Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Korsholm

 Besvar Besvar
Forfatter
Henrik Romsdal Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Romsdal Avatar

Tilmeldt:: 24 Maj 2003
Status: Offline
Beskeder: 107
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Romsdal Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Korsholm
    Sendt: 29 Apr 2014 kl. 10:14
Normalt plejer jeg at rose Korsholm for deres hurtige levering gode hjemmeside og fine service når jeg ringer til dem men ikke denne gang.
Jeg bestilte en line og et par handsker d.22 og fik svar d.24 om at de ikke hade de bestilte vare.Det er så ok.Men hvor for fanden står begge de to varer så stadig på deres hjemmeside. Se da at få ryddet op i jeres netbutik så  de ting der står der også kan leveres.
Surt opstød fra Henrik Romsdal
Til top
Kristoffer Rasmussen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
zaza

Tilmeldt:: 21 Aug 2011
Geografisk: virum
Status: Offline
Beskeder: 62
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér zaza Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Apr 2014 kl. 10:19
Ikke sidste gang eller sted du kommer ud for det.
Til top
Danni møller Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
kitti

Tilmeldt:: 02 Mar 2011
Geografisk: fjerritslev
Status: Offline
Beskeder: 39
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kitti Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Apr 2014 kl. 10:25
Det har jeg os oplevet ved korsholm. Det er faktisk træls. Men tror os det er galt andre steder. Men træls er det da. 
Til top
Anders Fabrin Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
fabioo

Tilmeldt:: 28 Nov 2010
Geografisk: midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 177
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fabioo Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Apr 2014 kl. 10:55
Nu skal man vist ikke klandre nogen for noget som ALLE gør. De kan jo ikke have optælling hver eneste dag og handsker og liner flyver da ud af dørene dernede. Ingen grund til at hænge nogen ud.

Tight lines alle sammen. 

Mvh. Anders
Til top
Jan Persson Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jan Persson Avatar

Tilmeldt:: 23 Sep 2002
Status: Offline
Beskeder: 1955
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jan Persson Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Apr 2014 kl. 10:58
Citat: fabioo

Nu skal man vist ikke klandre nogen for noget som ALLE gør. De kan jo ikke have optælling hver eneste dag og handsker og liner flyver da ud af dørene dernede. Ingen grund til at hænge nogen ud.

 
Nu er det jo ikke atomfysisk her i 2014 at have en webshop, der automatisk holder styr på lagerbeholdning så man undgår dette. Manuel lageroptælling var noget man lavede i 90'erne Wink
 
Syntes også det er træls når der ikke er styr på hvad der rent faktisk er på hylderne, det er dog ikke kun et problem for den nævnte butik. Men ikke særlig svært at løse hvis man vil.
 
Til top
Heinz Gerhard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tackler Avatar

Tilmeldt:: 10 Jul 2005
Status: Offline
Beskeder: 1502
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tackler Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Apr 2014 kl. 11:12
Citat: Romsdal

Normalt plejer jeg at rose Korsholm for deres hurtige levering gode hjemmeside og fine service når jeg ringer til dem men ikke denne gang.
Jeg bestilte en line og et par handsker d.22 og fik svar d.24 om at de ikke hade de bestilte vare.Det er så ok.Men hvor for fanden står begge de to varer så stadig på deres hjemmeside. Se da at få ryddet op i jeres netbutik så  de ting der står der også kan leveres.
Surt opstød fra Henrik Romsdal


Sure gamle mænd fanger ingen fisk - Henrik !

Heinz
Til top
Per Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Taonga Avatar

Tilmeldt:: 17 Apr 2004
Geografisk: Fredensborg
Status: Offline
Beskeder: 2059
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Taonga Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Apr 2014 kl. 15:09
Skattemand op med humøret, det er jo ikke ligefrem "atomfysik" når skattemand sender skattebreve til børn......vel skattemand

Redigeret af Taonga - 29 Apr 2014 kl. 15:10
Med venlig hilsen
Per Hansen
Fredensborg

Old Flyfishermen never die - they just wade away!
Til top
Peter Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
P.M.

