Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Skyde en havørred

 Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Heinz Gerhard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tackler Avatar

Tilmeldt:: 10 Jul 2005
Status: Offline
Beskeder: 1502
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tackler Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Skyde en havørred
    Sendt: 17 Feb 2011 kl. 11:53
 
 


Redigeret af tackler - 17 Feb 2011 kl. 16:03
Til top
steen kehler Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Stone05 Avatar

Tilmeldt:: 14 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 1746
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Stone05 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Feb 2011 kl. 12:15
Citat: tackler

Citat: Stone05

Citat: qwer

Det svare jo lidt til C & R fiskeri.
Han gør det for sjovt, og skal ikke bruge dyret til noget bagefter.

Thumbs Down Så derfor bryder jeg mig ikke om metoden, nøjagtig som jeg ikke bryder mig om C & R.
Der tager du fejl, det svarer til unødvendigt koldblodigt madfiskeri, hvor man jo fanger en masse fisk for sjovt og spiser nogle af dem.
 
Ved C&R fanger man fisk for at opnå livsnødvendig livskvalitet og fiskene genudsættes uskadte igen bagefter. 
 
Nej han gør ej Steen - han har bare en fundamental anderledes indstilling til tingene end Du har - og det er der rigtigt mange der har - og det har de jo lov til - ligeså vel som Du mener at din mening er den eneste saliggørende og rigtige.
 
Vi der fisker og spiser vores fangst har det rigtig fint med det !
mvh
Heinz
- Lige så vel som han og du har ret til jeres indstilling til tingen - så har jeg sgu også ret til min... Det er fandme underligt, at du ikke kommentere hans indlæg, da han jo med sin kommentar bevidst søger konfrontationen med C&R lystfiskerne - Men selvfølgelig er det da helt i orden at han ytre sig, det er bare ikke i orden, når jeg gør det samme... FLOT!!!
 
Hvis man skyder en havørred med et jagtgevær og tager havørreden med hjem og spiser den, så er det sgu da nøjagtigt det samme som ved madfiskeri...
- Hvordan fanden kan du mene, at havørred-jagt, hvor fisken dør er det samme som C&R, hvor fisken genudsættes uskadt???
 
- At man prøver at sammenligne jagt på havørreder med C&R, det sgu så langt ude i hampen, at der næppe kan være mere end et par virkeligt fundamentalt anderledes tænkende personer, som støtter op om den tanke.
Til top
Heinz Gerhard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tackler Avatar

Tilmeldt:: 10 Jul 2005
Status: Offline
Beskeder: 1502
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tackler Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Feb 2011 kl. 13:02
 
 


Redigeret af tackler - 17 Feb 2011 kl. 16:02
Til top
Morten Drews Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tobis Avatar

Tilmeldt:: 28 Jan 2009
Status: Offline
Beskeder: 201
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tobis Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Feb 2011 kl. 13:05
Hej ørde.
Jeg ved at fisken blev spist, da den holdte målet, men hvor stor den var ved jeg ikke....Smile
Til top
Morten Drews Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tobis Avatar

Tilmeldt:: 28 Jan 2009
Status: Offline
Beskeder: 201
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tobis Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Feb 2011 kl. 13:08

LOLLOLLOL....



Redigeret af tobis - 17 Feb 2011 kl. 13:36
Til top
steen kehler Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Stone05 Avatar

Tilmeldt:: 14 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 1746
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Stone05 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Feb 2011 kl. 13:42
Citat: tackler

- Lige så vel som han og du har ret til jeres indstilling til tingen - så har jeg sgu også ret til min...  Som sædvanlig læser du ikke hvad man skriver - men buldrer bare derud af - jeg skriver netop at du har din mening - han har en anden - og jeg har en - og det er vor ret Steen - læs den lige en gang til - så tror jeg det langsomt kommer til dig Steen ! - Så du kommentere altså mit indlæg, fordi, at du ikke mener, at jeg acceptere andres ret til at have en mening --- Nu er det altså dig, som bare buldre løs og ikke læser, hvad jeg skriver: På intet tidspunkt i mit indlæg til Nick har jeg stillet spørgsmålstegn ved hans ret til at ytre sig - Hvor fanden får du det fra??????
Jeg skriver, at han ikke har ret i sin påstand og det er fandme ikke at betvile hans ret til at ytre sig ---> Læs og forstå, kære Heinz!
 
Det er fandme underligt, at du ikke kommentere hans indlæg, da han jo med sin kommentar bevidst søger konfrontationen med C&R lystfiskerne - Men selvfølgelig er det da helt i orden at han ytre sig, det er bare ikke i orden, når jeg gør det samme... FLOT!!! Nu er du måske IKKE LIGE den helt indlysende rollemodel mht ikke at være konfrontationssøgende - såh mon ikke Du skal spise brød til. Jeg kommenteret iøvrigt lige hvad der passer mig - og ikke nødvendigvis dig ! At man ikke kommenterer noget - er nu engang ikke ens betydende med at man er enig med folk - det må du se at få lært Steen ! Okay!, så du vælger altså bevidst debat med mig frem for at kommentere andres ytringer - det kan jeg jo kun tage som et anerkendende kompliment...
 
