Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

reklame fest på fangster.dk

 Besvar Besvar
Forfatter
thomas møller Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
rockydk Avatar

Tilmeldt:: 24 Apr 2012
Geografisk: stege
Status: Offline
Beskeder: 40
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér rockydk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: reklame fest på fangster.dk
    Sendt: 19 Aug 2012 kl. 23:51
burde i ikke snart tag og stoppe den reklame fest ham kent med hans snapper har gang i det jo helt tydeligt det reklame og ikke andet
Til top
Steffan Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Steffan Avatar

Tilmeldt:: 05 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 1166
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Steffan Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Aug 2012 kl. 00:08
Ordet snapper bliver nævnt 50 gange i samme fangstrapport, tror aldrig jeg har set en rapport med så stor fokus på agn Hehe
Til top
Rasmus Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Rasmus - Baitogbid

Tilmeldt:: 30 Apr 2012
Status: Offline
Beskeder: 47
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rasmus - Baitogbid Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Aug 2012 kl. 00:10
Uden at vide hvilke rapporter du præcist hentyder til.
Har Kent så ikke lige så meget ret til at rapportere om sine fangster, som du og jeg ?
Har jeg så heller ikke som privatperson ret til at poste billeder af fisk jeg har fanget ? Fordi jeg selv sælger fiskegrej ?

At det er god reklame for Kent er nok ingen hemmelighed. Manden kan fange fisk og han kan fremstille endegrej der kan fange fisk.
Jeg syntes det er helt fint at Kent viser sine fangster frem. Smile

Mvh Rasmus
Til top
Steffan Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Steffan Avatar

Tilmeldt:: 05 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 1166
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Steffan Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Aug 2012 kl. 00:13
Det er den nyeste derinde, nu har jeg på intet tidspunkt sagt, at han ikke må rapportere om sine fangster eller lign. Gud fri mig vel Hehe vis du læser den er det soleklart at det ikke er selve fangsten der er tanken bag. Jeg er sådan set ligeglad om han reklamere eller ej, det er bare pudsigt hvordan selve rapporten er skruet sammen :)
Til top
thomas møller Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
rockydk Avatar

Tilmeldt:: 24 Apr 2012
Geografisk: stege
Status: Offline
Beskeder: 40
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér rockydk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Aug 2012 kl. 03:11
så skulle kent tag og betale for en reklame her som alle de andre skal har aldrig set et navn og et produkt blive brugt så meget i en report
Til top
Willy Dannevang Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
dannevang1 Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Geografisk: Fyn
Status: Offline
Beskeder: 265
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér dannevang1 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Aug 2012 kl. 06:49
Nå du skriver her, rocky, er du da bare med til at fremme "reklamefremstødet" LOL.

I øvrigt, du skulle overveje at bestille en håndfuld. Det er fremragende blink.


Redigeret af dannevang1 - 20 Aug 2012 kl. 06:51
Til top
Brian Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Hugo_One Avatar

Tilmeldt:: 02 Apr 2010
Geografisk: nordjylland
Status: Offline
Beskeder: 366
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Hugo_One Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Aug 2012 kl. 08:20
ved sgu ikke hvor meget reklameværdi der er i den fangstrapport - manden kan jo ikk stave.



Til top
Michael Vigtoft Skotte Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Mivs

Tilmeldt:: 02 Feb 2007
Geografisk: Bogense
Status: Offline
Beskeder: 456
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mivs Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Aug 2012 kl. 08:37
@Brian.....en dag, du står ude ved vandet, hvad er så vigtigst: At manden, der har lavet dit endegrej kan stave, eller at det kan fange fisk??
Og hvis det endelig er - kig på dit eget indlæg - der er 2 fejl :P
Til top
Steen T Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
SoftboyDK Avatar

Tilmeldt:: 15 Mar 2007
Geografisk: Omkring Køge
Status: Offline
Beskeder: 615
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér SoftboyDK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Aug 2012 kl. 08:53
Så længe Lars ikke selv gør noget så må det vel være fint  .. 
Det er jo Lars som bestemmer i sidste ende  ....
Tag ud og fisk  !!!  Hug
Hellere 1 flue i vandet end 10 i æsken ....
Til top
Steen Kehler Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Steen Kehler Avatar

Tilmeldt:: 03 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 1478
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Steen Kehler Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Aug 2012 kl. 09:32
Citat: rockydk

burde i ikke snart tag og stoppe den reklame fest ham kent med hans snapper har gang i det jo helt tydeligt det reklame og ikke andet
Da du vist ikke har forstået, hvad Fangster.dk er, så vil jeg da lige forklare dig det:
Fangster.dk er en gratis offentlig online fangstjournal, som kan benyttes af alle lystfiskere til deres fangster.
 
- Så med dit brok mener du altså, at Fangster.dk ikke skal bruges til det, som den er beregnet til altså; fangstjournal for alle lystfiskere???? 
Til top
Raymond Holm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Raymond Holm Avatar

Tilmeldt:: 06 Okt 2008
Status: Offline
Beskeder: 303
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Raymond Holm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Aug 2012 kl. 12:23
Det eneste jeg undrer mig over , er at mange af rapporterne, ser man kedelige billeder af fisk , i græsset , og der står at de er genudsat.

Og lige der, går der "reklame i den" , for fisken skal åbentbart ligge i græsset

og risikere skader på slimlag/skæl for at kunne dokumentere hvor godt blinkene virker.

