Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Søger gode råd om handel der er gået galt

 Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
christian steenstrup petersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
chp

Tilmeldt:: 02 Jul 2009
Geografisk: 2100
Status: Offline
Beskeder: 14
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér chp Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Søger gode råd om handel der er gået galt
    Sendt: 19 Nov 2013 kl. 21:57

Som nævnt tidligere i tråden havde jeg en ’handel’ som mindede uhyggeligt meget om Pers.  Jeg har fået bekræftet at der er tale om den samme sælger og sørme også de samme varer! (kasserne med fluer). Jeg har ikke mistet lige så mange penge som Per, men det er stadig ærgerligt at den slags forekommer på et forum hvor handler er en slags ’gentlemans agreement’, da det helt afhænger af folks moral.  Jeg indsætter min mailkorrespondance med sælger fra handel til jeg opgav at få varerne eller penge tilbage:

10-10-2012

Hej XXX

Hvad tager du for alle fluerne

Mvh

Christian

 

10-10-2012

Hej Christian

Er du kun interesseret i fluerne ?  Kom med et bud, der der mon 150 stk.

Mvh. XXX

 

11-10-2012

Hej 
Jeg har efterhånden så meget fluegrej, så det er kun fluerne jeg er interesseret i. Hvad siger du til 400 kr + porto for fluerne?
Mvh 

Christian

 

11-10-2012

Hej Christian.. Undskyld det sene svar.. 400,- er ok. + 40,- i Porto så har vi delt portoen.. Send mig din Adr. Så sender æsker og fluer så snart pengene er på min konto..

Bank: XXXXXX

Regnr: XXXX

Kontonr: XXXXXXXXXX

 

Jeg takker for handlen.

Mvh. XXX

 

11-10-2012

Hej XXX

Så er pengene overført og de burde figurere på din konto i nærmeste fremtid.

Min adresse er: xx

Mvh 

Christian Steenstrup Petersen

 

19-10-2012

Hej Christian

Jeg har desværre været super travlt på jobbet så jeg er kommet sent hjem, men jeg sender fluerne i morgen. Jeg undskylder mange gange.

Mvh. XXX

 

22-10-2012

Hej XXX

Det er helt ok.

Mvh 

Christian

 

29-10-2012

Hej XXX 
Har du sendt fluerne ? 
Mvh
Christian

 

29-10-2012

Hej Christian.

Ja de eer sendt og du skulle da også gerne have modtaget dem.

Mvh

XXX

 

31-10-2012

Hej XXX

Jeg har ikke modtaget fluerne. Jeg har været på posthuset for at høre om de havde pakken liggende, men det havde de ikke. Sendte du fluerne som brev eller pakke? hvis det var som pakke, burde man kunne spore den.

Mvh

Christian

 

01-11-2012

Hej Christian.

Det lyder dælme underligt, Jeg prøver at få efterlyst pakken i dag inden jeg rejser på ferie.

M.v.h

XXX.

 

08-11-2012

Hej XXX
 Har du fundet ud af noget ang. pakken med fluerne.
 Mvh
Christian

 

16-11-2012

Hej XXX
Jeg har ikke modtaget fluerne endnu, så vi må konstatere at de er bortkommet undervejs med posten.
Har du fået pakken sporet hos post danmark ?
Mvh
Christian

 

16-11-2012      

Hej Christian.

Postdanmark har skrevet til mig i onsdags at der kan gå 3 uger før der sker noget, Jeg er ikke hjemme før om 2 uger pga. jeg er på ferie hos nogle venner i tyskland,

Men da regner jeg da med de har afsluttet sagen.

Mvh

XXX

 

10-12-2012

Hej XXX
Er der noget gennembrud i sagen hos Post Danmark ?
mvh
Christian

 

04-01-2013

Hej XXX
Har du hørt noget fra Post Danmark ?, og hvad finder vi ud af hvis pakken er væk?
Mvh
Christian

 

04-01-2013

Hej Christian.