- Hvordan fanden kan du mene, at havørred-jagt, hvor fisken dør er det samme som C&R, hvor fisken genudsættes uskadt??? Lad os nu se om Du har forstået bare lidt af 'kardemommen' - så forklar os hvor Du lige du læser at jeg mener det ?
Du skriver selv i din første kommentar til mit indlæg; Nej han gør ej Steen...  
Så du siger jo selv, at han ikke tager fejl, når han sammenligner havørred-jagt med C&R og dermed mener du jo... at havørred-jagt, hvor fisken dør er det samme som C&R, hvor fisken genudsættes uskadt.
  
Til top
Finn Dahlin Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
FD Avatar

Tilmeldt:: 09 Sep 2007
Geografisk: Sydvestjylland
Status: Offline
Beskeder: 556
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér FD Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Feb 2011 kl. 13:55
Citat: Stone05

Ved C&R fanger man fisk for at opnå livsnødvendig livskvalitet og fiskene genudsættes uskadte igen bagefter. 


LOLLOLLOLLOLLOL  ....Den lader vi lige stå et øjeblik Ermm ...go' underholdning det herLOL


Mvh.
Finn Dahlin
Til top
jesper Skjoldborg bech Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
sage Avatar

Tilmeldt:: 29 Dec 2002
Status: Offline
Beskeder: 1120
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér sage Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Feb 2011 kl. 13:59
Citat: qwer

Det svare jo lidt til C & R fiskeri.
Han gør det for sjovt, og skal ikke bruge dyret til noget bagefter.

Thumbs Down Så derfor bryder jeg mig ikke om metoden, nøjagtig som jeg ikke bryder mig om C & R.

Gud fader bevar mig vel. Confused???? Kæden hoppede lige af derDead. Jeg tror nok, at C & R handler om at sætte en hel fisk ud igen. Ikke at skyde den sønder og sammen så den ikke er til noget som helstClap. Jeg vil ikke diskutere C & R, men du er vist kun ude på ballade, med den sammenligning.
Med venlig fluefisker hilsen! Jesper Skjoldborg Bech
Til top
Heinz Gerhard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tackler Avatar

Tilmeldt:: 10 Jul 2005
Status: Offline
Beskeder: 1502
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tackler Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Feb 2011 kl. 14:40

Hr. Steen Kehler

Jeg gider ikke dine tågede marathon diskusioner - hvor du vrider dig uden om hvad folk skriver og læser andres indlæg 'som fanden læser biblen' og så kører dit lille ego-futtog ellers bare derud af i zig og i zag !
Go'tur' ! Party
Heinz
 


Redigeret af tackler - 17 Feb 2011 kl. 14:40
Til top
Ørde Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Ørde

Tilmeldt:: 25 Jul 2005
Geografisk: Vejle amt.
Status: Offline
Beskeder: 829
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ørde Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Feb 2011 kl. 14:42
Morten Drews@ Så kom der da også mad på bordet den dag .. det må være en ny form for is-fiskeri/skyderi .. går ikke ud fra at den sprang da han skød den?!! :-)
Til top
Nick Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
qwer

Tilmeldt:: 20 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 130
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér qwer Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Feb 2011 kl. 15:32
 
Citat: sage

 

Gud fader bevar mig vel. Confused???? Kæden hoppede lige af derDead. Jeg tror nok, at C & R handler om at sætte en hel fisk ud igen. Ikke at skyde den sønder og sammen så den ikke er til noget som helstClap. Jeg vil ikke diskutere C & R, men du er vist kun ude på ballade, med den sammenligning.


Om fiske er hel eller ej betyder vel ikke noget hvis den dør alligevel?
Jeg deler ikke din mening om at en fisk der har fået en krog igennem munden, fightet halvt ihjel, fotograferet og derefter smidt i vandet igen overlever. Jeg har set rigtig mange prøve at sætte fisk ud igen som bare driver rundt med buen i vejret lidt efter.
Så hvis fisken dør uanset hvad, helt uden grund, med det samme eller dagen efter, så syntes jeg det er meningsløst.

Nej ballade er jeg ikke ude efter, jeg ytre mig blot omkring min mening til spørgsmålet.











Redigeret af qwer - 17 Feb 2011 kl. 15:39
Til top
Per Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Taonga Avatar

Tilmeldt:: 17 Apr 2004
Geografisk: Fredensborg
Status: Offline
Beskeder: 2059
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Taonga Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Feb 2011 kl. 15:33
X

Redigeret af Taonga - 17 Feb 2011 kl. 15:34
Til top
Nick Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
qwer

Tilmeldt:: 20 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 130
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér qwer Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Feb 2011 kl. 15:35
x

Redigeret af qwer - 17 Feb 2011 kl. 15:38
Til top
Nick Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
qwer

Tilmeldt:: 20 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 130
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér qwer Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Feb 2011 kl. 15:36
Hold da op der gik lidt kludder i posterne :D


Redigeret af qwer - 17 Feb 2011 kl. 15:39
Til top
steen kehler Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Stone05 Avatar

Tilmeldt:: 14 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 1746
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Stone05 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Feb 2011 kl. 15:42
Citat: tackler

Hr. Steen Kehler

Jeg gider ikke dine tågede marathon diskusioner - hvor du vrider dig uden om hvad folk skriver og læser andres indlæg 'som fanden læser biblen' og så kører dit lille ego-futtog ellers bare derud af i zig og i zag !
Go'tur' ! Party
Heinz
 
Nu vrider jeg mig ikke udenom en skid - det er alene dig, som læser mine indlæg, som fanden læser Biblen... Det er dig, som tillægger mig noget, som ikke er at finde i mine indlæg -- det er dit ego-futtog, som kører fuldstændigt af sporet.
 
