Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

sage bass 290grain 7,11fod

 Besvar Besvar
Forfatter
christian tramm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
christian t. Avatar

Tilmeldt:: 08 Aug 2007
Status: Offline
Beskeder: 875
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér christian t. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: sage bass 290grain 7,11fod
    Sendt: 11 Mar 2011 kl. 23:40
hej
jeg har en sage bass 290grain 7,11fod  som skal bruges til geddeflue
jeg vil dog godt ha en line der kan nå lidt ned i vandet  hvad vil i anbefale til denne stang har ex.spole til hjulet 
findes der en god wfline
eller er vi over i hoveder lavet af dtliner
 
k&b
christian t.
Til top
mikkel hemmeshøj Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
mikkell Avatar

Tilmeldt:: 15 Okt 2003
Status: Offline
Beskeder: 1047
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mikkell Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Mar 2011 kl. 11:15
vision big mamma, findes i synkende udgaver... køb evt en klasse op og klip til i spidsen
 
mik
Til top
Rasmus Bech Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rasmus Bech Avatar

Tilmeldt:: 18 Okt 2009
Geografisk: Randers guncity
Status: Offline
Beskeder: 246
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rasmus Bech Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Mar 2011 kl. 13:14
Guideline Pike Series er også et godt bud. Jeg bruger den i S3, og det er helt fint i Gudenåen, på trods af strømmen.

Ellers en dejlig stage den Sage Bass dér!
Til top
christian tramm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
christian t. Avatar

Tilmeldt:: 08 Aug 2007
Status: Offline
Beskeder: 875
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér christian t. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Mar 2011 kl. 17:55
ja det er sku en sjov en jeg er meget glad for den og den kaster skide godt med den orginale sage bassline hvor lang er klumpen på jers liner tænker på om jeg ikke skulle vælge den der tættes på sage line  i klump da den passer godt til mig og stangen
k&b
christian t.
Til top
klaus Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kludder

Tilmeldt:: 19 Aug 2007
Status: Offline
Beskeder: 431
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kludder Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Mar 2011 kl. 19:12
http://www.firsttackle.co.uk/acatalog/Toothy_Critter_Pike_Fly_Lines.html

http://www.theflyfishers.com/fly-shop-details.asp?cat=Sinking+%26+Sink-Tip+Freshwater+Fly+Lines&ID=54&pID=199
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down