Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Søger gode råd om handel der er gået galt

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Jørgen Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jørgen S Avatar

Tilmeldt:: 04 Maj 2006
Geografisk: Cph
Status: Offline
Beskeder: 1242
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jørgen S Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Søger gode råd om handel der er gået galt
    Sendt: 10 Dec 2013 kl. 20:18
Kent, du har da helt misforstået noget om Kjøwenhavner, her tæsker vi ikke folk, men nøjes med at skyde efter efter dem... desværre rammer de fleste forbi især på Nørrebro, eller også stikker vi med kniv. Men tæsker, nej det er sku´ for gammeldags.
 
Selv politiet er låst inde i deres biler og tør ikke komme ud af dem med mindre de har kampudstyr på
Så du har intet at frygte her i hovedstaden. Selv prins Henrik kan besøge Christiania ude livvagter og stakkels Robin kan også gå i fred 
WinkWinkWinkWink
/J

Til top
Kent Kannegaard Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Multefrede

Tilmeldt:: 30 Jun 2009
Geografisk: Nordjylland
Status: Offline
Beskeder: 53
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Multefrede Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Dec 2013 kl. 20:45
Lyder sku godt for skal i tivoli med ungerne i denne weekend.
Wink

Til top
Karsten Andersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
karsten4 Avatar

Tilmeldt:: 08 Mar 2003
Geografisk: Nordjylland
Status: Offline
Beskeder: 499
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér karsten4 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Dec 2013 kl. 22:16
Hej Kent
 
Det er rigtigt som Jørgen skriver. Det der med at banke folk var noget vi gjorde før i tiden. Knivstikkeri er meget mere effektivt. Hvis det altså bliver gjort ordentligt. Så kan ofret ikke sladre bagefter. TongueTongue
 
Jørgen! Tror du også det gælder Pia Kjærsgaard ? 
 
Karsten


Redigeret af karsten4 - 10 Dec 2013 kl. 22:21
Til top
Kent Kannegaard Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Multefrede

Tilmeldt:: 30 Jun 2009
Geografisk: Nordjylland
Status: Offline
Beskeder: 53
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Multefrede Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Dec 2013 kl. 22:55
Ja det er en styg verden vi lever i, trist der er så mange banditter til, Rockerbanditter og Garnbanditter mm.Dead
Til top
Kim Korskjær Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kikophil

Tilmeldt:: 30 Jul 2011
Geografisk: Amager
Status: Offline
Beskeder: 2333
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kikophil Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Dec 2013 kl. 20:55
Hmm.. tålmodighed og venlighed er nogle af menneskets få og gode egenskaber...
 
Desværre bliver disse ting opfattet som svaghed og naivitet, der som det første bliver udnyttet af andre (uanset årsag).
 
En politianmeldelse skulle som det første være foretaget for laaang tid siden. Hvis politiet så hellere ville spise citronmåner, (læs kanelgifler) i Kiøvenhavn eller Båtnakke overdrev kunne man så ha`taget den derfra.
 
Uanset tossens trusler og div. udsagn om personligt skodliv, er det ikke købers problem!. Så ville de fleste handler hurtigt gå helt galt Wacko
 
 
Til top
Lars Jeppesen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
LarsJep Avatar

Tilmeldt:: 16 Jun 2013
Status: Offline
Beskeder: 198
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér LarsJep Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Dec 2013 kl. 22:08
Hej Per Nyrup

Jeg vil foreslå at de ringer eller skriver til ham Robin Jørgensen, at du her i løbet af julen vil komme forbi og besøge ham sammen med tre af dine venner, så i kan få en snak om det som han skylder dig.

En sådan besked kan han jo selv fortolke lægge det i som han vil.

/Lars
Til top
Kent Kannegaard Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Multefrede

Tilmeldt:: 30 Jun 2009
Geografisk: Nordjylland
Status: Offline
Beskeder: 53
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Multefrede Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Dec 2013 kl. 22:53
Jae og måske kunne disse venner tage lidt hyggeligt fyrværkeri med som han kunne nyde looool i bliver sku ved.
Mvh
Kent Kannegaard
Til top
Jørgen Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jørgen S Avatar

Tilmeldt:: 04 Maj 2006
Geografisk: Cph
Status: Offline
Beskeder: 1242
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jørgen S Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Feb 2014 kl. 20:38
Hej Per
Noget nyt i denn kedelige sag?
Eller er den kære Robin helt forsvundet?

/J
Til top
jim holm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
scott Avatar

Tilmeldt:: 28 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 2520
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér scott Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Feb 2014 kl. 21:54
Hej Jørgen.

Jeg kan godt svare dig for Per hvis han ikke lige ser dette.
Nej, der er intet nyt i sagen overhovedet.
Og ja..."en eller anden" er tilsyneladende stadig forsvundet.

Vi ses.
Jim.
Til top
Per Nejrup Hansen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
PNH

Tilmeldt:: 12 Jan 2004
Geografisk: Storkøbenhavn
Status: Offline
Beskeder: 22
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér PNH Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Feb 2014 kl. 07:38
Lige en opdatering. Meldte sagen til sydsjællands politi med behørig dokumentation. Jeg blev ringet op ad en meget venlig kriminalkommisær der forklarede at de ikke kunne gå ind i sagen. Robin var ikke kendt af dem, heldigvis, så er der ikke mange andre der er blevet snydt. Der skulle have været mange anmeldelser før det ville være en politisag. Så jeg blev anbefalet at anlægge et privat søgsmål. 

Men det orker jeg umiddelbart ikke, det vil kræve for mange ressourcer. Selvom sagen skulle falde ud til min fordel er det jo ikke sikkert jeg får mine penge. 

Morale? 