Til top
Peter Tjellesen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tjellesen

Tilmeldt:: 02 Apr 2010
Status: Offline
Beskeder: 320
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tjellesen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Feb 2011 kl. 15:46
var der slet ingen nder ville kommentere mine indlæg der handlede om subj??
 
altså, at det faktisk er ret normalt og udbredt i nogle områder i sverige/norge....
Til top
steen kehler Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Stone05 Avatar

Tilmeldt:: 14 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 1746
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Stone05 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Feb 2011 kl. 15:52
Citat: qwer

 
Citat: sage

 

Gud fader bevar mig vel. Confused???? Kæden hoppede lige af derDead. Jeg tror nok, at C & R handler om at sætte en hel fisk ud igen. Ikke at skyde den sønder og sammen så den ikke er til noget som helstClap. Jeg vil ikke diskutere C & R, men du er vist kun ude på ballade, med den sammenligning.


Om fiske er hel eller ej betyder vel ikke noget hvis den dør alligevel?
Jeg deler ikke din mening om at en fisk der har fået en krog igennem munden, fightet halvt ihjel, fotograferet og derefter smidt i vandet igen overlever. Jeg har set rigtig mange prøve at sætte fisk ud igen som bare driver rundt med buen i vejret lidt efter.
Så hvis fisken dør uanset hvad, helt uden grund, med det samme eller dagen efter, så syntes jeg det er meningsløst.

Nej ballade er jeg ikke ude efter, jeg ytre mig blot omkring min mening til spørgsmålet.









At du skærer alle C&R fiskere over en kam, det er jo totalt latterligt...
Når jeg fisker C&R på gedder, karper eller suder, så er det meget meget sjældent, at en fisk ikke overlever, hvilket mine genfangster af af den samme fisk 4-5-6 gange er et rigtig godt vidnedsbyrd på.
 
- Du er kun ude på ballade, når du sammenligner havørredjagt, hvor fisken spises med C&R ... det eneste, som mad-jagt i den sammenhæng kan sammenlignes med, det er mad-fiskeri - det burde selv du kunne indse.
- Mad-lystfiskeri er unødigt dyreplageri i forhold til at kunne overleve med hensyn til at skaffe mad.
- C&R lystfiskeri er nødvendigt dyreplageri i forhold til at kunne overleve med hensyn til at skaffe livskvalitet, da alle C&R lystfiskere ville dø, hvis de skulle undvære lystfiskeriet.
Til top
Per Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Taonga Avatar

Tilmeldt:: 17 Apr 2004
Geografisk: Fredensborg
Status: Offline
Beskeder: 2059
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Taonga Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Feb 2011 kl. 16:20

Madlystfiskeri er unødigt dyreplageri i forhold til at kunne overleve med hensyn til at skaffe mad.
- C&R lystfiskeri er nødvendigt dyreplageri i forhold til at kunne overleve med hensyn til at skaffe livskvalitet, da alle C&R lystfiskere ville dø, hvis de skulle undvære lystfiskeriet.
 
Madlystfiskeri: Det gør sikkert ondt indtil den har fået et drag over nakken, så mærker den jo ikke mere.
 
Ved C&R: Du skriver at du fanger den samme fisk 3-4-5- gange, så piner du den op til 4 gange mere end madfiskeren, der trods alt gør en ende på pinslerne, du forsætter bare....også dit uendelige bla....bla....bla....
 
 
Forsat god torsdag.
Per

Til top
Ole Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rådhede Avatar

Tilmeldt:: 26 Sep 2006
Status: Offline
Beskeder: 809
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rådhede Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Feb 2011 kl. 16:28
Citat: Stone05

- C&R lystfiskeri er nødvendigt dyreplageri i forhold til at kunne overleve med hensyn til at skaffe livskvalitet, da alle C&R lystfiskere ville dø, hvis de skulle undvære lystfiskeriet.
Virkelig? Det vidste jeg slet ikkeLOL Har vi nogle kendte eksempler på sådan et tragisk endeligt? Det ville virkelig interessere migThumbs Up
Til top
Nick Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
qwer

Tilmeldt:: 20 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 130
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér qwer Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Feb 2011 kl. 16:53
Citat: Stone05

Når jeg fisker C&R på gedder, karper eller suder, så er det meget meget sjældent, at en fisk ikke overlever, hvilket mine genfangster af af den samme fisk 4-5-6 gange er et rigtig godt vidnedsbyrd på.
 