Jeg beklager jeg ikke har fået  svaret dig, men pga. Indbrud og stjålet papegøje, Tv mm. Er her lidt kaos, Men jeg finder hurtigt ud af noget med nogen penge til dig pga. jeg tror ikke længere på Post DK. Finder pakken og jeg har intet mere hørt fra dem desværre.

Mvh

XXX.

 

13-02-2013

Hej XXX

Skal vi ikke til at få afviklet vores lidt uheldige episode med Post Danmark. Jeg foreslår at vi deler tabet, således at du overfører 200 kr. til min konto.

Mvh

Christian

 

26-02-2013

Hej XXX

Skal vi ikke til at få afviklet vores lidt uheldige episode med Post Danmark. Jeg foreslår at vi deler tabet, således at du overfører 200 kr. til min konto.

Mvh

Christian

 

10-03-2013

Hej XXX

Du har ikke svaret på mine sidste par henvendelser, så jeg prøver for sidste gang her. Jeg er ikke den store tilhænger af de offentlige efterlysninger på forumsiden, men jeg er lidt bekymret  for at vores handel løber ud i sandet. Som tidligere foreslået synes jeg vi skal dele tabet, således at overfører 200,- til min konto. 

Mvh

Christian 

 

10-03-2013

Hej.

Min kæreste er på hospitalet og rekreation/ genoptræning pga. Kræft operation, han skulle gerne komme hjem om ca 3 uger. Jeg svarer på hans vegne da jeg lige er et smut forbi hans hjem.

Mvh

YYY

 

21-04-2013

Hej XXX

Er der mulighed for at vi kan få afsluttet vores mislykkedes handel?

mvh

Christian

 

21-04-2013

Hej Christian.

Det skal vi have gjort er hjemme næste weekend og så får vi lukket den her sag.

Mvh

XXX

 

10-06-2013

Hej XXX

Jeg kan ikke se at der er overført noget til min konto endnu.

Er det en fejl?

Mvh

Christian

Til top
Dennis Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Dummiz Avatar

Tilmeldt:: 18 Jan 2008
Geografisk: Gjerlev
Status: Offline
Beskeder: 198
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Dummiz Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Nov 2013 kl. 22:14
Fandme sørgeligt man gider gøre sig til kriminel for sølle 400,- :(
Til top
jim holm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
scott Avatar

Tilmeldt:: 28 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 2520
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér scott Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Nov 2013 kl. 22:35

Hvis der overhovedet kunne være tale om at give sådan en karl nogen som helst chance, så er kæden altså hoppet helt af for mig her...han skal simpelthen knaldes og det kan kun gå for langsomt !

Hans løgnagtige adfærd ser ud til at være et helt fast mønster i hans ellers ret verbalt indsmigrende og tillidsvækkende måde at udtrykke sig på, egentligt er det vel ikke så underligt at nogle er røget lige i gyngen her.

Jeg må også bare sige at jeg i den grad dirrer efter at afsløre hans navn lige her og nu, men det må være de forurettede som selv afgør om det skal offentliggøres.

Jeg synes ikke engang at blot en politianmeldelse er nok, for han skal ikke have mulighed for at lave dette her en eneste gang til.

Det er bare synd for alle de ærlige mennesker der er herinde, så et kollektivt krav til administrator om at træffe de nødvendige foranstaltninger for at undgå sådan noget gedigent pis fremover, må nu være på sin plads så hurtigt det overhovedet lader sig gøre.


Mvh

Jim


Til top
jesper Skjoldborg bech Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
sage Avatar

Tilmeldt:: 29 Dec 2002
Status: Offline
Beskeder: 1120
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér sage Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Nov 2013 kl. 22:55
Vi kunne starte med, at få styr på hvem folk i virkeligheden er. Hvordan, er så op til Lars. Det kunne være på frivilligheds basis. Dernæst et rating system, hvor man kan se hvem der har gode handler med en person. Så er vi kommet et godt stykke. Ved nye varer over en hvis værdi skal, man oploade billede af en købskvitt og evt garantibevis. Jeg undrer mig over helt nye varer til salg her på siden, som er helt up to date til over 5-6000kr i Dk, hvor der ikke kan fremvises en org kvittering på nogle af dem. Der er fare for, at det kan blive en hælercentral det her. 