Reklamen er jeg ligeglad med, men fisken burde ikke risikere unødig skade
Til top
thomas møller Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
rockydk Avatar

Tilmeldt:: 24 Apr 2012
Geografisk: stege
Status: Offline
Beskeder: 40
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér rockydk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Aug 2012 kl. 05:07
nu har jeg jo læst på sagen og der står det de samme der har den her side og har man en klage så det her det skal forgå så derfor er der en klage her nu.

og nej fangster.dk er ikke til gratis reklame
Til top
Steen Kehler Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Steen Kehler Avatar

Tilmeldt:: 03 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 1478
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Steen Kehler Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Aug 2012 kl. 08:01
Citat: rockydk

nu har jeg jo læst på sagen og der står det de samme der har den her side og har man en klage så det her det skal forgå så derfor er der en klage her nu.

og nej fangster.dk er ikke til gratis reklame
Hvad er det du ikke forstår??? - Fangster.dk er en online fangstjournal til alle  de lystfiskere, som har lyst til at bruge den.
Til top
Brian Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Hugo_One Avatar

Tilmeldt:: 02 Apr 2010
Geografisk: nordjylland
Status: Offline
Beskeder: 366
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Hugo_One Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Aug 2012 kl. 12:53
Citat: Mivs

@Brian.....en dag, du står ude ved vandet, hvad er så vigtigst: At manden, der har lavet dit endegrej kan stave, eller at det kan fange fisk??
Og hvis det endelig er - kig på dit eget indlæg - der er 2 fejl :P


du har ret i reklameaspektet :)
mht til mine stavefejl - ganske korrekt. men nu reklamere jeg heller ik :) skulle jeg mene :)

Til top
thomas møller Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
rockydk Avatar

Tilmeldt:: 24 Apr 2012
Geografisk: stege
Status: Offline
Beskeder: 40
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér rockydk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Aug 2012 kl. 14:06
steen jeg forstår skam fint det til at fortælle hvad men har fanget men nå man i samme report op til flere gange nævner navn på en person der laver et produkt og produktet og det de samme ting der bliver skrevet igen og igen ligner det mere reklame end en egenlig report over hvad man har fanget
Til top
Jesper Hammer Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Mr_Hammer Avatar

Tilmeldt:: 06 Okt 2008
Status: Offline
Beskeder: 80
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mr_Hammer Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Aug 2012 kl. 14:36
Så må du jo skrive til fangster.dk at du synes det er træls og se på, og se hvad han vil gøre ved det..

Det hjælper jo ikke rigtig at udstille problemet herinde?
Ligesom der så ofte er folk der hænger andre personer ud herinde - jeg kan ikke rigtig se hvordan det kan løse problemet - tag nu fat i den ansvarlige selv eller skriv til administrator..
Til top
Hans-Erik Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
hean Avatar

Tilmeldt:: 14 Jan 2004
Status: Offline
Beskeder: 625
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér hean Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Aug 2012 kl. 14:58

Hvad med et link til omtalte "reklame"

Til top
Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Nikolaj Kolding! Avatar

Tilmeldt:: 13 Dec 2011
Status: Offline
Beskeder: 233
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Nikolaj Kolding! Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Aug 2012 kl. 14:58
Det er altså en lidt tumpet diskution det her, ene og alene af en årsag - ønsker man ikke at læse mandens rapporter, så kan man bare lade være med at klikke på dem, det er helt frit for Smile
 
Lidt samme diskution som når nogle personer brokker sig over for mange putfisk bla., jamen er det ikke i ens interresse, så kan man jo bare lade være med at klikke på put and take rapporterne Smile
 
Jeg syntes bare man skal vælge at glæde sig over alle dem for gider oploade deres fangster til fællesskabet, i stedet for at brokke sig over hvad der nu måtte være galt med dem, der har godt nok være mange ting oppe vende gennem tiden! Denne her gang er det så reklame, og ja - reklame kan man vist godt kalde det, men er der ikke vigtigere ting at gå op i, altså hvis webmaster (ham der lever af reklame indtægter på siden) syntes det var et problem så var det jo forlængst stoppet.


Redigeret af Nikolaj Kolding! - 21 Aug 2012 kl. 15:00
Til top
Stefan Jørgensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
rekvium

Tilmeldt:: 14 Jun 2010
Geografisk: Asperup
Status: Offline
Beskeder: 29
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér rekvium Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Aug 2012 kl. 15:50
100% enig. Så længe det ikke er et problem for webmaster, så er det jo sådan det er. Webmaster er uden tvivl bekendt med situationen, og har altså valgt at ikke gøre noget ved det. Reklameindtægterne er hans egen forretning, og der er ikke andre end ham der kan bestemme hvordan han skal køre sin business. 

-Stefan
Til top
michael jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
taro

Tilmeldt:: 04 Maj 2006
Status: Offline
Beskeder: 315
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér taro Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Aug 2012 kl. 18:06
Spørgsmålet er jo om der overhovedet er hold i de fangster? For nogle år siden var det en med nogle pirke der gjorde det samme.. Han fangede bunkevis af fisk på steder og tider hvor ingen andre ku fange noget særligt .. Der var bare aldrig nogen der ku bekræfte det udover dem han selv fandt selvfølgelig.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down