Nu ved jeg godt at du er unik kære Steen, så det er jo ikke dig jeg hentyder til. Perfekt .... eller ligefrem GUD vil nogle sige, men du kan vel give mig ret i at der rent faktisk er større chance for at dyret tager skade når det sådan bliver hevet på land via en krog op til flere gange, end hvis det fik lov at leve i fred på bunden af søen ik?
 
Til top
steen kehler Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Stone05 Avatar

Tilmeldt:: 14 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 1746
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Stone05 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Feb 2011 kl. 17:04
Citat: qwer

Citat: Stone05

Når jeg fisker C&R på gedder, karper eller suder, så er det meget meget sjældent, at en fisk ikke overlever, hvilket mine genfangster af af den samme fisk 4-5-6 gange er et rigtig godt vidnedsbyrd på.
 
Nu ved jeg godt at du er unik kære Steen, så det er jo ikke dig jeg hentyder til. Perfekt .... eller ligefrem GUD vil nogle sige, men du kan vel give mig ret i at der rent faktisk er større chance for at dyret tager skade når det sådan bliver hevet på land via en krog op til flere gange, end hvis det fik lov at leve i fred på bunden af søen ik?
 
Og hvordan går det lige med dine eventuelle undermålere, fredet fisk eller fisk der ryger af under fighten og måske har fået ødelagt det ene øje - de ville vel også have det meget bedre, hvis de fik lov til at være i fred eller hvad???
 
 
Til top
Peter Møller Christensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
eisenia

Tilmeldt:: 30 Jun 2008
Status: Offline
Beskeder: 177
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér eisenia Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Feb 2011 kl. 17:07
 
 Kan huske engang i firserne der var nogle der skød en makrel......det skabte også en del postyr..Big smile
Til top
Nick Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
qwer

Tilmeldt:: 20 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 130
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér qwer Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Feb 2011 kl. 17:09
Citat: Stone05

Citat: qwer

Citat: Stone05

Når jeg fisker C&R på gedder, karper eller suder, så er det meget meget sjældent, at en fisk ikke overlever, hvilket mine genfangster af af den samme fisk 4-5-6 gange er et rigtig godt vidnedsbyrd på.
 
Nu ved jeg godt at du er unik kære Steen, så det er jo ikke dig jeg hentyder til. Perfekt .... eller ligefrem GUD vil nogle sige, men du kan vel give mig ret i at der rent faktisk er større chance for at dyret tager skade når det sådan bliver hevet på land via en krog op til flere gange, end hvis det fik lov at leve i fred på bunden af søen ik?
 
Og hvordan går det lige med dine eventuelle undermålere, fredet fisk eller fisk der ryger af under fighten og måske har fået ødelagt det ene øje - de ville vel også have det meget bedre, hvis de fik lov til at være i fred eller hvad???
 
 
Svarre du altid på et spørgsmål, med et spørgsmål?
Et simpelt ja eller nej ville ellers række her!
Til top
steen kehler Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Stone05 Avatar

Tilmeldt:: 14 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 1746
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Stone05 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Feb 2011 kl. 17:11
Citat: Rådhede

Citat: Stone05

- C&R lystfiskeri er nødvendigt dyreplageri i forhold til at kunne overleve med hensyn til at skaffe livskvalitet, da alle C&R lystfiskere ville dø, hvis de skulle undvære lystfiskeriet.
Virkelig? Det vidste jeg slet ikkeLOL Har vi nogle kendte eksempler på sådan et tragisk endeligt? Det ville virkelig interessere migThumbs Up
- Jeg har hørt masser af C&R lystfiskere f.eks. udtale følgende: "Jeg dør, hvis jeg ikke snart kommer ud og fiske" ....
 
Har du et tilsvarende eksempel, hvor en mad-fisker har udtalt, at han dør, hvis han ikke får en fisk at spise???????
Til top
Per Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Taonga Avatar

Tilmeldt:: 17 Apr 2004
Geografisk: Fredensborg
Status: Offline
Beskeder: 2059
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Taonga Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Feb 2011 kl. 17:16
Har du et tilsvarende eksempel, hvor en mad-fisker har udtalt, at han dør, hvis han ikke får en fisk at spise???????
 
Der er en stor risiko for at man gør det hvis man ikke spiser fisk mindst én gang om ugen....af en blodprop i hjernen.......Dead
Venlig hilsen
Per Hansen


Redigeret af Taonga - 17 Feb 2011 kl. 17:17
Til top
steen kehler Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Stone05 Avatar

Tilmeldt:: 14 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 1746
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Stone05 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Feb 2011 kl. 17:17
Citat: qwer

...... Og hvordan går det lige med dine eventuelle undermålere, fredet fisk eller fisk der ryger af under fighten og måske har fået ødelagt det ene øje - de ville vel også have det meget bedre, hvis de fik lov til at være i fred eller hvad???
 
 
Svarre du altid på et spørgsmål, med et spørgsmål?
Et simpelt ja eller nej ville ellers række her!
 