Med venlig fluefisker hilsen! Jesper Skjoldborg Bech
Til top
jim holm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
scott Avatar

Tilmeldt:: 28 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 2520
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér scott Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Nov 2013 kl. 23:13

Ja et ratingsystem er fint nok, men som det meget rigtigt blev nævnt tidligere i tråden, så er det jo ikke særlig fordelagtigt for den nye bruger som endnu ikke har optjent point og derfor måske får svært ved at sælge noget grej...det er jo lidt som at fodre hunden med sin egen hale.

Som det også blev nævnt af samme person, så opfordrer det vel bare til at man får en ven til at indgive falske anmeldelser så man nu pludselig fremstår helt ok.

Den er lidt svær, for bliver det blot en smule omstændigt, så vil meget “her og nu grej” til billigere penge måske nærmest forsvinde fordi at folk ikke gider at bøvle med det.


Mvh

Jim.


Til top
jesper Skjoldborg bech Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
sage Avatar

Tilmeldt:: 29 Dec 2002
Status: Offline
Beskeder: 1120
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér sage Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Nov 2013 kl. 23:27
Citat: scott

Ja et ratingsystem er fint nok, men som det meget rigtigt blev nævnt tidligere i tråden, så er det jo ikke særlig fordelagtigt for den nye bruger som endnu ikke har optjent point og derfor måske får svært ved at sælge noget grej...det er jo lidt som at fodre hunden med sin egen hale.

Som det også blev nævnt af samme person, så opfordrer det vel bare til at man får en ven til at indgive falske anmeldelser så man nu pludselig fremstår helt ok.

Den er lidt svær, for bliver det blot en smule omstændigt, så vil meget “her og nu grej” til billigere penge måske nærmest forsvinde fordi at folk ikke gider at bøvle med det.


Mvh

Jim.



For nylig var det i fjernsynet, om f.eks dba. De vedkendte sig, at have et medansvar for at bekæmpe fup og svindel, samt handel med hælervarer. Man kan ikke bare gøre ingenting, det er for let købt.


Redigeret af sage - 19 Nov 2013 kl. 23:28
Med venlig fluefisker hilsen! Jesper Skjoldborg Bech
Til top
kim melchiorsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
kim th Avatar

Tilmeldt:: 29 Apr 2011
Geografisk: Østfyn
Status: Offline
Beskeder: 53
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kim th Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Nov 2013 kl. 23:34
Da der tilsyneladende nu er tale om at svindleren har forsøgt at sælge samme vare til mindst 2 personer, Har scoret erstatningen fra post.dk, løjet, udgivet sig for at være en anden person, truet, og sørme om han ikke også (må man formode) lyver sig til en dødbringende sygdom, kan man vist ikke synke meget lavere. Nu bør sagen overdrages til politiet, mandens identitet offentliggøres på nettet til spot og spe og man kan sikkert finde på endnu mere …  
Mvh
Kim M
Til top
Tommy Lund Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
TLL Avatar

Tilmeldt:: 05 Jul 2003
Status: Offline
Beskeder: 416
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér TLL Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Nov 2013 kl. 23:41
Per du er godt nok tålmodig.. :) tror jeg ikke jeg ville være, bare smid alt om manden på nettet, han har haft de chancer han skulle have.. jeg er da kold i måsen, over for sådan en tosse. håber aldrig han kommer ind i mit system..
Vh.
Tommy Lund
tommylund66@gmail.com
20470538
Til top
ole menander Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
OleOrm

Tilmeldt:: 18 Feb 2005
Geografisk: midtJylland bl.a Hald Sø
Status: Offline
Beskeder: 188
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér OleOrm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Nov 2013 kl. 23:43
Der har da aldrig været sendt nogle varer.

der er kun sendt penge    en vej  på svindlerens konto.

tvivler på nogen af køberne har fået et trak/trace nr.
er vel også temmeligt svært at sende den samme ting flere steder hen

Har selv sendt over 200 pakker  5000 breve  har kun mistet 2 tvivsomme breve.

Når en pakke efterlyses vil post danmark også kontakte modtageren der skal underskrive en tro og love erklæring på det ikke er modtaget.

