Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Fluen "Generalen"

 Besvar Besvar
Forfatter
Torben Aagesen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
TORAA

Tilmeldt:: 25 Dec 2006
Status: Offline
Beskeder: 287
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér TORAA Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Fluen "Generalen"
    Sendt: 11 Nov 2013 kl. 10:11
En bekendt spurgte forleden til en flue ved navn "Generalen", da han ledte efter en bindevejledning til fluen. Nu har jeg så intet billede af den, så det er med spænding jeg prøver at spørge til den her på foraet.
Jeg har overhovedet intet fundet om den på de fluesider, jeg kender der har en bindevejledning. Om fluen ved jeg kun at den anvendes i P&T søen, af de folk der har omtalt den.
Ærligt talt begynder denne "mystiske" flue, at plage mig - ingen har åbenbart et billede af den, og de links til billeder jeg havde, er blevet fjernet, så nu prøver jeg at spørge til en bindevejledning her?
På forhånd tak.
Mvh
Torben
Til top
Frank Timm Gregersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Greg

Tilmeldt:: 26 Apr 2010
Geografisk: Tørring
Status: Offline
Beskeder: 214
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Greg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Nov 2013 kl. 11:16
Til top
Torben Aagesen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
TORAA

Tilmeldt:: 25 Dec 2006
Status: Offline
Beskeder: 287
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér TORAA Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Nov 2013 kl. 11:31
Hej Frank,
Næh det troede jeg så også selv, men det er det så ikke. Jeg ved at en K. Lindgren brugte den, men ham har jeg ikke kunnet kontakte. Trist men det hænder jo desværre, at man mister kontakten til folk.
Mvh
Torben
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down