Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Fiskefilm fra VHS til DVD

 Besvar Besvar
Forfatter
Henrik Schmidt Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
schmidt Avatar

Tilmeldt:: 20 Nov 2006
Geografisk: Djursland
Status: Offline
Beskeder: 24
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér schmidt Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Fiskefilm fra VHS til DVD
    Sendt: 01 Nov 2016 kl. 11:21
Hej alle...
Jeg har nogle super fede VHS film med Jens Ploug Hansen:
Laksefiskeri, Ålefiskeri, Fredfisk, Karpefiskeri og Suderfiskeri.
Det er simpelthen så gode film med stemning, teknik og atmosfære som ikke laves idag.
Jeg kunne godt tænke mig at få dem spillet over på en dvd skive......er der nogen som kan og vil hjælpe med det?.....betaling kunne være, at du efterfølgende får de 5 film kvit og frit.
Til top
michael nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
santa Avatar

Tilmeldt:: 11 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 1122
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér santa Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Nov 2016 kl. 11:49
Lige det sidste er ulovligt.
Ellers er muligheden.
https://www.avxperten.dk/usb-videograbber/usb-videograbber.asp
Michael Nielsen
Til top
Rasmus Elvekjær Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rasmus Elvekjær

Tilmeldt:: 19 Okt 2016
Geografisk: Sydsjælland
Status: Offline
Beskeder: 257
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rasmus Elvekjær Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Nov 2016 kl. 11:58
Når vi nu snakker VHS - så vil jeg gerne efterlyse: Goran Anderson VHS og bog Battre Flugfiske - der er lidt af en klassiker. Tilbage i 2002 så lånte jeg min bog og DVD ud til en af mine kursister på et kastekursus, men han glemte vist at levere den tilbage. Derfor hvis du læser dette vil jeg gerne have den tilbage. Hvis andre har denne VHS video er jeg også interesseret.
Mvh Rasmus Elvekjær
Til top
Morten Jakobsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Morten 1602

Tilmeldt:: 30 Jan 2006
Geografisk: midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 33
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Morten 1602 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Nov 2016 kl. 14:37
Hej Henrik.

Din lokale fotohandler kan hjælpe dig.

/Morten
Til top
Lars Bentsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Gonzo Avatar

Tilmeldt:: 25 Feb 2003
Geografisk: Århus
Status: Offline
Beskeder: 241
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Gonzo Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Nov 2016 kl. 17:20
En god kammerat har haft meget fine erfaringer med Video Pro i Herlev, som har levert god kvalitet til rimelige priser.

Lars
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down