Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Rio Coastal Hover vs Flyd

 Besvar Besvar
Forfatter
Thomas Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
thomas.segato

Tilmeldt:: 22 Maj 2005
Status: Offline
Beskeder: 146
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér thomas.segato Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Rio Coastal Hover vs Flyd
    Sendt: 29 Sep 2017 kl. 16:33
Nogle af jer der har erfaringer med forskellen på disse? Sidder og overvejer om jeg skal tage en WF i en af typerne, eller to forskellige skyde hoveder. Der er flere der skriver at forskellen er meget lille. Så skal man vælge en af dem, og hvilken (til kysten) eller kan det godt betale sig at have en af hver som skyde hoveder? Alle erfaringer er velkomne.
Til top
Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
hindsgavl

Tilmeldt:: 29 Maj 2013
Status: Offline
Beskeder: 94
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér hindsgavl Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Sep 2017 kl. 12:08
Har du intentioner om at fiske med tørt, skal du vælge flydende. Hvis ikke ville jeg gå med hover udgaven.
Til top
Thomas Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
thomas.segato

Tilmeldt:: 22 Maj 2005
Status: Offline
Beskeder: 146
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér thomas.segato Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Sep 2017 kl. 22:43
Det ren kyst fiskeri. Så ingen tørfluer.
Til top
jens rasmussen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
jens65

Tilmeldt:: 06 Aug 2015
Geografisk: sjælland
Status: Offline
Beskeder: 72
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jens65 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Okt 2017 kl. 07:57
Hej Thomas
Jeg bruger godt nok salmologic liner,men forskellen er sikkert ikke så stor. Bruger hover til kysten,og selv i det brakke sydsjællandske vand  holder den sig pænt lige under overfladen. Vil jeg have den højere op,får den en omgang mucelin.  Så flyder den fint.
Til top
Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
hindsgavl

Tilmeldt:: 29 Maj 2013
Status: Offline
Beskeder: 94
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér hindsgavl Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Okt 2017 kl. 21:28
Hvis du endnu ikke har prøvet at fiske med tørt på kysten har du snydt dig selv for en fed oplevelse.
Tjek nettet for beskrivelse af fiskeri med skumfluer. Total spas
Til top
Thomas Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
thomas.segato

Tilmeldt:: 22 Maj 2005
Status: Offline
Beskeder: 146
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér thomas.segato Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Okt 2017 kl. 21:50
UUhh i gør det ikke nemt for mig :D Har altid fisket med flydende så bliver nok den vej. Tak for alle jeres input!
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down