Få da en politisag på den mand  bedre idag end imorgen.

Det er da godt nok blevet lidt mere træls og ventetiden (kø) længere når man skal sende noget efter postdanmark har lukket posthusene , men ting bliver ikke væk  som de gør i andre lande
Til top
kim bernt Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
lowlevell

Tilmeldt:: 29 Jan 2004
Geografisk: næstved
Status: Offline
Beskeder: 177
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér lowlevell Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Nov 2013 kl. 00:06
måske skulle det være sådan, at hele bruger registret blev slettet og man kun kunne oprette sig gennem NEMID.
Om det kan lade sig gøre må andre svare på.
Vi ville slippe for diverse falske profiler.


Redigeret af lowlevell - 20 Nov 2013 kl. 00:06
Til top
Rene Rosendal Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
R. Rosendal

Tilmeldt:: 02 Maj 2006
Geografisk: Amager
Status: Offline
Beskeder: 53
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér R. Rosendal Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Nov 2013 kl. 06:03
Læg nu bare det navn frem - han kommer jo ikke til at betale noget som helst tilbage det er da tydeligt
Til top
Anders Bak Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Andersb Avatar

Tilmeldt:: 09 Sep 2010
Status: Offline
Beskeder: 157
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Andersb Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Nov 2013 kl. 08:11
Jeg var brændt helt af hvis det var mig og havde meldt manden omgående, jeg synes da det er tydeligt han er svindler da han sælger det samme grej 2 gange (Fluerne)!!!! jeg synes da for alle de gæve brugere af denne side at et navn ville være på sin plads, så der ikke ryger flere i fælden 2 er rigeligt og dog 2 for meget, føler med jer.
Til top
christian steenstrup petersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
chp

Tilmeldt:: 02 Jul 2009
Geografisk: 2100
Status: Offline
Beskeder: 14
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér chp Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Nov 2013 kl. 08:28
Jeg har lidt på fornemmelsen at der er tale om en mand der skylder penge væk (ikke kun til Per og jeg) og derfor hellere vil 'låne' af et par lystfiskere end dem der er værre. Det er jo i sig selv tragisk.  Han er samtidig en uheldig sjæl da nogen sjal hans papegøje i julen 2012... Jeg har afskrevet mine 400 kr. og håber at han færdig med at 'sælge grej' her på 123.nu.
Til top
niels esmarch Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
nielsesmarch Avatar

Tilmeldt:: 29 Dec 2011
Status: Offline
Beskeder: 353
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér nielsesmarch Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Nov 2013 kl. 09:24
Citat: Steffan

Vi er vel ude i at vide hvem manden er, så alle
andre ikke bliver snydt fremover.

Ja undskyld mig, men synes det er ærgerligt at
starte en sådan tråd, og så ikke offentlig gøre navn.
Så folk ved hvem de IKKE skal handle med,

Nu skabes der bare usikkerhed og mistro for de handlende
Her på sitet...

Præcis!
Markedet går i stå hvis ingen tør købe. Er man en klovn må man sgu tage konsekvensen!
Til top
Lars Jeppesen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
LarsJep Avatar

Tilmeldt:: 16 Jun 2013
Status: Offline
Beskeder: 198
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér LarsJep Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Nov 2013 kl. 10:07
Citat: lowlevell

måske skulle det være sådan, at hele bruger registret blev slettet og man kun kunne oprette sig gennem NEMID.
Om det kan lade sig gøre må andre svare på.
Vi ville slippe for diverse falske profiler.


På længere sigt der går udviklingen nok i den retning, at myndighederne simpelthen vil kræve, at on-line markedspladsplaser med privat køb/salg, enten skal ha' CPR nr. eller NEMID validering af deres brugere, men formålet med et sådant krav vil ikke være en beskytte køberne mod uhæderlige sælgere, men udelukkende for at begrænse de kriminelles muligheder for nemt at kunne afsætte tyvekoster.

Men et sådant krav vil være temmelig omfattende at implementere, og derfor vil det nok medføre, at mange hjemmesider med mindre køb/salg markedspladser, som den der er her på Lystfiskerforum, de vil helt droppe at drive en markedsplads, hvis det bliver lovpligtigt med CPR nr. eller NEMID validering.