Det ville være smart, hvis du selv lige havde tænkt dit spørgsmål igennem og set, at det du spørger om også gælder en del af dit eget fiskeri...
Til top
steen kehler Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Stone05 Avatar

Tilmeldt:: 14 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 1746
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Stone05 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Feb 2011 kl. 17:22
Citat: Taonga

Har du et tilsvarende eksempel, hvor en mad-fisker har udtalt, at han dør, hvis han ikke får en fisk at spise???????
 
Der er en stor risiko for at man gør det hvis man ikke spiser fisk mindst én gang om ugen....af en blodprop i hjernen.......Dead
Venlig hilsen
Per Hansen
Der tager du så gevaldigt fejl --- de vigtige omega 3 og 6 kan man f.eks. få fra rapsolie, valnødolie, tidselolie....
 
- Der er stor risiko for at dø af at spise fisk, da disse jo indeholder en vis mængde bl.a. Dioxin og tungmetaller f.eks. kviksølv - så hvorfor udsætte sig selv for den risiko, når man bare kan genudsætte fisken.


Redigeret af Stone05 - 17 Feb 2011 kl. 17:25
Til top
Per Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Taonga Avatar

Tilmeldt:: 17 Apr 2004
Geografisk: Fredensborg
Status: Offline
Beskeder: 2059
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Taonga Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Feb 2011 kl. 17:28
Nåeh....du er veganer........jamen så forstår jeg bedre.
Til top
Per Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Taonga Avatar

Tilmeldt:: 17 Apr 2004
Geografisk: Fredensborg
Status: Offline
Beskeder: 2059
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Taonga Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Feb 2011 kl. 17:30
 Kan huske engang i firserne der var nogle der skød en makrel......det skabte også en del postyr..Big smile godt med lidt sort humor Peter Møller, det var godt set.
Venlig hilsen
Per Hansen
Til top
Nick Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
qwer

Tilmeldt:: 20 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 130
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér qwer Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Feb 2011 kl. 17:38
Citat: Stone05

Citat: qwer

...... Og hvordan går det lige med dine eventuelle undermålere, fredet fisk eller fisk der ryger af under fighten og måske har fået ødelagt det ene øje - de ville vel også have det meget bedre, hvis de fik lov til at være i fred eller hvad???
 
 
Svarre du altid på et spørgsmål, med et spørgsmål?
Et simpelt ja eller nej ville ellers række her!
 
Det ville være smart, hvis du selv lige havde tænkt dit spørgsmål igennem og set, at det du spørger om også gælder en del af dit eget fiskeri...
Nåååårrrrr GUD ved åbenbart ikke alt alligevel.
Måske en afledningsmanøvre for at skjule at du ikke evner at svarre på spørgsmålet.
Fred nu med det, jeg er ret sikker på at selv Steen inderst inde kan se pointen i mit spørgsmål og derfor ikke ønsker at svarre. :-)
 
Til top
steen kehler Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Stone05 Avatar

Tilmeldt:: 14 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 1746
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Stone05 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Feb 2011 kl. 17:41
Citat: Taonga

Nåeh....du er veganer........jamen så forstår jeg bedre.
Og et for stort indtag af fisk med indhold af dioxin/tungmetal kan resultere i misdannelser af kønsorgangerne ..... måske det er det, som du er ramt af .... jamen så forstår jeg jo meget bedre din væremåde....
Til top
steen kehler Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Stone05 Avatar

Tilmeldt:: 14 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 1746
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Stone05 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Feb 2011 kl. 17:48
Citat: qwer

Citat: Stone05

Citat: qwer

...... Og hvordan går det lige med dine eventuelle undermålere, fredet fisk eller fisk der ryger af under fighten og måske har fået ødelagt det ene øje - de ville vel også have det meget bedre, hvis de fik lov til at være i fred eller hvad???
 
 
Svarre du altid på et spørgsmål, med et spørgsmål?
Et simpelt ja eller nej ville ellers række her!
 
Det ville være smart, hvis du selv lige havde tænkt dit spørgsmål igennem og set, at det du spørger om også gælder en del af dit eget fiskeri...
Nåååårrrrr GUD ved åbenbart ikke alt alligevel.
Måske en afledningsmanøvre for at skjule at du ikke evner at svarre på spørgsmålet.
Fred nu med det, jeg er ret sikker på at selv Steen inderst inde kan se pointen i mit spørgsmål og derfor ikke ønsker at svarre. :-)
 
Jeg evner fint at svare på spørgsmålet, jeg betvivler blot dine evner til det samme --- Alle normalt tænkende lystfiskere ved, at fiskene ville have det bedre, hvis lystfiskerne ikke udøvede deres fiskeri - det ligger jo ligesom i den erkendelse, som tænkende mennesker bør gøre inden, at man udøver en handling af lyst. 

Redigeret af Stone05 - 17 Feb 2011 kl. 17:52
Til top
kasper ø Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
crossover

Tilmeldt:: 21 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 19
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér crossover Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Feb 2011 kl. 17:59
Mener du helt seriøst dette steen " - C&R lystfiskeri er nødvendigt dyreplageri i forhold til at kunne overleve med hensyn til at skaffe livskvalitet, da alle C&R lystfiskere ville dø, hvis de skulle undvære lystfiskeriet."


