CitérSvarEmne: Aborre & Softbaits. Sendt: 05 Maj 2012 kl. 14:58
Jeg har længe fisket efter Aborre med softbaits ( soft 4play, Lunkers osv.) Jeg har også set en del fiskevideoer fra USA og deres "bass fiskeri". De har en hel masse andre softbaits derover som vi ikke har her. De har blandt andet nogle specialle "worms" som jeg tænkte man måske kunne få herover og bruge dem til aborre?
Alle de softbaits man bruger til bass.. kan de også bruges til aborre? Har i prøvet nogle anderledes softbaits end dem vi har i DK?
jeg købte engang en KÆMPE portion softbait hjem fra usa til præcis aborre. de virker rigtig godt :D især en 4 inch worm i farven watermelon :-D men fortrækker den orginale "onetailed" i rød eller gul til mig aborre fiskeri. :-D
jeg benyttede denne side til indkøb af softbaits fra usa :-D ( husk moms skal betales når pakken skal gennem danmark ) http://www.fishandsave.com
Argh Claus efter min mening er det ikke hel rigtigt men nogle gange er det mest effektive da en agnfisk men andre gange er det klart jigs. Men det er bare lidt ærgeligt at der er moms og andre gebyer på fra USA så kig derimod på nogle tyske shops de har også et rigtigt godt udvalg til gode priser. jeg har flere gange bestilt fra
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare beskeder i dette forum Du kan ikke slette dine beskeder i dette forum Du kan ikke redigere dine beskeder i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum