Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Lidt hjælp til opstart

 Besvar Besvar
Forfatter
Daniel green Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Da9el Avatar

Tilmeldt:: 19 Okt 2013
Status: Offline
Beskeder: 40
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Da9el Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Lidt hjælp til opstart
    Sendt: 05 Mar 2014 kl. 20:06
Hej ville høre om der var nogle der ville hjælpe med med hvad jeg skal købe hvis jeg vil prøve og binde denne her flue/poppers

http://www.bluedotmediashop.dk/product.asp?product=826

Jeg skal bruge alt da jeg aldrig har bundet fluer før så hvordan kommer jeg billigst igang og hvad skal jeg købe ?
Til top
Dansenegeren Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rasmuslaustsen Avatar

Tilmeldt:: 05 Dec 2009
Status: Offline
Beskeder: 462
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rasmuslaustsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Mar 2014 kl. 21:46
Som udgangspunkt værktøj og fluestik og tråd, men syntes du evt skulle smide en mail til Daniel som har siden du linker til, han har med garanti det hele! og han er en MØJ rar person som gerne vil hjælpe:-)
Tjek
www.bombayfly.dk
Til top
Steffan Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Steffan Avatar

Tilmeldt:: 05 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 1166
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Steffan Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Mar 2014 kl. 22:53
Kan kun give Rasmus ret!

Daniel er helt sikkert den rette til at hjælpe dig igang! :)
FishFinderProductions
På Facebook & Youtube K&B
Til top
Daniel green Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Da9el Avatar

Tilmeldt:: 19 Okt 2013
Status: Offline
Beskeder: 40
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Da9el Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Mar 2014 kl. 22:58
super har lige skrevet til ham kunne måske også være man bare skulle søge efter en der ville binde dem for mig må se hvad han skriver tilbage
Til top
jesper Skjoldborg bech Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
sage Avatar

Tilmeldt:: 29 Dec 2002
Status: Offline
Beskeder: 1120
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér sage Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Mar 2014 kl. 14:45
Citat: Da9el

Hej ville høre om der var nogle der ville hjælpe med med hvad jeg skal købe hvis jeg vil prøve og binde denne her flue/poppers

http://www.bluedotmediashop.dk/product.asp?product=826

Jeg skal bruge alt da jeg aldrig har bundet fluer før så hvordan kommer jeg billigst igang og hvad skal jeg købe ?

Hej
På dit link, er der listet alle materialer, som du kan finde i Daniels shop. Hvordan du binder den kan du se på videoen. Daniel har også lavet nogle gode forklaringer på noget fornuftigt begynderværktøj. Du skal blot bruge "standard" værktøj til geddefluer. Daniel har lavet/vist mange lette forklaringer på alt.


Redigeret af sage - 06 Mar 2014 kl. 14:48
Med venlig fluefisker hilsen! Jesper Skjoldborg Bech
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down