Redigeret af crossover - 17 Feb 2011 kl. 17:59
Til top
steen kehler Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Stone05 Avatar

Tilmeldt:: 14 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 1746
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Stone05 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Feb 2011 kl. 18:05
Citat: crossover

Mener du helt seriøst dette steen " - C&R lystfiskeri er nødvendigt dyreplageri i forhold til at kunne overleve med hensyn til at skaffe livskvalitet, da alle C&R lystfiskere ville dø, hvis de skulle undvære lystfiskeriet."
Jeg mener det ligeså seriøst som, at madfiskere mener deres fiskeri er "livsnødvendigt"....
Til top
Bruno Andersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Bruno Andersen Avatar

Tilmeldt:: 21 Jan 2002
Geografisk: Aarhus
Status: Offline
Beskeder: 322
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Bruno Andersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Feb 2011 kl. 18:07
nytter det at sige noget/ jeg føler mig dybt iretterret over altid at se den dorske Geede i alle tråde - jeg tror at den har et stort udbrud at Toksaparasitten - nej det der tænder mig/er at alle de kommentar der kommer fra Hr Kehlert -altid er sakset fra alle andre tråde- den røde tråd er ikke at følge/ go sten grunden til at du lige får et par tegnsetifter er at du tidliger var efter mig/grunden at meningen stak dig i øjet/ nu går jeg frem fordi-du totalt skovler alle seriøse kommentare til side pga.dit evindelig ordkløverri Thumbs Down du må ha et behov for at få en reflex- men det skal ikke forgå på den måde/ gå lange ture  spis sundt- slip 123nu og få øje på dig selv - du tilsidesætter også alle de nye bruger for bare at få en markering - og regn ikke med at du kan fange mig i en ordveksling/ vi lovede i sin tid at afholde os fra at kommentere hinandens indlæg- men når du er alle vegne og der er på bekstsning at seriøse bruge/og at jeg kan se flere at mange af de gamle bruger er ved at gå træt i dig vil jeg også lige markere hvordan du virke - du er vel sikkert en hel normal Fisker når det kommer til stykket/ som os andre Thumbs Up men du kører med for stram line/
 
mkh.Bruno/Pastoren Big smile
Til top
Ole Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rådhede Avatar

Tilmeldt:: 26 Sep 2006
Status: Offline
Beskeder: 809
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rådhede Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Feb 2011 kl. 18:08
Citat: Stone05

- Jeg har hørt masser af C&R lystfiskere f.eks. udtale følgende: "Jeg dør, hvis jeg ikke snart kommer ud og fiske" ....
 
Har du et tilsvarende eksempel, hvor en mad-fisker har udtalt, at han dør, hvis han ikke får en fisk at spise???????
Det er vist kun rent retorisk ment, SteenLOL - pyyha, jeg troede det var noget lægeligt begrundet.
 
Nej, det har jeg ikke hørt - jeg er selv madfisker, og jeg tror da bestemt ikke jeg dør, såfremt jeg ikke får fisk.
 
Til gengæld vil jeg da gerne udtale, at jeg ville dø hvis jeg skulle bo i Tingbjerg, det også retorik, men dog med en overhængende risiko for, at retorik kan blive til virkelighed da kuglerne jo flyver om ørerne på folk i det områdeWink
Til top
kasper ø Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
crossover

Tilmeldt:: 21 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 19
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér crossover Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Feb 2011 kl. 18:09
Citat: Stone05

Citat: crossover

Mener du helt seriøst dette steen " - C&R lystfiskeri er nødvendigt dyreplageri i forhold til at kunne overleve med hensyn til at skaffe livskvalitet, da alle C&R lystfiskere ville dø, hvis de skulle undvære lystfiskeriet."
Jeg mener det ligeså seriøst som, at madfiskere mener deres fiskeri er "livsnødvendigt"....


Kunne du evt. svare uden at skærer alle madfiskere over en kam? Eller skal du forsøge at provokere nogen i alle dine svar?

Du skal bare bruge et ja eller nej, til at svare på mit tidligere stillede spørgsmål.
Til top
Bruno Andersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Bruno Andersen Avatar

Tilmeldt:: 21 Jan 2002
Geografisk: Aarhus
Status: Offline
Beskeder: 322
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Bruno Andersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Feb 2011 kl. 18:15
egentlig var min  hensigt at sende en privat email til dig/men vælger at bekende mig fordi du pløjer alle tråde igennem/.....
ellers udstiller jeg aldrig andre end mig selv/ meen der er efter hånden hooovsaaer....
en dorst holdning mennesket efterhånde gemmer sig bag/er undskyldninger -Thumbs Down tro mig hvis du gav det plads kunne du ser de fleste lærte i denne tråd har samme holdning -så et godt råd brug hjertet som telefon/ meeen hvem skal man ringe til ! - der er faktisk ingen/...............
men et retsindig sind kan altid åbne dialogen/så helt tabt er vi jo ikke.........Handshake
 
