Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Vægt til at veje flueline/skydehoved

 Besvar Besvar
Forfatter
Thomas hansen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Rocco

Tilmeldt:: 24 Sep 2013
Geografisk: syd
Status: Offline
Beskeder: 48
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rocco Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Vægt til at veje flueline/skydehoved
    Sendt: 16 Jun 2014 kl. 17:29
Nogen der kan anbefale en billig vægt? Den skal vel ku veje med 0,1 g intervaller.
Til top
Per Karlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
PK Avatar

Tilmeldt:: 18 Mar 2004
Status: Offline
Beskeder: 1737
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér PK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Jun 2014 kl. 17:40
Der jo mange typer / mærker af de små digitale vægte.

Jeg har i mange år brugt sådan en her:

http://www.scales-n-tools.com/index.php?main_page=product_info&products_id=242

den er jeg rigtig tilfreds med, både til skydehoveder - løsdele til rørfluer og endegrej, der har behov for vægtet angivelser.

De findes af og til i de forretninger, der handler tilbehør til hjemme rul af cigeretter og lignende.

Mvh
P.k.




Redigeret af PK - 16 Jun 2014 kl. 18:57
Til top
Anders Bak Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Andersb Avatar

Tilmeldt:: 09 Sep 2010
Status: Offline
Beskeder: 157
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Andersb Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Jun 2014 kl. 17:55
Prøv Google!!!
Til top
michael nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
santa Avatar

Tilmeldt:: 11 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 1122
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér santa Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Jun 2014 kl. 19:18
Så fås de ikke billigere.
http://www.lightinthebox.com/da/index.php?main_page=advanced_search_result&inc_subcat=1&search_in_description=0&keyword=v%C3%A6gte
Michael Nielsen
Til top
Martin Hein Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
mhein

Tilmeldt:: 05 Jun 2014
Status: Offline
Beskeder: 1
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mhein Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Jun 2014 kl. 20:06
Hvis den skal være billig og veje nogenlunde præcist så skal du have en med 2 decimaler. De billige med 1 decimal vejer snilt 0.5 - 1 gram forkert.

Jeg gav ca. 200 for min med 2 decimaler og den siger at 15 gram vejer mellem 14.95 og 15.05 (de samme 15 gram på forskellige tider af døgnet).

Købte min på hjørnet af Vestergade og Kattesundet i København.

/Martin

Til top
Thomas hansen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Rocco

Tilmeldt:: 24 Sep 2013
Geografisk: syd
Status: Offline
Beskeder: 48
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rocco Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Jun 2014 kl. 23:43
valget faldt på denne ville gerne have en med en stor vejeflade og dem jeg ku finde var ikke så store. Har købt den variant der går op til 1000 g med 0,05 Vægt

Redigeret af Rocco - 16 Jun 2014 kl. 23:44
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down