Tilmeldt:: 01 Mar 2010
Status: Offline
Beskeder: 508
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér P.M. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Apr 2014 kl. 15:28




Redigeret af P.M. - 29 Apr 2014 kl. 15:29
Til top
Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
sulen Avatar

Tilmeldt:: 31 Jan 2011
Status: Offline
Beskeder: 133
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér sulen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Apr 2014 kl. 15:44
Se lige om de ikke har et par sko nogle numre større Wink 
Hvorfor slappe af i morgen når du kan gøre det idag.
Til top
Steffan Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Steffan Avatar

Tilmeldt:: 05 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 1166
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Steffan Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Apr 2014 kl. 18:07
Jan 

hva snakker du om mand?

sidder du seriøs og siger at der ikke bliver lavet manuel optælling?

hvordan fanden tror du så de gør? tror du de har en robot til det?

intet styresystem til lager kan fungere uden manuelle optællinger!

OG jo mange butikker har faktisk optælling mange gange om UGEN!

men jo det er sku for latterligt at de ikke retter deres hjemmeside til, EFTER 
de er blevet gjort opmærksomme på beholdningen, men det sker desværre ganske ofte i både ind og udland, (grejshops) :)

udover dette er Korsholm en af landets bedste på pris, kvalitet og service ! 
FishFinderProductions
På Facebook & Youtube K&B
Til top
Jan Persson Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jan Persson Avatar

Tilmeldt:: 23 Sep 2002
Status: Offline
Beskeder: 1955
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jan Persson Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Apr 2014 kl. 22:54
Citat: Steffan

Jan 
hva snakker du om mand?
sidder du seriøs og siger at der ikke bliver lavet manuel optælling?
hvordan fanden tror du så de gør? tror du de har en robot til det?
intet styresystem til lager kan fungere uden manuelle optællinger!
OG jo mange butikker har faktisk optælling mange gange om UGEN!
men jo det er sku for latterligt at de ikke retter deres hjemmeside til, EFTER 
de er blevet gjort opmærksomme på beholdningen, men det sker desværre ganske ofte i både ind og udland, (grejshops) :)
udover dette er Korsholm en af landets bedste på pris, kvalitet og service ! 


Hej Steffan,

Nej, jeg siger, at det ikke er nødvendig at lave manuel optælling for at holde sin side opdateret omkring en vare er på lager eller ej. Det har længe været teknisk muligt at gøre dette automatisk, så websiden ikke accepterer en ordre hvis varen er udsolgt. Dette burde være en selvfølge i en moderne internet butik. I øvrigt er jeg enig med dig i at Korsholm er en af landets bedste grejbutikker og jeg køber der ofte selv. Derfor kan man jo alligevel godt give konstruktiv kritik - noget visse af siden brugere kunne lære noget af - ikk' Per??
Til top
ole skaarup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ole skaarup

Tilmeldt:: 11 Dec 2010
Geografisk: Hobro
Status: Offline
Beskeder: 201
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ole skaarup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Apr 2014 kl. 23:05
Manuel optælling er nødvendigt hvis der er en fysisk butik.. Når der er kunder er der svind tyverier og fejl hvor en vare ikke bliver scanner ud ad varelager så det er nødvendigt at gå til bage til 90'rne et par gange om året..
Til top
jesper Skjoldborg bech Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
sage Avatar

Tilmeldt:: 29 Dec 2002
Status: Offline
Beskeder: 1120
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér sage Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Apr 2014 kl. 07:00
Det var sku da nemmere, at lade butikkerne selv finde ud af hvordan man gør LOL. Generelt er der bestemt plads til forbedring på hjemmesiderne. Ikke mindst, at få alle varerne på og dem væk, som ikke findes mere.......de sælger jo ikke ved, at "stå på lageret" hvor ingen ser dem.
Med venlig fluefisker hilsen! Jesper Skjoldborg Bech
Til top
Henrik Romsdal Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Romsdal Avatar

Tilmeldt:: 24 Maj 2003
Status: Offline
Beskeder: 107
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Romsdal Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Apr 2014 kl. 10:04
Selv den mindste Internetbutik har et program der holder styr på hvad der er på lager og hvad der ryger ind og ud at butikken
Det her er 2014
Til top
Steen Ellemose Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
SE

Tilmeldt:: 27 Maj 2008
Geografisk: sydvestjylland
Status: Offline
Beskeder: 93
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér SE Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Apr 2014 kl. 10:31
Der er mange ting i spil her, og det er let at skælde ud.

Fra det øjeblik jeg tager den sidste af en vare på hylden hos Korsholm, og til den er betalt, kan der snildt gå en halv time eller mere, til jeg betaler og den registreres i deres database. Jeg skal jo have tid til at ose videre.
Det betyder, at en eller anden klatmaler fra hovedstaden kan bestille samme vare, som jeg har i min kurv i det tidsrum. Varen er ikke fysisk på hylden, men den er heller solgt - den ligger i min kurv. Ergo er der et uløseligt problem.