Til top
Per Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Taonga Avatar

Tilmeldt:: 17 Apr 2004
Geografisk: Fredensborg
Status: Offline
Beskeder: 2059
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Taonga Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Feb 2011 kl. 18:28
- Jeg har hørt masser af C&R lystfiskere f.eks. udtale følgende: "Jeg dør, hvis jeg ikke snart kommer ud og fiske" ....Steen vil du ikke gøre mig og en masse andre en tjeneste....HOLD OP MED AT FISKE
Jeg ved godt Pastoren vil komme efter mig, men jeg kunne jo allernådigst bede om tilgivelse, for mit grimme ønske
Til top
Ørde Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Ørde

Tilmeldt:: 25 Jul 2005
Geografisk: Vejle amt.
Status: Offline
Beskeder: 829
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ørde Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Feb 2011 kl. 20:12
man skulle tro at Lars havde hyret en håndfuld folk til altid at piske en stemning op herinde, og kværulere i et væk .. for det er da fantastisk hvordan et indlæg om en skudt HØ kan ende ud i C&R fiskeri .. veeery impressive ..
Til top
Rønn Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Rønn

Tilmeldt:: 10 Maj 2010
Geografisk: Ringe
Status: Offline
Beskeder: 18
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rønn Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Feb 2011 kl. 20:50
Bare for at puste som den store stygge..
Jeg har fanget mange harer i garn på sydfyn.
Byttet dem med franske for friskt blod i bestanden på de små øer.
Til top
martin petersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
map

Tilmeldt:: 02 Apr 2006
Geografisk: lolland falster
Status: Offline
Beskeder: 559
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér map Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Feb 2011 kl. 20:56
Står sgu helt af på debatterne herinde efterhånden. Det er ærgerligt og synd for trådstarteren at stort set alt kan drejes ind på C&R-fiskeri.
 
Og bare for at komme denne "hvorfor klikker du så ind når du ikke mener det er interessant" i forkøbet - jo, det kunne jeg da og det vil jeg da også gøre meen synes nu alligevel at det vel er ok debatkultur at respektere trådens emne og holde sig til det.
 
Over n' out herfra!
 
/M
Til top
Finn Dahlin Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
FD Avatar

Tilmeldt:: 09 Sep 2007
Geografisk: Sydvestjylland
Status: Offline
Beskeder: 556
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér FD Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Feb 2011 kl. 21:06
Citat: Stone05

Citat: tackler

Hr. Steen Kehler

Jeg gider ikke dine tågede marathon diskusioner - hvor du vrider dig uden om hvad folk skriver og læser andres indlæg 'som fanden læser biblen' og så kører dit lille ego-futtog ellers bare derud af i zig og i zag !
Go'tur' ! Party
Heinz
 
Nu vrider jeg mig ikke udenom en skid - det er alene dig, som læser mine indlæg, som fanden læser Biblen... Det er dig, som tillægger mig noget, som ikke er at finde i mine indlæg -- det er dit ego-futtog, som kører fuldstændigt af sporet.
 


Thumbs Up Argumentationsteknik på højeste intellektuelle plan! Hvilket overflødighedshorn af veltalenhed og gennemtænkt substans. Inten mindre end en genistreg: Selvfølgelig, man vender da bare alt 180 grader, benægter alt uden modargumenter, og bruger præcist samme, og modsatrettede argumenterer mod den man debatterer med ...dette får jo en til at fremstå både storsindet, seriøs og ikke mindst intelligent.
Sådanne guldkorn er intet mindre fantastisk åndeligt berigende for alle vi andre hernede i bunden den intellektuelle rangstige.

Mere af den slags tak Clap ...kom, vær ikke nærig, lad os alle få lov at bade lidt i din forstands lys Wacko Menneskets evolutionære potentiale er åbenbart endeløs.


Redigeret af FD - 17 Feb 2011 kl. 21:14
Mvh.
Finn Dahlin
Til top
Morten Schultz Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
schultz92

Tilmeldt:: 15 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 451
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér schultz92 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Feb 2011 kl. 21:12
Kan ikke se det sjove i og skrive om et mord.... Kan godt være det i jeres små kedelige hverdag er skiiiide skægt at der kan drages sammenligninger mellem en mand som havde tilnavn som en fisk, men syntes det er waaaay over the line.


@ denne tråd er virkelig fantastisk på SÅ mange måder!

Og det er ikke positivt.
Til top
steen kehler Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Stone05 Avatar

Tilmeldt:: 14 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 1746
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Stone05 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Feb 2011 kl. 21:25
Citat: FD

Citat: Stone05

Citat: tackler

Hr. Steen Kehler

Jeg gider ikke dine tågede marathon diskusioner - hvor du vrider dig uden om hvad folk skriver og læser andres indlæg 'som fanden læser biblen' og så kører dit lille ego-futtog ellers bare derud af i zig og i zag !
Go'tur' ! Party
Heinz
 
Nu vrider jeg mig ikke udenom en skid - det er alene dig, som læser mine indlæg, som fanden læser Biblen... Det er dig, som tillægger mig noget, som ikke er at finde i mine indlæg -- det er dit ego-futtog, som kører fuldstændigt af sporet.
 