Der vil ganske givet også være mange hæderlige brugere, som vil droppe at sælge deres brugte varer på on-line markedspladser, med så omfattende registreringer af brugerne.

Jeg har det også selv sådan, at jeg ikke tør sætte brugte varer til salg på en on-line markedsplads, hvor kriminelle kan se mit navn, adresse, o.s.v. for på den måde kommer markedspladsen til at fungere som et katalog over steder, hvor der kan laves indbrud efter en given vare. Og derfor sætter jeg hellere en brugt vare som jeg ikke længere har brug for op på loftet, end at løbe en risiko for at tjene nogle småpenge.

/Lars
Til top
Thomas hansen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Rocco

Tilmeldt:: 24 Sep 2013
Geografisk: syd
Status: Offline
Beskeder: 48
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rocco Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Nov 2013 kl. 12:32
Se nu for h...... bare at få skrevet hvem det er i stedet for "det vil jeg lade xxxxx om" osv osv..

Jeg kan en hemmelighed men du må ikke få den at vide .buh hu.

Hvor svært kan det være.

Det andet der er jo direkte plat og børnehaveagtigt.

Måske sidder der nogen derude nu der oplever det samme eller er ved at købe noget af vedkommende.

Til top
Dennis Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Dummiz Avatar

Tilmeldt:: 18 Jan 2008
Geografisk: Gjerlev
Status: Offline
Beskeder: 198
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Dummiz Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Nov 2013 kl. 12:36
Jeg har også bedt om navn i en privat besked men intet fået??? Jeg har budt i div. Auktioner og det kunne da være rart at vide om han er blandt dem jeg har tænkt mig at handle med :)
Til top
christian steenstrup petersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
chp

Tilmeldt:: 02 Jul 2009
Geografisk: 2100
Status: Offline
Beskeder: 14
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér chp Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Nov 2013 kl. 13:12
Hvis I nærlæser mit sidste indlæg og bruger google...
Til top
jim holm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
scott Avatar

Tilmeldt:: 28 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 2520
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér scott Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Nov 2013 kl. 13:16

Ja...det virker sgu.

Så er det jo op til folk…


Mvh

Jim.


Til top
Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
jan123

Tilmeldt:: 12 Mar 2012
Status: Offline
Beskeder: 62
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jan123 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Nov 2013 kl. 14:19
Jeg håber ikke at det bare er en historie. Jeg mener Per skal skrive navn email adr så der ikke står en anden i samme situation, ved godt at han bare kan bruge et andet bruger navn osv.
Til top
Carsten O Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
carsten o

Tilmeldt:: 08 Nov 2012
Geografisk: SydFyn
Status: Offline
Beskeder: 670
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér carsten o Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Nov 2013 kl. 14:27
Citat: jan123

Jeg håber ikke at det bare er en historie. Jeg mener Per skal skrive navn email adr så der ikke står en anden i samme situation, ved godt at han bare kan bruge et andet bruger navn osv.

Prøv at google dette--   papegøje i julen 2012.  LOL

Så får du både navn og foto  Wink
Til top
Kevin rostrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kevin rostrup Avatar

Tilmeldt:: 17 Okt 2011
Geografisk: Frederikshavn
Status: Offline
Beskeder: 848
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kevin rostrup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Nov 2013 kl. 14:28
Citat: chp

<span style="line-height: 1.4;">Hvis I nærlæser mit sidste indlæg og bruger google...</span>






http://www.tv2east.dk/artikler/papegoeje-stjaalet-udlover-dusoer-paa-10000-kroner.


???????

Redigeret af Kevin rostrup - 20 Nov 2013 kl. 14:34
Til top
Henrik Erichsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Sofus_100

Tilmeldt:: 09 Jul 2008
Status: Offline
Beskeder: 349
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Sofus_100 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Nov 2013 kl. 14:29

Robin Jørgensen.. tidl. indehaver af Tackelshop.dk


Så er den vist ikke længere
Til top
Michael Kock Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Maestro

Tilmeldt:: 22 Jan 2004
Status: Offline
Beskeder: 209
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Maestro Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Nov 2013 kl. 14:33
Gad vide hvorfra den dusør på 10.000 så skal komme fra!?
 
