Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Att. Ole Menander

 Besvar Besvar
Forfatter
Henning Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henning Avatar

Tilmeldt:: 09 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 1319
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henning Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Att. Ole Menander
    Sendt: 05 Sep 2012 kl. 21:23
Jeg kan se du for nylig har oprettet et par auktioner med følgende:

4 stk 12 fod scierra leaders spids 0,32 og
4 stk 12 fod scierra leaders spids 0,28!

Er det de samme forfang, som jeg vandt auktionen på d. 27/8, og som du ikke besvaret mine mails vedrørende?Angry

Hilsen
Henning Mikkelsen
Til top
ole menander Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
OleOrm

Tilmeldt:: 18 Feb 2005
Geografisk: midtJylland bl.a Hald Sø
Status: Offline
Beskeder: 188
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér OleOrm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Sep 2012 kl. 22:39
hej henning..

er ikke de samme har flere.

har ikke lige svaret dine mail  da jeg har en sol mail konto  og sol lige har modaniseret.. men i denne proces har mange solkunder midlertidigt misted deres gl mail.  se evnt sol.dk

haaber de er paa plads imorgen  saa du kan faa din vindermail.

mvh
Ole
Til top
Henning Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henning Avatar

Tilmeldt:: 09 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 1319
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henning Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Sep 2012 kl. 16:34
Hej Ole.

Jeg har sendt dig en mail, vedrørende de forfang jeg stadig ikke har modtaget!


Henning 
Til top
ole menander Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
OleOrm

Tilmeldt:: 18 Feb 2005
Geografisk: midtJylland bl.a Hald Sø
Status: Offline
Beskeder: 188
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér OleOrm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Sep 2012 kl. 16:57
hej henning..
 
de er sendt  dog som b-post  kan jo derfor være 4 dage udenvejl
 
så kig i din postkasse næste par dage.
 
knæk og bræk
Til top
Jan Hagen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
JH

Tilmeldt:: 24 Mar 2005
Status: Offline
Beskeder: 180
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér JH Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Sep 2012 kl. 20:27
Hej Ole
 
Jeg er i samme situation som Henning - har skrevet flere mails, ringet flere gange, lagt besked - men intet hørt fra dig.
 
Så lad mig lige høre, hvornår du har tænkt dig at svare.
 
På forhånd tak.
 
Jan Hagen
Til top
John Behrndtz Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
pip_ser

Tilmeldt:: 23 Sep 2007
Status: Offline
Beskeder: 822
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér pip_ser Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Nov 2012 kl. 19:27
Så er den gal igen har forsøgt at kontakte Ole Menander både på mail og telefon men han svarer ikke det drejer sig om 2 auktioner den sidste var et Leeds hjul det begynder at se lidt useriøst ud
Til top
Lars C. Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
DNA7 Avatar

Tilmeldt:: 29 Feb 2008
Status: Offline
Beskeder: 789
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér DNA7 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Nov 2012 kl. 20:02
Citat: pip_ser

Så er den gal igen har forsøgt at kontakte Ole Menander både på mail og telefon men han svarer ikke det drejer sig om 2 auktioner den sidste var et Leeds hjul det begynder at se lidt useriøst ud
Ha ha, ja den sædvanlige ballade, det gider man kun én gang, tag konsekvensen af det, og se bort fra de auktioner !! Thumbs Down
Til top
Bjarne Runge Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Runge

Tilmeldt:: 06 Okt 2011
Geografisk: Christiansfeld
Status: Offline
Beskeder: 264
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Runge Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Nov 2012 kl. 20:02
Det er ikke God reklame Ole..............vi har jo haft vores......det tar alt/alt for lang tid med dig..............Thumbs Down.........
Til top
Peter Vangsø Mathiasen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Peter Mathiasen Avatar

Tilmeldt:: 17 Maj 2005
Status: Offline
Beskeder: 294
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Peter Mathiasen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Nov 2012 kl. 20:14
Har også handlet med Ole et par gange og ja, det tager alt for lang tid med ham. Det skal dog siges at med tålmod er handlerne altid endt tilfredsstillende.
 
Men med det store antal auktioner Ole havde med slut i søndags, tjaa så er der vel til et par ugers arbejde for ham. Så selvom det ikke er iorden, mon så ikke det løser sig med laaaang tålmodighed.
 