Hilsen Per
Til top
Arnt Christensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
arntc

Tilmeldt:: 15 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 333
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér arntc Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Feb 2014 kl. 07:49
Moralen må være Paypal.
Til top
Per Nejrup Hansen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
PNH

Tilmeldt:: 12 Jan 2004
Geografisk: Storkøbenhavn
Status: Offline
Beskeder: 22
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér PNH Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Feb 2014 kl. 10:16
Jeg kan se at jeg har svaret tidligere om politianmeldelse.

Men intet nyt fra Robin. Han har dog tidligere lovet i mail at jeg nok skulle få mine penge når han har fundet noget arbejde og kan betaleWink Jeg venter spændt, det vil næsten være som at vinde i lotteriet.

Per
Til top
Jørgen Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jørgen S Avatar

Tilmeldt:: 04 Maj 2006
Geografisk: Cph
Status: Offline
Beskeder: 1242
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jørgen S Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Feb 2014 kl. 10:30
Igen knækker min film omkring retsbevidstheden, ved det at idiotiet ikke vil tage i mod en anmeldelse. Det er jo lige frem krænkende.

Forleden hørte jeg en historie om en husejer der ringe til selvsamme Sydsjællands politi fordi der var indbrud i udhuset og tyven var der stadigvæk. Desværre var det weekend og politiet kunne ikke sende en vogn. Surt for husejeren....  få min. efter ringer husejeren op igen til politiet og siger - nu har jeg skud ham - og lægger røret på. 
Få min. efter var gårdspladsen fyldt med musikbiler og blåt blinklys, der så kunne anholde en tyven.  Idiotiet blev sure over at husejren havde løjet, fordi tyven var ikke blevet skud. - men som husejeren konstaterede - de løj jo selv, de kom alligevel.

Så måske skulle man lyve lidt......... De kan jo godt tage sig af sagerne alligevel, viser det sig. 

/J






Til top
jim holm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
scott Avatar

Tilmeldt:: 28 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 2520
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér scott Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Feb 2014 kl. 12:30
Citat: PNH

Jeg kan se at jeg har svaret tidligere om politianmeldelse.

Men intet nyt fra Robin. Han har dog tidligere lovet i mail at jeg nok skulle få mine penge når han har fundet noget arbejde og kan betaleWink Jeg venter spændt, det vil næsten være som at vinde i lotteriet.

Per

Hej Per.

Nu vil jeg ikke tage den sidste rest af håb fra dig, men hvis du vil høre min ærlige mening, så tror jeg at den store lottogevinst er inden for en mere realistisk rækkevidde...forløbet taget i betragtning.
Men til både dig og Jørgen...så ses vi måske på "vores sted" i løbet af weekenden.

Mange hilsner.
Jim.
Til top
Rasmus Bech Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rasmus Bech Avatar

Tilmeldt:: 18 Okt 2009
Geografisk: Randers guncity
Status: Offline
Beskeder: 246
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rasmus Bech Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Feb 2014 kl. 14:49
Opsøg da manden, og få dine penge igen..! Det kan da for fanden ikke være så svært!?
Til top
Gil Azubal Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
gilster

Tilmeldt:: 06 Apr 2010
Geografisk: Køge
Status: Offline
Beskeder: 18
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér gilster Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Feb 2014 kl. 14:51
Hej,
 
Ved godt det er for sent, med gode råd.
 
Havde selv en episode for 1½ år siden... ikke samme person, og ikke på 123nu.
Jeg havde købt en el-motor på DBA for 2500,- 
 
Der gik flere uge uden post og den kom selvfølgelig aldrig frem (han erkendte senere at den aldrig var sendt). Blev vi enige om at personen skulle overfør pengene retur til mig.
De kom aldrig og den ene undskyldning overtog den anden.
 
Indtil jeg begyndte at ringe på hans mobil i arbejdstiden (dog ikke fra mit eget nr. for blev den ikke taget), skrev til DBA med ham som CC, skrev til ham Facbook og etc.
 
Jeg ringede enddog til hans bank og forklarede dem at det skulle føre beløbet tilbage.
 
Til sidst, gav jeg ultimatumet at jeg ville hænge ham ud på diverse forum, ringe til hans arbejde, hans forældre, fiske klubben, hvis ikke han betalte.  
Jag havde også gjort det, hvis ikke jeg fik pengene...jeg var så oppe at køre over det.  
(jeg havde brugt mange, mange timer på at undersøge hans, liv og etc. - utroligt hvad man kan med google)
 
Til sidste lykkedes det at få mine penge hjem, men utroligt hvor langt man er nødt til at gå.... Men at hænge folk ud, tror jeg er det eneste som hjælper, når alt andet er prøvet.
Til top
John Behrndtz Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
pip_ser

Tilmeldt:: 23 Sep 2007
Status: Offline
Beskeder: 822
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér pip_ser Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Feb 2014 kl. 14:56
Gil det lønner sig at være vedholdene Tillykke
Til top
Arnt Christensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
arntc

Tilmeldt:: 15 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 333
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér arntc Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Feb 2014 kl. 16:18
Bortset fra at det er ulovligt og får dig i fedtefadet...
Til top
Steffan Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Steffan Avatar

Tilmeldt:: 05 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 1166
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Steffan Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Feb 2014 kl. 16:22
Når politiet ikk gider gøre noget, ved svindlere
, har jeg min tvivl omkring hvorvidt de gør noget ved
at du ringer til ham :)
FishFinderProductions
På Facebook & Youtube K&B
Til top
Jørgen Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jørgen S Avatar

Tilmeldt:: 04 Maj 2006
Geografisk: Cph
Status: Offline
Beskeder: 1242
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jørgen S Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Feb 2014 kl. 16:28
Det første spørgsmål er jo....

Hvor er han i dag?

/J
Til top
 Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down