Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Kinetic DevilFish Nylon/PVC Waders noget værd ?

 Besvar Besvar
Forfatter
Ronny Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Ronny73

Tilmeldt:: 28 Maj 2014
Geografisk: Sønderborg
Status: Offline
Beskeder: 298
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ronny73 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Kinetic DevilFish Nylon/PVC Waders noget værd ?
    Sendt: 24 Maj 2016 kl. 12:05
jeg har set på 

Kinetic DevilFish Nylon/PVC Waders 


ville høre om de holder tæt. jeg skal kun bruge dem til at komme ud til min jolle. det er noget lettere at få på en neopren.

hvordan er de i sko størrelse, hvis jeg har 43 i sko hvilken størrelse bør jeg købe ?
de koster det samme som dem de har i harald nyborg, men satser på et mærke vare er bedre.
nok et longshot men det kunne jo være nogen har erfaring med begge. jeg har fået at vide dem i harald er blever tyndere en de var for et par år siden
Til top
Ørde Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Ørde

Tilmeldt:: 25 Jul 2005
Geografisk: Vejle amt.
Status: Offline
Beskeder: 829
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ørde Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Maj 2016 kl. 19:43
jeg har fået byttet 5 par .. de blev alle utættet i skridtet ..
Til top
Ronny Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Ronny73

Tilmeldt:: 28 Maj 2014
Geografisk: Sønderborg
Status: Offline
Beskeder: 298
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ronny73 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Maj 2016 kl. 20:02
Citat: Ørde

jeg har fået byttet 5 par .. de blev alle utættet i skridtet ..

nå øv. tak for hjælpen :-) , så er det nok bedst at købe dem fra harald. det ligger i byen, det alt for dyrt og besværligt at skulle sende dem x antal gange med posten :-/
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down