Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

øst/midt/sønderjylland?

 Besvar Besvar
Forfatter
Mikkel Pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
gaffagunnar Avatar

Tilmeldt:: 15 Feb 2003
Status: Offline
Beskeder: 433
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér gaffagunnar Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: øst/midt/sønderjylland?
    Sendt: 21 Mar 2010 kl. 07:20
Hej, jeg sad og tænkte om der er nogen herinde der kunne tænke sig at tage to af mine kammerater og jeg, med til nogle små moser/søer, eller komme med nogle gode forslag til hvor og hvem man skal snakke med i løbet af foråret/sommeren, vi er ok seriøse med vores fiskeri, og går helst efter de store...... alt fra skaller til ål og gedder........
gerne nogle uforstyrrede vande hvor man evt. osse kan komme i flyderen. skal helst være ´´hemmelige steder´´, og vil garantere at det bliver engangs forestillinger. dvs. vi kommer KUN en gang og skal selvfølgelig nok holde mund med hvor det bliver.

(så vidt muligt, Catch and release)
Til top
Jesper Bengtsson Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
trompetfisk Avatar

Tilmeldt:: 17 Sep 2003
Geografisk: Østjylland
Status: Offline
Beskeder: 99
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér trompetfisk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Mar 2010 kl. 07:34
Hej Mikkel

Den du holder på billedet, kom den ud igen? Jeg kender vandhullet den blev taget i og er nysgerrig efter om der stadig er noget at komme efter.
Til top
Mikkel Pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
gaffagunnar Avatar

Tilmeldt:: 15 Feb 2003
Status: Offline
Beskeder: 433
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér gaffagunnar Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Mar 2010 kl. 20:42
jep, selvfølgelig, den skulle efter min overbevisning være der. Men, der er nogle polakker fra en af gårdene der har sat ruser, fandt en ved flyderingsfiskeri der ude. men kan sige at der går GRANDE ål derude, fik en på 1,6 kg. 91cm sommer 2009.
fightede som en pæn 2kg gedde....
Til top
Mikkel Pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
gaffagunnar Avatar

Tilmeldt:: 15 Feb 2003
Status: Offline
Beskeder: 433
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér gaffagunnar Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Mar 2010 kl. 11:11
stadig ikke nogen?
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down