Dette forudsætter at alle varer har en unik stregkode og ikke et varegruppenummer. Der er mange butikker, der ikke bruger unikke stregkoder - det er både dyrt og besværligt at etablere et komplet system. Jeg har været med til processen i en postordrevirksomhed jeg har arbejdet i. Hvis I lægger mærke til poserne hos Korsholm, så er der ikke en unik stregkode!

En webshop er, i lighed med et papirkatalog, et udtryk for hvad man gerne vil tilbyde sine kunder. 9 ud af 10 kunder kan sagtens forstå og leve med at en vare midlertidig kan være udsolgt - det kan der være uendeligt mange grunde til. Omvendt kan man sagtens finde varer i en fysiske butik, der ikke findes på en evt. webshop. Det kan være rester, partivarer, eller varer man vurderer ikke vil være lønsom at bruge tid på at lægge i webshoppen. Trods al teknik, skal der være mennesker bag.

Endelig skal man huske at god service skyldes mennesker og ikke computere, samt at det er menneskeligt at fejle, men total sammenbrud kræver en computer.

Og så vil jeg foreslå at man ringer til Korsholm og skælder ud, frem for at lufte sin galde her, det får man ikke varen hurtigere af.

Med ønsket om at forårssolen må skinne på jer alle og formilde dystre miner.
Steen
Til top
niels esmarch Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
nielsesmarch Avatar

Tilmeldt:: 29 Dec 2011
Status: Offline
Beskeder: 353
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér nielsesmarch Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Apr 2014 kl. 10:54
Hvem tror i kommer til at betale hvis butikken skal have et dyrt og effektivt system?
De har sikkert haft røvtravlt d.23 og du får svar dagen efter.
Ser ingen dårlig service her. Beklager:)


Redigeret af nielsesmarch - 30 Apr 2014 kl. 10:57
Til top
Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
hindsgavl

Tilmeldt:: 29 Maj 2013
Status: Offline
Beskeder: 94
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér hindsgavl Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Apr 2014 kl. 11:14

"nu plejer jeg jo at rose Korsholm".... Hvis du gør har jeg i hvert fald ikke set det. Syns du skulle tage dig en kølig pils, og ellers finde dig en plet i solen. Det lyder til at du trænger til at få lidt varme ind i kroppen.

Hvis der ikke skal mere til at få dig til at miste dit gode humør, er jeg glad for ikke at bo i samme hus som dig(-:
God 1, maj i morgen til alle, hvor jeg sidder i min flydering og straffer de store gedder(((-:
Til top
jesper Skjoldborg bech Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
sage Avatar

Tilmeldt:: 29 Dec 2002
Status: Offline
Beskeder: 1120
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér sage Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Apr 2014 kl. 12:12
sh*t happens og hvis de har tusindevis af vellykkede transaktioner, vil en lille procentdel altid gå galt. Den med pilsen var ingen dårlig ide.

Redigeret af sage - 30 Apr 2014 kl. 12:12
Med venlig fluefisker hilsen! Jesper Skjoldborg Bech
Til top
Kim Korskjær Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kikophil

Tilmeldt:: 30 Jul 2011
Geografisk: Amager
Status: Offline
Beskeder: 2333
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kikophil Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Apr 2014 kl. 22:12
#Jan Persson Big smile
Desværre nej - det kan aldrig lade sig gøre, konstant at have styr på lageret. Heller ikke med noget program. De fungerer langt fra perfekt. Har selv været der - prøvet det!. At gå ind senere og skulle rep. de fejl/ting programmet ikke kan klare tager langt mere tid, end hvis man selv kører manuel kontrol. Kun ved de helt store forretninger kan man være nødsaget til programkontrollen, da man jo ikke konstant kan kravle rundt i mellem varerne i flere etagers højde for at tælle op!. Men så får man netop den næsten obligatoriske besked (efter ordreafgivelse), at varen desværre ikke er på lager, og først skal skaffes hjem - øv Big smile

Der vil altid være spillerum mellem faktisk lager/returvarer/kontrollering af returvarer/RMA varer, der evt. kommer tilbage til lageret osv. osv. Intet program kan holde styr på det så længe der er bare et par menneskehænder der har fat i en enkelt vare.

#Henrik
I aktuelle sag ser jeg ikke nogen forskel fra andre sælgeres problemstillinger. Jeg vil næsten sige, at hvis du kan nøjes med dette problem, er du billigt sluppet i forhold til, hvad du ellers kunne være ude for.

