Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Beviklingstråd alternativ?

 Besvar Besvar
Forfatter
Nikolaj jensen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
spunk Avatar

Tilmeldt:: 03 Nov 2006
Geografisk: sydsjælland
Status: Offline
Beskeder: 90
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér spunk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Beviklingstråd alternativ?
    Sendt: 31 Jan 2015 kl. 08:22
Hej.

Jeg har ladet mig fortælle at den producent af beviklingstråd jeg normalt benytter (Gudenbrod) er lukket, og jeg kunne heller ikke bestille den ønskede farve der hvor jeg handler stumper, men hvad er der så af alternativer?

Er der nogen der bruger et andet mærke?

Hvad er kravet til sådan en tråd, kan man bruge noget stærk tråd fra den lokale sybiks eller lign.?

Mvh.

Til top
Michael Pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
dytti Avatar

Tilmeldt:: 20 Feb 2007
Status: Offline
Beskeder: 119
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér dytti Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Feb 2015 kl. 10:07
Hejsa. Jeg skal ikke gøre mig mig klog på de forskellige kvaliteter. Men et alternativ kunne være 'Fishhawk' som tackle24.de forhandler.

Der er nogle enkelte forretninger her i DK som sælger tråd. Jeg syntes bare at der tit har været udsolgt på den tråd man har bestilt (muligvis er jeg bare meget uheldig) Smile

Jeg kan ikke anbefale at man bruger diverse kinesertråd og lignende.
Det skal såmænd nok holde. Men det suger vand til sig, og det kan danne kondensvand under lakken, da det er umuligt at få lakken ind i tråden.
Dernæst skal der slibes og lakerer mange gange før det bliver pænt at se på.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down