Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Det gule rev 2 pladser.

 Besvar Besvar
Forfatter
Søren Kjær Anersen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
rosman

Tilmeldt:: 25 Apr 2012
Geografisk: Nyborg
Status: Offline
Beskeder: 56
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér rosman Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Det gule rev 2 pladser.
    Sendt: 14 Jun 2014 kl. 09:30
Hej hej.
Jeg har 2 pladser ledig til en tur på det gule rev på fredag, vi tager afsted fra Fyn torsdag sidst på dagen og overnatter i hytter, men man kan bare støde til os deroppe, vi sejler fredag morgen med en af revets bedste både, nemlig Bonito, god båd at sejle i samt en båd der fanger godt med fisk, prisen er 1.000.- for overnatning samt fiskeri, forplejning er for egen regning, der vil bliver arrangeret samkørsel fra Fyn, det er først til mølle princip.
Venlig Hilsen
Søren Kjær Andersen,
send evt. mail: soren@odensejagt.dk eller kontakt mig her.
kænk og bræk derude...
Til top
Søren Kjær Anersen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
rosman

Tilmeldt:: 25 Apr 2012
Geografisk: Nyborg
Status: Offline
Beskeder: 56
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér rosman Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Jun 2014 kl. 13:40
Hej hej.

Så har jeg en enkelt plads tilbage, hvis nogen er int. så kontakt mig hurtigst muligt..

VH.
Søren
kænk og bræk derude...
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down