At holde en hjemmeside ajour er stadigvæk en af de dyreste lønudgifter en forhandler har.
Mvh. - Kim



Redigeret af kikophil - 30 Apr 2014 kl. 22:15
Til top
Henrik Jørgensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
HSJ

Tilmeldt:: 18 Maj 2005
Status: Offline
Beskeder: 992
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér HSJ Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Apr 2014 kl. 22:23
Hvis man ikke har den vare man reklamere for,har man ikke løst sin opgave!
VH
Henrik
Til top
Kim Korskjær Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kikophil

Tilmeldt:: 30 Jul 2011
Geografisk: Amager
Status: Offline
Beskeder: 2333
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kikophil Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Apr 2014 kl. 22:30
Og det er jo netop problemet ved alle netforhandlerne. Det kan ikke undgåes, så enten må "vi" finde os i det, eller også lade være med at købe, indtil en bedre metode blivet opfundet!

Jeg er ikke et øjeblik i tvivl om, at der konstant er forskning i gang, for at løse problemet. Der er jo penge at hente i en sådan løsning. Og er der noget der kan få forskning/løsninger frem er det jo den gode gamle gulerod - penge Big smile Hvis en løsning fandtes, ville den derfor allerede være implementeret i dagligdagens nethandels muligheder.

Mvh. - Kim


Redigeret af kikophil - 30 Apr 2014 kl. 22:35
Til top
Arnt Christensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
arntc

Tilmeldt:: 15 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 333
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér arntc Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Maj 2014 kl. 11:39
Det er jo ikke en dyt anderledes end at gå ind i en butik og sige "Jeg vil gerne have den jakke der hænger i vinduet i str. M" hvortil svaret er "Den herre der lige er gået ud af døren købte den sidste i str. M, den der hænger i vinduet er str. XXL"...

Det kan aldrig undgås, kommer aldrig til at kunne undgås, og hvis man forsøger at undgå det ender man med en lang læse og tomme lommer.
Til top
Helge Kristian Kristensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
buller11

Tilmeldt:: 22 Sep 2013
Status: Offline
Beskeder: 4
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér buller11 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Maj 2014 kl. 16:29

"nu plejer jeg jo at rose Korsholm".... Hvis du gør har jeg i hvert fald ikke set det. Syns du skulle tage dig en kølig pils, og ellers finde dig en plet i solen. Det lyder til at du trænger til at få lidt varme ind i kroppen.

Hvis der ikke skal mere til at få dig til at miste dit gode humør, er jeg glad for ikke at bo i samme hus som dig(-:
God 1, maj i morgen til alle, hvor jeg sidder i min flydering og straffer de store gedder(((-:ClapClap
Til top
Henrik Erichsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Sofus_100

Tilmeldt:: 09 Jul 2008
Status: Offline
Beskeder: 349
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Sofus_100 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Maj 2014 kl. 22:34
Det er ikke sådan lige for et fysisk butik som Korsholm at have 100% styr på deres lager kontra deres webshop hvis ikke deres faktureringssystem og webshop modul taler sammen.. Der hvor jeg arbejder har vi et webshopmodul der kommunikerer med vores faktureringssystem men hvis ikke vi er på mærkerne og har styr på vores lager optællinger, så er vi hurtigt ude i en situation hvor fysisk lager kontra web shop ikke stemmer..

Men den nemme løsning er 1. let bagdelen og kom ned i butikken, 2. Grip knoglen og få en snak med butikken... ser absolut ingen grund til at hænge dem ud her..
Til top
Nikolaj Freiesleben Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Niko Avatar

Tilmeldt:: 21 Mar 2003
Status: Offline
Beskeder: 58
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Niko Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Maj 2014 kl. 08:19
Hvad så med svind. Hvis du har en fysisk butik med kunder som går ud og ind så har du vel også svind. 

Til top
Henrik M. Lomholt Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Creekking Avatar

Tilmeldt:: 11 Jan 2003
Geografisk: Danmark
Status: Offline
Beskeder: 273
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Creekking Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Maj 2014 kl. 08:47
Hør nu kige her folks.
 
Det er rigtigt. at der findes systemer, der kan holde styr på lagerbeholdningen, så netbutikken ikke opgiver varer, der er på lager. det virker givetvis fint, når man handler med computere, skitøj og andre større varer.Embarrassed
Hvis en grejbutik i Korsholms størrelse skulle have noget lignende, ville det alligevel ikke væe vaild. Tænk på f.eks. polarræv i sort, purple, ginger, grøn, osv. osv. Man kan ikke sætte stregkode på hår og fjer.Confused
 
Det ville være alt alt for tidskrævende, at køre et lagersystem i en butik som denne. Så lev med, at der kan være lidt leveringstid på enkelte varer, en gang i mellem. Bum.
 