Peter
Til top
ole menander Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
OleOrm

Tilmeldt:: 18 Feb 2005
Geografisk: midtJylland bl.a Hald Sø
Status: Offline
Beskeder: 188
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér OleOrm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Nov 2012 kl. 20:20
til 

 

 

 
 
 
 

 





 
 
 


Redigeret af OleOrm - 14 Nov 2012 kl. 21:54
Til top
ole menander Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
OleOrm

Tilmeldt:: 18 Feb 2005
Geografisk: midtJylland bl.a Hald Sø
Status: Offline
Beskeder: 188
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér OleOrm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Nov 2012 kl. 20:26
ÅH  BEKLAGER JAN   DET VAR JO SEPTEMBER INDLÆG    ALT VELOVERSTÅET ,-9
 
OG JEG TYNDER UD I MIT LAGER AF BLA GL GREJ  OG DET TAGER DA LIDT TID AF EN TRAVL HVERDAG AT FÅ CHEKKET REG OG PAKKET.
SPECIELT NÅR DEN ENE MAIL DRILLER
 
MVH
OLE
MANGE SAGER I POSTEN I MORGEN
 
 
Til top
Marc Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Lucius Avatar

Tilmeldt:: 16 Jun 2010
Status: Offline
Beskeder: 482
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Lucius Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Nov 2012 kl. 20:56
Hmm synes ikke det er særlig god stil at ligge private mail og adresser ud offentligt?
Til top
John Behrndtz Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
pip_ser

Tilmeldt:: 23 Sep 2007
Status: Offline
Beskeder: 822
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér pip_ser Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Nov 2012 kl. 21:01
Jeg har handlet med Ole før uden problemer og vil stadig gøre det Han skal bare have et spark bagi engang i mellemWink
Til top
Frederiksen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ljf

Tilmeldt:: 14 Nov 2006
Geografisk: midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 771
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ljf Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Nov 2012 kl. 21:05
Hejsa.
1. Lad nu bare Ole Menander være  i fred, han har sin egen arbejdsgang men på et tidspunkt sker' det. Ole´s bette grej biks er i øvrigt det bedste og skønneste sted at bruge sine spareskillinger, eller bare gå og rode en halv times tid. Han er et rodehoved, men snyder efter min bedste overbevisning ingen.
2. Ole: Hold da kæft en gang pis du lukker ud i dit sidste indlæg. Skal violinerne ikke også spille en god´nat melodi???  Det er direkte pinligt at dcu er så langsom til at svare på mails osv, men kommer der en tråd med dit navn herinde er du der som en mis.
3. Ja Ole jeg er sq da lige så langsom som dig, jeg har vist også et par vundne auktioner liggende hos dig som jeg henter når jeg komemr tgil staden :-))
 
Grejkælderen----b yens bedste og hyggeligste lystfiskerbutik, med en rigtig lystfisker bag disken!!!
 
/frede
Til top
flemming andersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
flemming66

Tilmeldt:: 01 Mar 2005
Geografisk: Karup
Status: Offline
Beskeder: 18
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér flemming66 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Nov 2012 kl. 21:03
Jeg har idag modtaget hjul fra Ole, hurtig levering m.m. så kun ros herfra :-)
Til top
Marc Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Lucius Avatar

Tilmeldt:: 16 Jun 2010
Status: Offline
Beskeder: 482
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Lucius Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Nov 2012 kl. 22:39
Der er jeg langt fra enig Frederiksen
 
De gang jeg kom der synes jeg det virkede meget som inkompetent rådgivning.
 
Da jeg satte min ben i Jafi så jeg lyset, og har ikke været i nærheden af grejkælderen.
Til top
Per B, Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Per Bjerring Avatar

Tilmeldt:: 12 Mar 2011
Status: Offline
Beskeder: 131
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Per Bjerring Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Nov 2012 kl. 22:53
Jeg vandt 5 auktioner af Ole´s i søndags.
Overførte betaling i mandags.
Har modtaget det hele i dag torsdag Smile.
Ros fra mig til Ole, for god og hurtig betjening Clap.
 
Knæk og Bræk Thumbs Up.
RED VILDLAKSEN, KØB IKKE NORSKE DAMBRUGSLAKS !!!
Per B. Sørensen
Til top
thorvald svendsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
MR BIG Avatar

Tilmeldt:: 01 Jan 2004
Geografisk: Øst Vendsyssel.
Status: Offline
Beskeder: 289
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér MR BIG Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Nov 2012 kl. 01:05
Dejligt at se posetive meldinger ogsåThumbs Up
Til top
Frederiksen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ljf

Tilmeldt:: 14 Nov 2006
Geografisk: midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 771
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ljf Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Nov 2012 kl. 08:34
Citat: Lucius

Der er jeg langt fra enig Frederiksen
 
De gang jeg kom der synes jeg det virkede meget som inkompetent rådgivning.
 
Da jeg satte min ben i Jafi så jeg lyset, og har ikke været i nærheden af grejkælderen.
 
Når du skriver sådan Marc, så skal det ikke bare stå uhørt hen. Så må du skrive hvad det er du er så utilfreds med.
 
Ud over at Ole er lidt langsom på internet siden, har jeg kun godt at sige om Grejkælderen. Jeg syntes jo det er helt unikt at blive ekspederet at en person der barfe har prøvet ALT indenfor fiskeri. Samtidig er Ole helt nede på jorden, anbefaler det´grej der er behov for til det fiskeri som køberen skal dyrke, han er absolut ikke en profesionel snakkemaskine der går efter at sælge det nyeste og dyreste hver gang.
 
