Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

En flok fiskeglade drenge.

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Morten Lund Rasmussen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Lebutch Avatar

Tilmeldt:: 10 Maj 2002
Geografisk: Augustenborg
Status: Offline
Beskeder: 36
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Lebutch Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: En flok fiskeglade drenge.
    Sendt: 21 Nov 2011 kl. 20:37
Mads jeg har modtaget din pakke mange tak Thumbs Up 
 
Morten Andersen At du har en holdning til dette er da fint, Men jeg har den holdning jeg har, og det blivejeg ved! Jeg er glsd for at folk bakker op Smile Jeg tror ikke helt du har forstået hvad dette her handler om, og jeg vil ikke bruge min tid på at forklare dig det, da jeg ikke tror det nytter noget.
Morten
Til top
Mads Madsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
MBM Avatar

Tilmeldt:: 13 Jan 2008
Status: Offline
Beskeder: 157
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér MBM Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Nov 2011 kl. 18:58
Velbekomme. Jeg håber I får masser af gode timer med Jeres unge msk. Jeg arbejder selv med samme målgruppe men på en regional døgninstitusion hvor pengene trods nedskæringer nok rækker lidt længere. Jeg får lige sendt det sidste afsted en af dagene
Morten A: det kan godt ske at vi er nogle naive fjolser men kan du ikke blot lade os blive i vores vildfarelse... Der er vel grænser for hvor stor skade det kan medføre.
 
Til top
anders bylov Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ab78 Avatar

Tilmeldt:: 28 Jul 2011
Status: Offline
Beskeder: 179
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ab78 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Nov 2011 kl. 19:17
hej
 
Så har jeg sendt nogen af tingene. Jeg er sikker på i kan bruge bare noget af det.
 
Mangler stadig at sende nogle woblere, da min kat havde revet dem på gulvet og ikke set det før pakken var lukket mv. Så gad ikke står at pakke det hele op igen.
 
Spinnehjulet virker rigtigt dårlig, så det har jeg droppet. Der knækket et tandhjul inde i kunne jeg se efter jeg skildte det ad. Så det kunne jeg desværre ikke sende med. Så jeg sender woblerne og måske en stang, når jeg får tid.
 
:-) Håber i har fået en helt masse.
Anders Bylov

mobil: 22507632

www.billigfiskeudstyr.dk
Til top
Morten Lund Rasmussen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Lebutch Avatar

Tilmeldt:: 10 Maj 2002
Geografisk: Augustenborg
Status: Offline
Beskeder: 36
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Lebutch Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Nov 2011 kl. 20:52
Endnu engang tak Mads Smile og fedt med den lille førstehjælpspakke Smile håber ikke vi får brug for den, men den er rar at ha. Jeg bærer også gerne titlen "naivt fjols" hvis bare jeg får lov at være det i fred Wink
Der er kommet en del gode sager Anders, så det begynder at ligne noget Smile glæder mig til at samle det/tage det i brug med ungerne Smile
Mange hilsner Morten
Til top
heine scheel carlsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
heine scheel

Tilmeldt:: 19 Nov 2011
Geografisk: randers
Status: Offline
Beskeder: 16
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér heine scheel Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Nov 2011 kl. 21:02
hej morten
 
jeg kan måske også finde noget og måske også nogle grej kasser men det er nok af de små og jeg har vist også en taske men du kan jo lige skrive en besked til mig så må vi se hva jeg kan finde mvh heine
Til top
Morten Lund Rasmussen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Lebutch Avatar

Tilmeldt:: 10 Maj 2002
Geografisk: Augustenborg
Status: Offline
Beskeder: 36
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Lebutch Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Nov 2011 kl. 21:13
Hej Heine.
Har sendt dig en mail Smile
Til top
heine scheel carlsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
heine scheel

Tilmeldt:: 19 Nov 2011
Geografisk: randers
Status: Offline
Beskeder: 16
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér heine scheel Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Nov 2011 kl. 21:16

oki morten så venter jeg på den kommer men syntes det er fedt at kunne hjælp de unge med lidt ting og kan ik se hvorfor man ik skulle kunne hjælpe dem på den go og sund måde

Til top
Morten Lund Rasmussen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Lebutch Avatar

Tilmeldt:: 10 Maj 2002
Geografisk: Augustenborg
Status: Offline
Beskeder: 36
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Lebutch Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Nov 2011 kl. 21:36
Hej Heine.
Kan se du har fået den Smile har sendt en mere.
Det er super at folk vil hjælpe, og fedt at grej der alligevel bare samler støv, kan hjælpe drengene igang med en sund hobby Smile
Mvh. Morten
Til top
michael vængebo Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
store larsen

Tilmeldt:: 22 Nov 2009
Geografisk: esbjerg
Status: Offline
Beskeder: 119
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér store larsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Nov 2011 kl. 21:43
melder mig også gerne ind i klubben af naive fjolser.Tongue hvis det at gøre noget for andre, gør mig naiv, så fred være med det.

der er nogle jul på vej mortenClap
Til top
Morten Lund Rasmussen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Lebutch Avatar

Tilmeldt:: 10 Maj 2002
Geografisk: Augustenborg
Status: Offline
Beskeder: 36
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Lebutch Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Nov 2011 kl. 21:54
Lyder godt Michael Smile 
Til top
Mikkel Dyekjær Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
mikkeld Avatar

Tilmeldt:: 19 Apr 2004
Status: Offline
Beskeder: 141
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mikkeld Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Nov 2011 kl. 22:45

Hvis vi alle kigger i vore krukker og gemmer efter gamle fluer, der af uransagelige grunde er "hoppet" ud af flueæsken kan man nok samle adskillige tusind fluer til projektet! Selv har jeg en syltetøjskrukke med et par hundrede fluer, der nemt kan postes i et brev. Ville selv falde i staver i timevis over en kasse med f.eks 3000 totalt random fluer af alle slags! Thumbs Up nogle af krogene kan fiske , nogle kan ikke, men det må da kunne inspirere evt spirende fluebindere/fiskere..!

