajakken i Ebeltoft vig og i en busk (10 m fra en skrældespand, var der affald. Desværre bliver vi andre nød til, at rydde op efter dem.
Med venlig fluefisker hilsen! Jesper Skjoldborg Bech
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down