Som Christian er inde på, så har personen nok problemer med penge generelt og er desperat, men det berettiger ikke i min bog at man svindler folk i denne grad.
 
Som jeg ser det, så må en politi anmeldelse være på sin plads.
 
Det er bevidst svindel og udført på flere ofre.
Til top
jim holm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
scott Avatar

Tilmeldt:: 28 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 2520
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér scott Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Nov 2013 kl. 15:03
Citat: Sofus_100

Robin Jørgensen.. tidl. indehaver af Tackelshop.dk


Så er den vist ikke længere

Nej det var den gode Ole Tranholm som var indehaver, inden han gik på pension.


Mvh

Jim.


Til top
Per Nejrup Hansen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
PNH

Tilmeldt:: 12 Jan 2004
Geografisk: Storkøbenhavn
Status: Offline
Beskeder: 22
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér PNH Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Nov 2013 kl. 15:19
God udnyttelse af google. Jo det er Robin Jørgensen. Hvis nogle af jer kender Robin må man gerne vise ham tråden, så kan han jo kommentere hvis han syntes der er noget at korrigere.

Per
Til top
Henrik Erichsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Sofus_100

Tilmeldt:: 09 Jul 2008
Status: Offline
Beskeder: 349
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Sofus_100 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Nov 2013 kl. 15:38
Ok sorry mht. tackleshop.. fandt bare en gammel trå her på forum hvor Robin udtaler sig på vegne af tackleshop... men nu hvor du nævner OT kan jeg da godt huske at det var sådan det hang sammen... så ikke et ondt ord om Tackelshop.. Eller Ole for den sags skyld :-)
Til top
Per Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Taonga Avatar

Tilmeldt:: 17 Apr 2004
Geografisk: Fredensborg
Status: Offline
Beskeder: 2059
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Taonga Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Nov 2013 kl. 15:38
Han render vist rundt et sted uden for hillerød.......
Med venlig hilsen
Per Hansen
Fredensborg

Old Flyfishermen never die - they just wade away!
Til top
jesper Skjoldborg bech Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
sage Avatar

Tilmeldt:: 29 Dec 2002
Status: Offline
Beskeder: 1120
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér sage Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Nov 2013 kl. 15:52
Iflg tv indslaget har hele familien delt det med gøjen. En siger hun kender stakkels Robin. Gør hun og resten af familien mon osse det 😉?
Med venlig fluefisker hilsen! Jesper Skjoldborg Bech
Til top
John A. A. Petermann Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
John Petermann Avatar

Tilmeldt:: 26 Dec 2005
Geografisk: Århus
Status: Offline
Beskeder: 5
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér John Petermann Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Nov 2013 kl. 18:48
Det lyder som om at Svindler Michael er på spil igen.
God fornøjelse med at få pengene eller grejerne retur. ;-)
 
Til top
Lasse Karlsson Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
LasseK Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Status: Offline
Beskeder: 1427
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér LasseK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Nov 2013 kl. 18:57
Hej John

To forskellige personer.....

Mvh
Lasse
Teori er godt, viden er bedre....
Til top
Per Nejrup Hansen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
PNH

Tilmeldt:: 12 Jan 2004
Geografisk: Storkøbenhavn
Status: Offline
Beskeder: 22
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér PNH Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Dec 2013 kl. 16:56
Så er der foretaget en politianmeldelse til Syd Sjællands Politi. Men de har meldt tilbage at de ikke kan gå ind i sagen, da Robin ikke er kendt af dem (heldigvis, så er der ikke andre der er blevet taget ved næsen)

Tilbage er så muligheden for et civilt søgsmål, politimanden, jeg talte med mente at jeg har en god sag, men det virker lidt tungt og man er jo ikke sikker på at få pengene igen. Det kræver jo at sagsøge har nogle.

Gode råd og erfaringer modtages gerne.

