Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

fladt vægtbelastning ..

 Besvar Besvar
Forfatter
Ørde Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Ørde

Tilmeldt:: 25 Jul 2005
Geografisk: Vejle amt.
Status: Offline
Beskeder: 829
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ørde Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: fladt vægtbelastning ..
    Sendt: 21 Maj 2014 kl. 18:34
så forleden en video, hvor der var en der brugt noget fladt tin/bly eller lign. til vægtbelastning .. jeg har svært ved at finde det nogle steder .. er der nogle af jer der kan hjælpe med nogle adr ?! .. det var et par mm bredt ..
Til top
Carsten O Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
carsten o

Tilmeldt:: 08 Nov 2012
Geografisk: SydFyn
Status: Offline
Beskeder: 671
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér carsten o Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Maj 2014 kl. 19:00
Det må være soft Tungstensplade du har set at der blev brugt !

Det klippes ud i den bredde du ønsker !

Det fås hos go-fishing og hos korsholm og nok også mange andre steder  Wink



Redigeret af carsten o - 21 Maj 2014 kl. 19:11
Til top
Ørde Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Ørde

Tilmeldt:: 25 Jul 2005
Geografisk: Vejle amt.
Status: Offline
Beskeder: 829
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ørde Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Maj 2014 kl. 20:41
det er sgu pinligt, men kan ikek finde det hverken hos go-fishing eller Korsholm .. er der en venlig sjæl der kan assistere
Til top
Per Karlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
PK Avatar

Tilmeldt:: 18 Mar 2004
Status: Offline
Beskeder: 1737
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér PK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Maj 2014 kl. 21:07
Hej Ørde.

GOOGLE ER VORES FÆLLES VENWink


https://www.google.dk/search?q=Tungstensplade+til+fluebinding.&es_sm=93&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=wvl8U6PjH6elyAOhj4HgDA&ved=0CAYQ_AUoAQ&biw=1097&bih=553#q=Tungstensplade&tbm=isch

Jeg mener at de findes i andre typer plader især i i Tyskland og Østrig.

http://webshop.salmonfly.dk/index.php/cPath/34_142_735

Mvh
P.K.




Redigeret af PK - 21 Maj 2014 kl. 21:12
Til top
Ørde Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Ørde

Tilmeldt:: 25 Jul 2005
Geografisk: Vejle amt.
Status: Offline
Beskeder: 829
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ørde Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Maj 2014 kl. 22:01
åårh, det var nu på korsholm's eller go-fi side jeg var på udkig..skal alligevel have nogle ting derfra
Til top
Carsten O Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
carsten o

Tilmeldt:: 08 Nov 2012
Geografisk: SydFyn
Status: Offline
Beskeder: 671
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér carsten o Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Maj 2014 kl. 22:46
Nej det er da ikke pinligt, for jeg kan heller ikke finde det i deres web-shop !

Men jeg ved de har det, da jeg har købt det hos dem ( var inde i go-fishing i mandags ) . Wink

Så du kommer nok til at give dem et ring eller mail !




Redigeret af carsten o - 21 Maj 2014 kl. 22:47
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down