Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sportsfiskeren

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Per Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Taonga Avatar

Tilmeldt:: 17 Apr 2004
Geografisk: Fredensborg
Status: Offline
Beskeder: 2059
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Taonga Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Sportsfiskeren
    Sendt: 01 Nov 2009 kl. 08:48
Tør Sportsfiskeren grave i det snavs der gemmer sig i en pilrådden branche?

Dokumenter venligst din påstand, ellers har du ikke noget at have den i!

Jeg kan love dig for at DSF lagde sig ud med en storannoncør dengang. Men der var en rigtig dygtig miljømand i forbundet der forhindrede at man et sted i DK opførte et kæmpekraftværk i et yderst naturskønt omrøde.

Det møde der blev afholdt i tidernes morgen var jo netop at får DSF ud af et gammeldags layout, et mere salgsbart produkt der var up to date....det kom senere, og godt for det.

Per Hansen
Til top
Johan Gadegaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Johan

Tilmeldt:: 22 Maj 2002
Geografisk: Vestjylland
Status: Offline
Beskeder: 744
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Johan Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Nov 2009 kl. 09:54
Per Hansen skrev:
Dokumenter venligst din påstand, ellers har du ikke noget at have den i!


Dokumentér? Hvor konkret vil du have det? Vi er vel forhåbentlig enige om, at der ikke altid spilles rent spil på det kommercielle marked. Mildt sagt! De færreste kan finde hoved eller hale i det, men mange prøver alligevel, og så opstår myterne. Tænk hvor meget ævl og kævl der kunne spares, hvis dette blev afdækket. Og endnu vigtigere - hvis det blev mandsopdækket, ville det have en afskrækkende virkning på dem, der står bag de tvivlsomme metoder.

Et andet emne, der i mine øjne skriger på at blive afmystificeret, er produktion af fluestænger i Østen og Vesten, hvor nogle åbenbart tror, amerikanerne laver fluestænger af ædle og idealistiske årsager, mens alle stænger i østen bliver produceret for en skål ris. For nu at sætte det lidt på spidsen.

Sportsfiskeren kunne ved at afdække den slags klæde danske lystfiskere langt bedre på til at undgå at blive snydt. Eller i hvert fald at kunne vælge på et langt mere oplyst grundlag. Det er bare aldrig sket, og forsøget har ikke været gjort. Mig bekendt har man end ikke forsøgt at kradse lidt i overfladen.

Jeg kan love dig for at DSF lagde sig ud med en storannoncør dengang. Men der var en rigtig dygtig miljømand i forbundet der forhindrede at man et sted i DK opførte et kæmpekraftværk i et yderst naturskønt omrøde.


Nu taler du om miljøpolitik.

Det møde der blev afholdt i tidernes morgen var jo netop at får DSF ud af et gammeldags layout, et mere salgsbart produkt der var up to date....det kom senere, og godt for det.


Jamen man må sandelig også sige, der er kommet layout på drengen! Skulle jeg være lidt uforskammet, kunne man måske efterlyse lidt mindre fokus på form og lidt mere på indhold. Men jeg er selvfølgelig godt klar over, at det er hundehamrende svært at finde noget nyt at skrive om i et lille land som Danmark. Så meget desto mere skulle Sportsfiskeren måske hyre en journalist til at bedrive lidt kritisk journalistik.

Johan
Til top
Per Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Taonga Avatar

Tilmeldt:: 17 Apr 2004
Geografisk: Fredensborg
Status: Offline
Beskeder: 2059
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Taonga Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Nov 2009 kl. 13:27
Johan
Jeg tror ikke man kan gøre dig tilfreds, og jeg undre mig da over at du i det hele taget har noget fiskegrej, med din indstilling til branchen, men du er måske kun sofafisker?
Per
Til top
 Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down