Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Skridtstøvler .. skrammel!!

 Besvar Besvar
Forfatter
Ørde Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Ørde

Tilmeldt:: 25 Jul 2005
Geografisk: Vejle amt.
Status: Offline
Beskeder: 829
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ørde Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Skridtstøvler .. skrammel!!
    Sendt: 17 Aug 2011 kl. 17:26
mine elskede Vision skridtstøvler har efterhånden udtjent deres tid, som mine fantastiske skridtstøvler til mit å-fiskeri.. så nu er det tid til at købe et par nu, hvor det herefter går op for mig, at det eneste par der er på markedet er Scierra's eller Rapala (og Rapala laver dem ikke mere), men for at være helt ærlig .. så er det noget lårt!!! .. støvlen er mildest talt forfærdelig at gå i .. hvilket så henleder mig til det faktiske spørgsmål ..
 
Jeg fik ad vide at et firma der hedder Hodgman rent faktisk laver et par skridtstøvler .. spørgsmålet er jo så, hvordan den denne støvle er .. er der nogle af jer der har prøvet dem, eller har på nogle måder erfaringer med selve støvlen ?!
 
 
til dem der vil se hvad jeg snakker om..
Til top
steen kehler Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Stone05 Avatar

Tilmeldt:: 14 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 1746
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Stone05 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Aug 2011 kl. 17:34
Til top
Claus M Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
fiskefreak Avatar

Tilmeldt:: 07 Feb 2007
Geografisk: Mariagerfjord
Status: Offline
Beskeder: 788
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fiskefreak Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Aug 2011 kl. 18:01
Citat: Ørde

mine elskede Vision skridtstøvler har efterhånden udtjent deres tid, som mine fantastiske skridtstøvler til mit å-fiskeri.. så nu er det tid til at købe et par nu, hvor det herefter går op for mig, at det eneste par der er på markedet er Scierra's eller Rapala (og Rapala laver dem ikke mere), men for at være helt ærlig .. så er det noget lårt!!! .. støvlen er mildest talt forfærdelig at gå i .. hvilket så henleder mig til det faktiske spørgsmål ..
 
Jeg fik ad vide at et firma der hedder Hodgman rent faktisk laver et par skridtstøvler .. spørgsmålet er jo så, hvordan den denne støvle er .. er der nogle af jer der har prøvet dem, eller har på nogle måder erfaringer med selve støvlen ?!
 
 
til dem der vil se hvad jeg snakker om..
 
Som sok model
 
 
Og her med støvle
 
 


Redigeret af fiskefreak - 17 Aug 2011 kl. 18:05
Til top
Ørde Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Ørde

Tilmeldt:: 25 Jul 2005
Geografisk: Vejle amt.
Status: Offline
Beskeder: 829
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ørde Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Aug 2011 kl. 18:16
satme klasse drenge .. mange tak!!
Til top
carsten nielsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
nielsen112

Tilmeldt:: 10 Dec 2007
Geografisk: Østjylland
Status: Offline
Beskeder: 16
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér nielsen112 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Aug 2011 kl. 18:25
www.angelsport.de
vatstiefel
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down