At inspirere de kommende generationer til at fiske er, på den vigtige lange bane, en investering i fremtidens vandmiljø - og som nogen nok fornemmer er det ved at være på tide!
 
Thumbs up initiativ Thumbs Up den frivillige ildsjæl ville kunne lave en "grejbank til børn" med hvad der tilhører af administration! Det ville måske kunne flytte en smule?Nogen der har tiden og lysten? Ying Yang
Til top
Morten Lund Rasmussen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Lebutch Avatar

Tilmeldt:: 10 Maj 2002
Geografisk: Augustenborg
Status: Offline
Beskeder: 36
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Lebutch Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Nov 2011 kl. 22:54
Det ville jeg gerne være med til, men mangler indblik i hvad det kræver for at overholde evt. love! Er der noget i lovgivningen om, at samle brugte/som nye ting ind og forære det til institutioner? i så fald send gerne evt. link om lovstof og instanser der skal kontaktes Smile
Ind til vidre laver jeg lige en grejbank på kløverskolen, men arbejder gerne vidre derfra, hvis der er opbakning til det Smile
Til top
Mikkel Dyekjær Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
mikkeld Avatar

Tilmeldt:: 19 Apr 2004
Status: Offline
Beskeder: 141
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mikkeld Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Nov 2011 kl. 23:14
Morten; kontakt DSF - der burde der kunne gives råd, vejledning og ikke mindst opbakning til et sådant initiativ - måske der allerede findes kanaler man kan bruge i sammenhængen - måske ovenikøbet lidt økonomi!?
Til top
Morten Lund Rasmussen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Lebutch Avatar

Tilmeldt:: 10 Maj 2002
Geografisk: Augustenborg
Status: Offline
Beskeder: 36
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Lebutch Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Nov 2011 kl. 09:30
har modtaget en lille hvid kasse med posten idag, kan næsten regne ud den må være fra dig Anders Smile tak for den Thumbs Up
Til top
Morten Lund Rasmussen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Lebutch Avatar

Tilmeldt:: 10 Maj 2002
Geografisk: Augustenborg
Status: Offline
Beskeder: 36
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Lebutch Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Nov 2011 kl. 20:34
Mikkel jeg prøver at ringe til DSF imorgen, jeg er godt nok ikke medlem, men det skader vel ikke at høre dem ad Smile
Til top
michael vængebo Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
store larsen

Tilmeldt:: 22 Nov 2009
Geografisk: esbjerg
Status: Offline
Beskeder: 119
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér store larsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Nov 2011 kl. 02:21
hmm....
grejbank !?
Måske du skulle prøve at smide noget i nakken på Heinz. Formand i dansk grejsamlerklub. han er jævnligt på 123, så jeg er sikker på at du kan kontakte ham her. ellers googler du bare dansk grejsamler klub. der er kontakt oplysninger på hjemmesiden.
Til top
Morten Lund Rasmussen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Lebutch Avatar

Tilmeldt:: 10 Maj 2002
Geografisk: Augustenborg
Status: Offline
Beskeder: 36
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Lebutch Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Nov 2011 kl. 10:22
Har nu prøvet DSF resultat en svarer med besked om at sekretæriatet har lukket pga kursus, så den må lige prøves igen i næste uge.
Jeg prøver lige at finde ham Heinz Smile 
Til top
Per Karlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
PK Avatar

Tilmeldt:: 18 Mar 2004
Status: Offline
Beskeder: 1737
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér PK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Nov 2011 kl. 10:34
Hej Morten.
 
Tak for besøget i går, og tak for en god snak.
 
Fortsat held og lykke med dit projetk.
 
Knæk og bræk
fra
Per Karlsen.
Til top
Morten Lund Rasmussen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Lebutch Avatar

Tilmeldt:: 10 Maj 2002
Geografisk: Augustenborg
Status: Offline
Beskeder: 36
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Lebutch Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Nov 2011 kl. 10:44
Hej Per.
Selv tak, det var hyggeligt at møde dig Smile Det bliver super, når drengene nu selv kan lave blink tak for kassen Smile
Mvh. Morten
Til top
Morten Lund Rasmussen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Lebutch Avatar

Tilmeldt:: 10 Maj 2002
Geografisk: Augustenborg
Status: Offline
Beskeder: 36
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Lebutch Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Nov 2011 kl. 11:42
Har nu været i kontakt med Heinz, og han er kommet med sit input. Der arbejdes vidre på sagen om en grejbank, mangler dog stadig en makker eller to, der har tiden og lysten til at få sådan et projekt op at stå Smile
Til top
 Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down