Go' fredagSmile
Til top
Michael Jørgensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
mjorgensen Avatar

Tilmeldt:: 24 Sep 2003
Status: Offline
Beskeder: 309
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mjorgensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Maj 2014 kl. 09:25
Citat: Creekking

Tænk på f.eks. polarræv i sort, purple, ginger, grøn, osv. osv. Man kan ikke sætte stregkode på hår og fjer.Confused
 
Det ville være alt alt for tidskrævende, at køre et lagersystem i en butik som denne. 
 
Go' fredagSmile


Nej Henrik

Det er for tidskrævende IKKE at have lagersystem i store butikker. Tror du Bilka, Kvickly osv kunne eksistere uden lagersystem?  Når fakturaen tastes i systemet, er lageret opdateret. Store butikker kan ikke have personale til at gå butikken igennem for at kigge efter udsolgte varer. Der skal automatisk komme en notits i systemet, når en vare har nået minimumbeholdningen og skal derefter bestilles hos leverandøren.

Stregkoder på alle varer, da fjer, hår og dubbing ligger i en pose http://www.korsholm.dk/dk/fiskeri-produkter/fluebinding/dubbing/hareline-dubbin.html

Det er vist for mange år siden du var i fjerbranchen Smile
www.kystfluefiskeren.dk
Til top
Steffan Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Steffan Avatar

Tilmeldt:: 05 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 1166
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Steffan Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Maj 2014 kl. 10:27
Det fint Michael de systemer DS kører med, de virker ikke
uden virkelige mennesker, og jo de tjekker, optæller osv.
I fællesskab med de respektive konsulenter fra de forskellige
firmaer ;)
FishFinderProductions
På Facebook & Youtube K&B
Til top
Michael Jørgensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
mjorgensen Avatar

Tilmeldt:: 24 Sep 2003
Status: Offline
Beskeder: 309
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mjorgensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Maj 2014 kl. 13:00
Ja men ikke lige så meget som hvis der ikke var lagerstyring. Er godt klar over at der bliver checket op på varer, hvor systemet melder om fejl i lagerbeholdning.
www.kystfluefiskeren.dk
Til top
Jacob Henneberg Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Jacob Henneberg

Tilmeldt:: 19 Apr 2013
Geografisk: Kjellerup
Status: Offline
Beskeder: 35
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jacob Henneberg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Maj 2014 kl. 21:07
Hvor der er mennesker involveret, vil der altid opstå fejl. Det er menneskeligt at fejle (det skal vi alle huske!), og jeg synes vi i dagens Danmark, har fået en tendens til at "skrappe op" når bare den mindste ting er gal.
Jeg siger ikke, jeg ikke kan følge din irritation/ærgelse mm. Over du ikke har kunne få det/de produkt(er) du så gerne ville have, men jeg selv ærger mig over at så "lille" en ting skal komme os andre til skue her på forum som dårlig omtale, som jeg i bund og grund ikke mener de fortjener!!

Jeg kan huske, jeg engang købte nogle få ting til fluebindingsbordet, hvor de dagen efter ringer og siger at den ene af de bestilte ting desværre ikke længere var på lager, men de havde fået noget tilsvarende, som endda var lidt billigere. Efterfølgende modtager jeg mine varer (med stor tilfredshed), og få samtidig differencen tilbage på min konto.
JEG KAN KUN KLAPPE I MINE SMÅ HÆNDER over den framrangende service de tilbød mig.
Til top
Henrik Romsdal Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Romsdal Avatar

Tilmeldt:: 24 Maj 2003
Status: Offline
Beskeder: 107
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Romsdal Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Maj 2014 kl. 22:14
Jeg er godt nok måløs over alle de negative tilkendegivelser der kommer over at jeg tillader sig at komme med en kritik af noget jeg synes godt kunne gøres bedre.Hvis der ikke var nogen der kom med ris og ros ville der ikke være noget der ændrede sig.Der hvor jeg kommer fra er det ``tilladt´´at komme med kritik,uden det derved kommer til at fremstå som noget ekstremt negativt,men sådan kan det da godt være det ikke er andre steder i landet.
Og til de herre Hindsholm og Helge:prøv næste gang i skriver et indlæg at få det til at lyde som om i er ældre end 14 år
Til top
Henrik Erichsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Sofus_100

Tilmeldt:: 09 Jul 2008
Status: Offline
Beskeder: 349
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Sofus_100 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Maj 2014 kl. 00:15
Citat: Romsdal

Der hvor jeg kommer fra er det ``tilladt´´at komme med kritik,uden det derved kommer til at fremstå som noget ekstremt negativt,men sådan kan det da godt være det ikke er andre steder i landet.


