Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvilken line til TFO BVK

 Besvar Besvar
Forfatter
Christian Larsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ChristianML Avatar

Tilmeldt:: 13 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 227
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ChristianML Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Hvilken line til TFO BVK
    Sendt: 09 Apr 2012 kl. 13:14
Jeg skal have mig et nyt skydehoved til min TFO BVK #8 Jeg er åben for alle forslag.
På forhånd tak og forsat god påske.
Christian M. larsen
Til top
jim holm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
scott Avatar

Tilmeldt:: 28 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 2520
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér scott Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Apr 2012 kl. 13:26

Dette er et rigtigt glimrende skydehoved til en fornuftig pris.

http://www.fluer.dk/produkter-fiskegrej/48-flueliner-og-forfang/2768-rio-sea-trout-shootinghead-floating/

Vælger du dette på 18 g vil det passe fuldstændigt perfekt til din BVK # 8 som i øvrigt er en virkelig fremragende stang.

Jeg har selv en del af disse skydehoveder og synes at de skyder og strækker rigtig godt, og til prisen mener jeg at de er helt uden konkurrence.

Held og lykke med det.


Mvh

Jim.

Til top
Jesper Rosgaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
J Rosgaard

Tilmeldt:: 09 Maj 2011
Status: Offline
Beskeder: 295
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér J Rosgaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Apr 2012 kl. 14:25
Citat: scott

Dette er et rigtigt glimrende skydehoved til en fornuftig pris.

http://www.fluer.dk/produkter-fiskegrej/48-flueliner-og-forfang/2768-rio-sea-trout-shootinghead-floating/

Vælger du dette på 18 g vil det passe fuldstændigt perfekt til din BVK # 8 som i øvrigt er en virkelig fremragende stang.

Jeg har selv en del af disse skydehoveder og synes at de skyder og strækker rigtig godt, og til prisen mener jeg at de er helt uden konkurrence.

Held og lykke med det.


Mvh

Jim.

Hej Jim,

Bruger du disse hoveder i floating eller slow int? Leveres de med monterede loops eller skal man selv lave dem?


Til top
jim holm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
scott Avatar

Tilmeldt:: 28 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 2520
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér scott Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Apr 2012 kl. 14:36

Hej Jesper.


Rios hoveder bruger jeg kun i flydende.

Avs...jeg husker ikke med sikkerhed om de er med loops, mener at de er med loops.

Men jeg kan evt lige prøve at finde ud af det senere i dag...så smider jeg lige en melding her på tråden.


Mvh

Jim.

Til top
Christian Larsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ChristianML Avatar

Tilmeldt:: 13 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 227
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ChristianML Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Apr 2012 kl. 14:37

Har brugt de der rio seatrout på mine forrige TFO stænger, var meget tilfredse med dem kunne godt overveje at købe et hoved igen, men jeg venter lidt endnu, kan jo være jeg skifter mening.

Til Jesper

Der er et loop i bagenden så vidt jeg husker, man montere det forreste selv, ellers kan man få forretningen til at gøre det for lidt ekstra.

Christian M. larsen
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down