Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Guideline Exp4 - #7 nogen erfaringer med den?

 Besvar Besvar
Forfatter
Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
T-Pod

Tilmeldt:: 18 Aug 2013
Status: Offline
Beskeder: 200
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér T-Pod Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Guideline Exp4 - #7 nogen erfaringer med den?
    Sendt: 19 Dec 2014 kl. 14:08
Jeg går og overvejer at opgradere min fluestang til en Guideline Exp4. Den skal parres med en Zpey Ultimo II WF7. Nogen der har prøvet stangen og ved, om den er god til pengene (999,-)? Jeg har ikke budget til mere, og det skal gerne være et rimeligt stepup fra min Pool12-stang.
Til top
Kim Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kim jakobsen Avatar

Tilmeldt:: 13 Jan 2006
Status: Offline
Beskeder: 258
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kim jakobsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Dec 2014 kl. 14:32
Finish i top og en stang hvor du får meget for pengene. For 1000 kr får du ikke noget der slår den !

Kim Sørensen/ Guideline
Til top
Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
T-Pod

Tilmeldt:: 18 Aug 2013
Status: Offline
Beskeder: 200
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér T-Pod Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Dec 2014 kl. 14:50
Fedt, Kim. Så tror jeg, jeg vil gå efter den Smile
Til top
kent i Dali Ullerup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
idali Avatar

Tilmeldt:: 26 Maj 2010
Geografisk: midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 194
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér idali Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Dec 2014 kl. 20:43
den er ihvertfald væsentlig bedre end din pool12
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down