Det er vel derfor du ikke oplyser hvor du kommer fra...
Til top
Jacob Henneberg Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Jacob Henneberg

Tilmeldt:: 19 Apr 2013
Geografisk: Kjellerup
Status: Offline
Beskeder: 35
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jacob Henneberg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Maj 2014 kl. 08:15
Målløs synes jeg ikke du skal være. Jeg vil give dig ret i, at kritik er fuld ud i orden, det skal bare være konstruktivt!! Det synes jeg bestemt ikke dit sure opstød i starten var, og derfor synes jeg du bør hører for det!! (Når du selv tillader dig at kritiserer, må du vil også kunne tage det der måtte komme tilbage?)

Men noget der undre mig lidt er: hvorfor kritisere du egentlig butikken offentligt herinde, når du siger det er et sted du egentligt er ret godt tilfreds med??
Til top
Anders Bak Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Andersb Avatar

Tilmeldt:: 09 Sep 2010
Status: Offline
Beskeder: 157
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Andersb Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Maj 2014 kl. 08:22
Jeg handler kun hos Korsholm og har altid været tilfreds med service, varer, pris, udvalg osv.
Fatter ikke hvorfor de skal hænges ud for en ligegyldig fejl, som nævt i flere indlæg er det jo menskeligt!!
I stedet for den her afstumpede smålighed, så find da et andet sted og handle???
Til top
Karsten Andersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
karsten4 Avatar

Tilmeldt:: 08 Mar 2003
Geografisk: Nordjylland
Status: Offline
Beskeder: 499
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér karsten4 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Maj 2014 kl. 15:22
Hej
 
Herregud! Så er det blot konstateret, at det også hos Korsholm kan lade sig gøre at finde udsolgte varer på hjemmesiden. Det har jeg prøvet flere gange hos andre grejbutikker, så skal vi ikke kalde det her for en storm i et glas vand.
 
Mvh
 
Karsten
Til top
Henrik Jørgensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
HSJ

Tilmeldt:: 18 Maj 2005
Status: Offline
Beskeder: 992
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér HSJ Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Maj 2014 kl. 16:04
Jeg har også kun gode oplevelser hos Korsholm, men ligegyldigt hvor man måtte opleve at man reklamere for en vare man ikke har, er det i mine øjne dårlig kommunikation, og pisse irriterende !!
VH
Henrik


Redigeret af HSJ - 03 Maj 2014 kl. 16:05
Til top
Kim Pedersen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Krpe12111211

Tilmeldt:: 11 Apr 2010
Geografisk: Aulum
Status: Offline
Beskeder: 73
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Krpe12111211 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Maj 2014 kl. 16:09
Helt enig med Anders  ....... Korsholm er sgu bare bedst i service, venlighed og god behandling af kunder  ...... !!!!
 
Man har sgu da for lidt at gå op i hvis man "piver" over småting som dette her, tag da ud og fisk   .... og husk lige på at god service er en efterhånder udgået vare her i Danmark  -- så sæt da pris på at vi stadig har steder hvor god behandling er en selvfølge ....  SmileSmile  --- MIN mening.
Til top
Kim Korskjær Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kikophil

Tilmeldt:: 30 Jul 2011
Geografisk: Amager
Status: Offline
Beskeder: 2333
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kikophil Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Maj 2014 kl. 22:00
Jeg har handlet MANGE steder på nettet incl. Korsholm, og jeg har kun godt at sige om denne forretning. Flere gange har jeg f.eks. fået meddelelser der ligger langt udenfor andre forretningers almindelige service.

Thumbs Up Korsholm (og så ser jeg gerne en fed rabat næste gang vi handler LOLLOLLOL)
Mvh. - Kim
Til top
Ove Leif Petersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
leif P Avatar

Tilmeldt:: 14 Feb 2007
Status: Offline
Beskeder: 265
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér leif P Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Maj 2014 kl. 09:55
Korsholm

Leif P
Because:Maybe one day i will catch a mermaid!
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down