Thumbs Up Argumentationsteknik på højeste intellektuelle plan! Hvilket overflødighedshorn af veltalenhed og gennemtænkt substans. Inten mindre end en genistreg: Selvfølgelig, man vender da bare alt 180 grader, benægter alt uden modargumenter, og bruger præcist samme, og modsatrettede argumenterer mod den man debatterer med ...dette får jo en til at fremstå både storsindet, seriøs og ikke mindst intelligent.
Sådanne guldkorn er intet mindre fantastisk åndeligt berigende for alle vi andre hernede i bunden den intellektuelle rangstige.
 
Nu har jeg ikke vendt rundt 180 grader - Heinz postulere, at jeg har skrevet, at jeg ikke respektere andres ret til at ytre deres holdninger - detter er ingen steder at læse i mine indlæg. Derimod, så er det jo ham, som ikke rigtig respektere min ret til at ytre mig.
 
Jeg vil til en hver tid kunne argumentere for mine holdninger - om det er seriøst eller intelligent i det tilfælde, hvor jeg bruger præcist samme og modsatrettede argumenter mod Nick - Tja!, det skal jeg ikke gøre mig klog på, men nu ville jeg da lige prøve at galpe det samme sprog, som den debatør jeg stod overfor, så han selv måske have en chance for at kunne se, hvor hyklerisk hans holdning er om C&R lystfiskere. 
Til top
Finn Dahlin Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
FD Avatar

Tilmeldt:: 09 Sep 2007
Geografisk: Sydvestjylland
Status: Offline
Beskeder: 556
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér FD Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Feb 2011 kl. 21:33
ClapClapClap

Topunderholdning Steen: Jeg vidste du ikke ville skuffeTongue

PS. 2 forkerte giver jo altid 1 rigtig Wink
Mvh.
Finn Dahlin
Til top
Ørde Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Ørde

Tilmeldt:: 25 Jul 2005
Geografisk: Vejle amt.
Status: Offline
Beskeder: 829
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ørde Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Feb 2011 kl. 22:04
Jonathan schultz@ var din kommentar henvendte til undertegnede ??
Til top
steen kehler Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Stone05 Avatar

Tilmeldt:: 14 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 1746
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Stone05 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Feb 2011 kl. 22:10
Citat: Bruno Andersen

... nej det der tænder mig/er at alle de kommentar der kommer fra Hr Kehlert -altid er sakset fra alle andre tråde- den røde tråd er ikke at følge/ go sten grunden til at du lige får et par tegnsetifter er at du tidliger var efter mig/grunden at meningen stak dig i øjet/ nu går jeg frem fordi-du totalt skovler alle seriøse kommentare til side ...
 
mkh.Bruno/Pastoren Big smile
For det første, så sakser jeg ydert sjældent fra andre tråde - men det ville være rart, hvis du lige ville henvise til hvilke indlæg fra min side af i denne tråd, hvor jeg skulle have gjort mig skyldig i at sakse noget fra andre tråde .
 
- Nu har jeg kun været efter dig, hvor du har kastet den første sten. 
 
- Hvilke seriøse kommentarer i denne tråd er det, du hentyder til, som du mener, jeg har skovlet til side uden at argumentere på samme niveau???
Til top
Morten Schultz Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
schultz92

Tilmeldt:: 15 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 451
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér schultz92 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Feb 2011 kl. 23:39
@ørde ja bla.

JA jeg er klar over det var ment som en "JOKE" men jeg syntes det er usmageligt.
Til top
Mads Andersen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
MadsAndersen Avatar

Tilmeldt:: 03 Jun 2010
Status: Offline
Beskeder: 94
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér MadsAndersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Feb 2011 kl. 00:50
Hej.

Jeg er 23 år gammel.

Jeg gætter på at gennemsnitsalderen herinde er et stykke over de 35. (måske nærmere de 45?)

Jeg går meget i byen, drikker mig fuld og kommer ud for pinlige episoder, scorer damer, brækker mig på åben gade, pisser i opgange og opfører mig som så mange andre på min alder..... 

Størstedelen af de indlæg jeg ser herinde fra nogle enkelte personer minder mig meget om de der er yngre og endnu mindre modne og "voksne" end mig. Hvorfor er det sådan? Hvorfor er det, at så snart i får chancen, så angriber i hinanden på en fuldstændig vild og uhensigtsmæssig måde?

Det er sindsygt underholdende og læse og en af mine kammerater bruger jeres debat i sine studier. Han forsker i noget med medier og mennesker på uni.

Men hvorfor er det lige at voksne mænd skriver sådan til hinanden? Hvis i nu sad rundt om et bord og debatterede, ville i så tale til hinanden, som i skriver herinde på det her forum?

Jeg vil vel bare sige at i måske skulle overveje hvad i skriver, da det i visse tilfælde reflekterer hvem i er og hvordan i bliver opfattet af andre.

For MIN skyld og mange andres, så må i endelig fortsætte. I er virkelig underholdende, og tak for det. 
Til top
 Besvar Besvar Side  <123>

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down