Så i stedet for at svine Ole & Grejkælderen til, må du begrunde hvad det er du er utilfreds med, ellers har han jo ikke mulighed for at forsvare sig, og eventuelt ændre noget. Bare at sige manden er inkompetent er for ringe.
 
/frede
Til top
Per Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Taonga Avatar

Tilmeldt:: 17 Apr 2004
Geografisk: Fredensborg
Status: Offline
Beskeder: 2059
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Taonga Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Nov 2012 kl. 08:45
Jeg har vundet et par gange hos Ole og der har aldrig været problemer af nogen art.
Med venlig hilsen
Per Hansen
Fredensborg

Old Flyfishermen never die - they just wade away!
Til top
Jan Hagen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
JH

Tilmeldt:: 24 Mar 2005
Status: Offline
Beskeder: 180
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér JH Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Nov 2012 kl. 15:01
Jeg kan kun rose Ole og grejkælderen. Kan se Ole har slettet et indlæg vist til mig. Grunden var vist her, at mailsystemet fra nede efter det oplyste - herefter har Ole både ringet og skrevet til mig - så topkarakter herfra og alt i den fineste orden.

Glæder mig til den nye hjemmeside (vist noget med bundhug.dk) kommer op at stå, da forretningen da har nogen ganske interessante varer til nogen gode priser.

Jeg kan således varmt anbefale herfra og handler der gerne igen.

Jan Hagen

Redigeret af JH - 16 Nov 2012 kl. 15:02
Til top
Rita Frandsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
als25

Tilmeldt:: 31 Maj 2009
Status: Offline
Beskeder: 127
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér als25 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Nov 2012 kl. 15:18
Tjae jeg har også handler med ham/grejkælderen mange gange, det er nogle gange det er gået lidt langsomt men har altid fået varene inden for en uge efter betaling. Så jeg har heller ingen grund til at klage.
Til top
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Guests
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Nov 2012 kl. 18:16
Hej herinde - Ak ja, så er den gal igen med Grejkælderens auktioner, hvor forudsigeligt.
                 Ja, Grejkælderen er et hyggeligt sted.
                 Ja, Ole er en venlig og viddende mand.
 
                 Nej det er ikke i orden med disse forudsigelige udfald.
                 Nej det er ikke i orden med disse gentagne BS mailproblem undskyldninger.
 
                 Hvorfor ikke bare erkende at disse udfald opstår, tage konsekvensen og
                 skrive i auktionerne, "Der må tages forbehold for periodiske koncentrations
                 udfald".
 
                 Så kan enhver selv bestemme, om han vil løbe risikoen for forsinkelser.
 
                 knæk & bræk
Til top
John Behrndtz Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
pip_ser

Tilmeldt:: 23 Sep 2007
Status: Offline
Beskeder: 822
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér pip_ser Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Nov 2012 kl. 19:05
Hej Sten hvem har trådt på din sukkermad
Til top
Per B, Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Per Bjerring Avatar

Tilmeldt:: 12 Mar 2011
Status: Offline
Beskeder: 131
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Per Bjerring Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Nov 2012 kl. 20:23
Jeg har da også tidligere handlet med Ole via den gamle hjemmeside, og har ikke oplevet problemer der.
I en mail i mandags, i forb. med vundet auktion, fortæller han, at om ca. 1 mnd. vil han åbne på nettet igen på:
 
 
Glæder mig til det sker Smile.
Han havde som regel nogle billige priser og gode tilbud Thumbs Up.
 
Knæk og Bræk.
RED VILDLAKSEN, KØB IKKE NORSKE DAMBRUGSLAKS !!!
Per B. Sørensen
Til top
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Guests
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Nov 2012 kl. 11:39
Hej John, nøh. der er ingen der har trådt på min sukkermad, men tak for omsorgen.
Grunden til et af mine sjældne indlæg er, ud over det konkrete forslag, at jeg som mange andre har oplevet det "samme". Flere gode oplevelser med Ole, i butikken og med E-handler også en giga gang bøvl.
 
Derfor forslaget, åbenhed og klar tale, istedet for endeløs mumlen i krogene.
 
Du ved jo selv fra vor kære grejsamler klub, hvordan det er. Har vi (dig og mig og tredive andre) ikke stået med halvårs mellemrum igennem tyve år og "Bitchéd" over den samme person og hans forkvaklede og asociale måde at små hustle på, uden det har ført til neget som helst overhovedet?!?! Nå problemet er vel blevet nedtonet nu, men jeg vil vædde med at du på samme måde som jeg, bare skal lukke øjnene et øjeblik for at navne og ikke mindst specifikke emner dukker op til overfladen igen.
 
Jeg ved jo at vi er meget enige om etikken og indholdet, bare ikke altid om måden,
men så igen vi er jo ikke ligefrem alene - HOST - velda :-)
 
Hyg jer deroppe, håber du fik affisket ved åen. Jeg havde en god afslutning med et par rimelige rødplettede, nede fra det midtjyske. Nok til at abstinenserne kann holdes nede indtil det nye år.
 
Knæk & bræk
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down