Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Jagt ved uggelhuse hjælp søges

 Besvar Besvar
Forfatter
Dennis Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Dummiz Avatar

Tilmeldt:: 18 Jan 2008
Geografisk: Gjerlev
Status: Offline
Beskeder: 198
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Dummiz Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Jagt ved uggelhuse hjælp søges
    Sendt: 21 Sep 2014 kl. 21:14
Jeg ved godt dette er et fiske forum derfor ligger dette indlæg også i snik snak :)

Der skulle vel ikke være en venlig sjæl herinde der dyrker eller har dyrket fjordjagt ved uggelhuse som evt. Vil hjælpe en nyjæger med nogle spørgsmål Tongue
Til top
Steen Vad Knudsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Steen V Knudsen Avatar

Tilmeldt:: 03 Aug 2011
Status: Offline
Beskeder: 375
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Steen V Knudsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Sep 2014 kl. 00:34
Spørg løs.
Ingen art er mere nobel end andre.
Det er manden, grejet og metoden der tilsammen skaber sporten.
www.facebook.com/groups/1411541745820557/
Til top
Dennis Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Dummiz Avatar

Tilmeldt:: 18 Jan 2008
Geografisk: Gjerlev
Status: Offline
Beskeder: 198
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Dummiz Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Sep 2014 kl. 06:15
Hej Steen.

Jeg skal snart på min første fjordjagt hvor jeg padler ud fra Uggelhuse, jeg får afvise jeg skal helt over på nordsiden for at der er mulighed for ænder, jeg havde regnet med at blive på samme side som Uggelhuse (lidt uden for havnen for ikke at skulle padle til mine arme falder af)

Ved du om det er helt umuligt at komme på skudhold af ænder hvis man ligger lidt uden for havnen? Kender intet til trækruter og steder at ligge dernede. Syntes bare det lyder underligt hvis der kun sker noget på sydsiden. :)
Til top
Steen Vad Knudsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Steen V Knudsen Avatar

Tilmeldt:: 03 Aug 2011
Status: Offline
Beskeder: 375
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Steen V Knudsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Sep 2014 kl. 07:03
Du får lige mig telefonnummer i en PB. Så kan du bare ringe.
Ingen art er mere nobel end andre.
Det er manden, grejet og metoden der tilsammen skaber sporten.
www.facebook.com/groups/1411541745820557/
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down