Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Knækket fluestang ???

 Besvar Besvar
Forfatter
Brian Nielsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
bear16

Tilmeldt:: 24 Apr 2009
Status: Offline
Beskeder: 9
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér bear16 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Knækket fluestang ???
    Sendt: 24 Okt 2015 kl. 08:55
jeg har været så uheldig at knække min fluestang da jeg var i British Columbia for en uge siden , den er knækket ved et øje på nr.2 stangdel . Det drejer sig om en Guideline Lpxe 9' #8 , 4-delt den blå model . Stangen var helt ny med plastik på håndtaget 
Hvad gør jeg ??? 
Til top
Carsten Holm Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Carsten Holm Avatar

Tilmeldt:: 18 Maj 2011
Status: Offline
Beskeder: 42
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Carsten Holm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Okt 2015 kl. 09:05
Brian !Du kontakter din forhandler af Guideline - hvis de stadig har samme betingelser ang service vil du kunne købe en ny del for billige penge . Jeg har benyttet deres service en gang , det er godt nok længe siden men fik en ny spids til min lpx 13 " uden problemer ( mod en rimelig betaling )
mvh
Carsten.
Til top
Steffan Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Steffan Avatar

Tilmeldt:: 05 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 1166
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Steffan Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Okt 2015 kl. 12:03
Hvis den er så ny skal du sku ikk betale noget, det er butikkerne der skal bevise at du
har knækket den med vilje...
FishFinderProductions
På Facebook & Youtube K&B
Til top
Carsten O Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
carsten o

Tilmeldt:: 08 Nov 2012
Geografisk: SydFyn
Status: Offline
Beskeder: 671
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér carsten o Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Okt 2015 kl. 12:15
Hej

Går ud fra at det er en du lige har købt inde du rejste !

Ned i butikken hvor du har købt den !

Det kunne godt lyde som en produktions fejl, så den skal de bytte Wink





Til top
Henning Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henning Avatar

Tilmeldt:: 09 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 1319
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henning Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Okt 2015 kl. 12:28
Men hvis ikke Brian er første ejer af stangen, har Guideline en fin service. Se link
Til top
Brian Nielsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
bear16

Tilmeldt:: 24 Apr 2009
Status: Offline
Beskeder: 9
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér bear16 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Okt 2015 kl. 12:51
Tak for svar :-)
Det skal dog siges at stangen er købt her på 123.
Men den var/er helt ny , pillede selv plastikken af håndtaget .

Til top
E.M.L. Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
E.M.L. Avatar

Tilmeldt:: 12 Mar 2007
Status: Offline
Beskeder: 5
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér E.M.L. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Okt 2015 kl. 17:19
Hej
Hvis du har en indboforsikring så er du dækket med en rejsegodsforsikring når du er i udlandet.
Hilsen Erik
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down