Per
Til top
Jørgen Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jørgen S Avatar

Tilmeldt:: 04 Maj 2006
Geografisk: Cph
Status: Offline
Beskeder: 1242
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jørgen S Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Dec 2013 kl. 17:52
Man kan altså ikke foretage en anmeldelse af en svindler, før kan er kendt  af idiotiet? Hvordan er er det så lige en sådan person skal blive kendt nok til  de citronmånegnaskende lovudøvere gider lette røven og tage sig af sådan sager?
Eller er det bare opfordring til selvtægt i afmagt?  

2xOuch ville nok være passende i afmagt
  
/J
Til top
jim holm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
scott Avatar

Tilmeldt:: 28 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 2520
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér scott Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Dec 2013 kl. 17:59

Hej Jørgen.


Dette er ikke helt korrekt.

Faktisk spiser de flere kanelgifler end citronmåner.


Mvh

Jim.


Til top
John Behrndtz Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
pip_ser

Tilmeldt:: 23 Sep 2007
Status: Offline
Beskeder: 822
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér pip_ser Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Dec 2013 kl. 17:59
Lad os få navn adresse og telefonnummer så har alle der læser tråden en chance for at undgå ham
Til top
Kent Kannegaard Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Multefrede

Tilmeldt:: 30 Jun 2009
Geografisk: Nordjylland
Status: Offline
Beskeder: 53
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Multefrede Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Dec 2013 kl. 18:36
Nu snakker alle om politianmeldelse, er det den korrekte vej.
Tror du skal lave en civil retsag .
Vi havde en oplevelse for et års tid siden hvor vi købte en hest til vores datter, første gang hun var til ridning, viste det sig at hesten var halt, vi ringede til sælger og ville lade handlen gå retur, men han grinede af os og lod os forstå at det var os der var noget galt med når vi købte en halt hest. Men det korte af det lange blev at vi anlagde civil retsag mod ham.
Det ville sige han skulle give møde i retten osv, jo nærmere vi kom datoen til retsmødet jo mere ivrig blev han for at finde en løsning, det endte med vi fik alle penge tilbage.
Så vil varmt anbefale en civil retsag, mener det koster 500 kr at anlægge den.
Ligger lige et link til dig Per, så kan du selv læse lidt om det
med venlig hilsen
Kent Kannegaard
Til top
jan holland Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
gumbas

Tilmeldt:: 31 Dec 2007
Geografisk: støvring
Status: Offline
Beskeder: 359
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér gumbas Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Dec 2013 kl. 18:54
Citat: pip_ser

Lad os få navn adresse og telefonnummer så har alle der læser tråden en chance for at undgå ham


Google og Krak kan klare meget. hvorfor han så har to adresser er spørgsmålet men den famøse papegøje han skulle have fået stjålet er stjålet fra Farimagsvej 9, 1. 4700 Næstved iflg nyheden fra dengang.

Robin Jørgensen

1.
Gjellerupvej 1 2720 Vanløse
Rejseplan
2.
Farimagsvej 9, 1. 4700 Næstved


Så kan alle jo holde sig langt væk fra ham i forbindelse med handler fremover.
Til top
Tommi Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
tkj24 Avatar

Tilmeldt:: 06 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 75
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tkj24 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Dec 2013 kl. 08:47


Redigeret af tkj24 - 10 Dec 2013 kl. 17:34
hilsen Tommi
Til top
Jørgen Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jørgen S Avatar

Tilmeldt:: 04 Maj 2006
Geografisk: Cph
Status: Offline
Beskeder: 1242
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jørgen S Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Dec 2013 kl. 09:01
Jim
Du tager helt fejl.... de gnasker citronmåner i lange baner...


Til top
Per Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Taonga Avatar

Tilmeldt:: 17 Apr 2004
Geografisk: Fredensborg
Status: Offline
Beskeder: 2059
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Taonga Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Dec 2013 kl. 09:24
Så...så...Sørensen, ikke genere ordensmagten.
vi høres
Med venlig hilsen
Per Hansen
Fredensborg

Old Flyfishermen never die - they just wade away!
Til top
jim holm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
scott Avatar

Tilmeldt:: 28 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 2520
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér scott Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Dec 2013 kl. 12:32
Ny undersøgelse fra USA viser at der er noget om snakken.

