Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Zpey HM Signature 12 fods classic ?

 Besvar Besvar
Forfatter
Henrik V. Pedersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
laksefisker8660

Tilmeldt:: 05 Nov 2011
Geografisk: Skanderborg
Status: Offline
Beskeder: 22
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér laksefisker8660 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Zpey HM Signature 12 fods classic ?
    Sendt: 25 Maj 2014 kl. 23:01
Hej,

Jeg overvejer meget at købe en Zpey HM Signature 12 fods - men er lidt itvivl om 2 ting, dels om det skal være den nye classic med lige håndtag? Dels om det skal være #7 eller #8 - jeg har en del Zpey Compact liner i 27 g - så jeg hælder måske til 8'eren. Meget ofte vil jeg dog gerne anvende lidt tungere liner end fabrikanterne angiver.
Hvad er Jeres erfaring med disse stænger og evt. linevalg ?

På forhånd tak

Henrik V. Pedersen
Til top
Ole S. Linding Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
EditionR Avatar

Tilmeldt:: 09 Jan 2005
Status: Offline
Beskeder: 323
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér EditionR Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Maj 2014 kl. 23:17
Køb min Infinity 7/8 kaster eminent med 27g hoveder, ligger under salg..
Til top
Steen T Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
SoftboyDK Avatar

Tilmeldt:: 15 Mar 2007
Geografisk: Omkring Køge
Status: Offline
Beskeder: 615
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér SoftboyDK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Maj 2014 kl. 07:57
Jeg syntes deres knækkede håndtag er langt bedre ...
Du kan jo købe den på tilbud her  .... 

8eren kaster jo eminent med deres compact line på 27 gr ... bedre fåes næsten ikke  ... 

Jeg har selv købt den i  12´#7 og 13,3´# 8  ... 
Fantastiske stænger  .... 



Redigeret af SoftboyDK - 26 Maj 2014 kl. 08:03
Hellere 1 flue i vandet end 10 i æsken ....
Til top
Henrik Vandborg Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Vandborg Avatar

Tilmeldt:: 26 Maj 2009
Geografisk: Holstebro
Status: Offline
Beskeder: 45
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Vandborg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Maj 2014 kl. 17:40
Nu ved jeg ikke hvor du fisker. Men jeg er helt tosset med zpey håndtag. Men jeg vil dog vælge 1108 single hand. 
Der har kun været 1 dag i denne sæson jeg måtte bruge min 2hånds stang. Og 1108 bøjer helt ned i håndtaget mår man får en laks på 85cm :-) 
Til top
Kim Greil Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Kim Greil

Tilmeldt:: 09 Feb 2013
Status: Offline
Beskeder: 69
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kim Greil Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Maj 2014 kl. 17:50
Steen T. 
Du har helt ret - fremragende stænger.
Til top
mikkel thorup Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
mikkel thorup

Tilmeldt:: 11 Jun 2002
Geografisk: kbh, hornsherred
Status: Offline
Beskeder: 19
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mikkel thorup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Maj 2014 kl. 18:19
Hvordan er håndtaget på 11' og 10' stængerne? helt standard enhånds, eller forlængede og med ekstra lang "fightbutt"/zpeygreb?

sender skittfiske fra Sverige eller Norge, der vist et norsk moderselskab, så selvom hjemmesiden ender på .se, måske varerne sendes fra norsk lager?

Mvh
Til top
Henrik Vandborg Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Vandborg Avatar

Tilmeldt:: 26 Maj 2009
Geografisk: Holstebro
Status: Offline
Beskeder: 45
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Vandborg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Maj 2014 kl. 19:11
Fordelen ved 11fods modellen er at zpey fightbutten kan tages af. + den er mindre end 2hånds butten 
Til top
Henrik V. Pedersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
laksefisker8660

Tilmeldt:: 05 Nov 2011
Geografisk: Skanderborg
Status: Offline
Beskeder: 22
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér laksefisker8660 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Maj 2014 kl. 21:56
Hej Steen

Ja det var lige præcis foranlediget af tilbuddet på skittfiske.se, at jeg overvejde denne stang.
Har kun en Zpey i forvejen, en Infinity 14'6 9/10 - en stang til det lidt grovere fiskeri. Denne lette stang skal anvendes i Skjern, Mandal, Storåen og ikke mindst til sommerens tur til Nausta og Jølstra.
Jeg vælger en 12'1 #8 med Zpey håndtaget :-)
Til top
Steen T Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
SoftboyDK Avatar

Tilmeldt:: 15 Mar 2007
Geografisk: Omkring Køge
Status: Offline
Beskeder: 615
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér SoftboyDK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Maj 2014 kl. 05:49
Skittfiske ligger i Norge. ... Men for og undgå told og div så sender de fra Norge til et lager i Sverige som så sender videre til Danmark ... Det gør at når man bestiller så bliver det sendt fra Sverige ... Smart nok ... :)

Redigeret af SoftboyDK - 27 Maj 2014 kl. 07:09
Hellere 1 flue i vandet end 10 i æsken ....
Til top
ole skaarup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ole skaarup

Tilmeldt:: 11 Dec 2010
Geografisk: Hobro
Status: Offline
Beskeder: 201
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ole skaarup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Sep 2014 kl. 11:25
er priserne på skittfiske.se opgivet i norske , svenske eller danske kroner?

hvordan er de omkring reklamationer?

Til top
Steen T Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
SoftboyDK Avatar

Tilmeldt:: 15 Mar 2007
Geografisk: Omkring Køge
Status: Offline
Beskeder: 615
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér SoftboyDK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Sep 2014 kl. 11:45
Skittfiske.se er i svenske kroner ... 
Skittfiske i sverige er forholdsvis nyt i sverige  ... 
Ved godt priserne er de samme som i norge  men det er altså i svenske kr  ..altså endnu billigere end i norge  ... 

Har købt MEGET hos dem i sverige ..... fantastisk service  !!!


Hellere 1 flue i vandet end 10 i æsken ....
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down