Til top
jesper Skjoldborg bech Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
sage Avatar

Tilmeldt:: 29 Dec 2002
Status: Offline
Beskeder: 1120
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér sage Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Dec 2013 kl. 12:35
Ja sjovt nok er ordensmagten også bare almindelige mennesker, som alle os andre Wink.
Med venlig fluefisker hilsen! Jesper Skjoldborg Bech
Til top
Jørgen Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jørgen S Avatar

Tilmeldt:: 04 Maj 2006
Geografisk: Cph
Status: Offline
Beskeder: 1242
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jørgen S Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Dec 2013 kl. 12:44
Hvor er den skyldige...

 


Redigeret af Jørgen S - 10 Dec 2013 kl. 12:45
Til top
jim holm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
scott Avatar

Tilmeldt:: 28 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 2520
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér scott Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Dec 2013 kl. 12:47
Citat: carsten o

[QUOTE=jan123] 
Prøv at google dette--  
Så får du både navn og foto  Wink





Redigeret af scott - 10 Dec 2013 kl. 12:51
Til top
jim holm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
scott Avatar

Tilmeldt:: 28 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 2520
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér scott Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Dec 2013 kl. 12:49
Citat: scott

[QUOTE=carsten o] [QUOTE=jan123] 
Prøv at google dette--  
Så får du både navn og foto  Wink

Der er godt nok et foto, men der står ikke noget navn.




Til top
jim holm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
scott Avatar

Tilmeldt:: 28 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 2520
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér scott Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Dec 2013 kl. 12:55
Nej, nu skal vi ikke genere ordensmagten, de har vigtige ting at tage sig til.


Nå, sådan skulle det så ikke være.
Denne her side virker åbenbart helt efter "tilfældighedsprincippet".

Lorteside !




Redigeret af scott - 10 Dec 2013 kl. 13:02
Til top
Jørgen Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jørgen S Avatar

Tilmeldt:: 04 Maj 2006
Geografisk: Cph
Status: Offline
Beskeder: 1242
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jørgen S Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Dec 2013 kl. 13:09
Til top
jim holm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
scott Avatar

Tilmeldt:: 28 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 2520
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér scott Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Dec 2013 kl. 13:29
Citat: Jørgen S

Kære Jim
Har du nu igen haft trynen for langt fremme....Wink
tænker du på dette link?


/J

Så så Jørgen, nu opfordrer du til narrestreger ! Wink
Til top
peter petersen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Peter3480 Avatar

Tilmeldt:: 11 Nov 2013
Geografisk: nordsjælland
Status: Offline
Beskeder: 76
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Peter3480 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Dec 2013 kl. 17:33
Per du er et tålmodigt menneske,det må man sige :)
1 hæng ham ud så han ikke gør det samme med os andre
2 opsøg ham ta en snak med ham, så han ka forstå du mener det alvorligt
3 tru ham med anmelde ham, selvom det muligvis er forsent der gået langtid jo
4 virker truslen ikke så anmeld ham
5 lad være ha så stor tålmodighed ang handler med fremmede igen hurtig reaktion er bedst :)
6 hvis du tager ud tæsker ham. så sørg for han ikke ved det er dig, for så er det dig der  sidder i saksen, så løsningen med at tæske ham er nok en dårlig løsning, selvom jeg forstår hvis den lyst sku komme
Mvh Peter
 
Til top
Kent Kannegaard Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Multefrede

Tilmeldt:: 30 Jun 2009
Geografisk: Nordjylland
Status: Offline
Beskeder: 53
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Multefrede Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Dec 2013 kl. 19:05
Hør nu lige her venner, MAN TÆSKER SKU IKKE FOLK. Man skulle sku ikke tro det var voksne mennesker der sidder rundt omkring i de små hjem, hvis ikke det var fodi i var Kjøwenhavnere ville jeg sige i var nogle bonderøve.
Og glædelig jul forøvrigt.
Med venlig hilsen
Kent Kannegaard
Til top
 Besvar Besvar Side  <123>

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down