Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Åndbare waders

 Besvar Besvar
Forfatter
peter ørnskov hansen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
peter794 Avatar

Tilmeldt:: 24 Feb 2007
Geografisk: vestjylland..
Status: Offline
Beskeder: 65
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér peter794 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Åndbare waders
    Sendt: 26 Okt 2009 kl. 19:22
hej skal ud og købe et par Åndbare Waders.

Men der er jo en del at vælge i melem.

så vil jeg godt høre jeg hvad der er godt ....

har kig en del på nette. og pris er fra 800-7000.

evt max 2000 kr

håbe i kan hjæpe mig

mvh peter
Til top
Claus Klitsgaard Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Klitsgaard Avatar

Tilmeldt:: 24 Jan 2008
Geografisk: Sydjylland
Status: Offline
Beskeder: 90
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Klitsgaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Okt 2009 kl. 19:31
Hej Peter ! Er utroligt glade for mine Scierra cc6 ! Købte dem i sommers, og de har været med på fjeldet i Norge samt ca. 15 kystture, uden det mindste problem ! Pasformen er bare fed, samt prisen i orden ! Mit bud. M.V.H. Claus
Til top
Marc skovby Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
team grayling Avatar

Tilmeldt:: 13 Feb 2006
Geografisk: vestjylland
Status: Offline
Beskeder: 449
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér team grayling Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Okt 2009 kl. 19:34
Hej Peter

Jeg kan klart anbefale simms. Har haft et par freestone som jeg var virkelig glad for og har nu et par L2 som også er virkelig fede... de eneste simms jeg ikke vil anbefale er freestone traveler(ved ikke om de sælges mere) som er lavet med åndbar sok som umiddelbart virker meget lækker at gå i men holdbarheden er bare for ringe. Sled et par op på 7 fiskedage i norge:-(

ellers har jeg ikk et ondt ord om simms(y)
Til top
Claus Klitsgaard Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Klitsgaard Avatar

Tilmeldt:: 24 Jan 2008
Geografisk: Sydjylland
Status: Offline
Beskeder: 90
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Klitsgaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Okt 2009 kl. 19:37
Hej igen Peter ! SORRY, det cc4 jeg har, men så er prisen jo bare bedre. Prøv MacNab i Esbjerg, mener de stadig har dem og at prisen er ´´rigtig´´ god. Claus
Til top
Martin Lund Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
micra

Tilmeldt:: 29 Sep 2009
Status: Offline
Beskeder: 192
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér micra Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Okt 2009 kl. 19:46
- se linket HER

Har købt et par cc6 her med dynatrack støvle med studs. Kun kr. 2000 inklusive forsendelse. Du kan få et par cc4 med samme støvle for kun 1600 inklusive forsendelse. Fik forretningen anbefalet i en anden tråd for nogle uger siden. Kan klart anbefales.
Til top
rene vangsbo Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
René v Avatar

Tilmeldt:: 14 Apr 2009
Status: Offline
Beskeder: 319
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér René v Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Okt 2009 kl. 19:46
Du burde prøve dem her.
http://lystfiskerhjornet.web.surftown.dk/oscommerce_st/catalog/product_info.php?cPath=36_38&products_id=352

Har dem selv, og må sige, at til årisen er de perfekte.
Er selv på kysten for tiden, og de klarer det til et 10 tal.
Til top
Esben Ludvigsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
EsbenL Avatar

Tilmeldt:: 20 Jul 2007
Geografisk: Kibæk
Status: Offline
Beskeder: 533
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér EsbenL Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Okt 2009 kl. 19:49
Hej Peter.

Jeg vil også anbefale Scierra CC6,der får du meget for pengene.

/Esben
Til top
Allan Rasmussen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
nuggi Avatar

Tilmeldt:: 18 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 153
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér nuggi Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Okt 2009 kl. 20:08
Jeg har et par sprit nye CC6 til salg i Str. Large hvis det var noget?? (fejlkøb) du skal få dem til røverpris ;-)


Allan
Til top
peter ørnskov hansen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
peter794 Avatar

Tilmeldt:: 24 Feb 2007
Geografisk: vestjylland..
Status: Offline
Beskeder: 65
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér peter794 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Okt 2009 kl. 20:22
hej Allan er der 43-44 og hvad er pris
Til top
Allan Rasmussen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
nuggi Avatar

Tilmeldt:: 18 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 153
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér nuggi Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Okt 2009 kl. 20:50
Hej peter har smidt dig en mail


Allan
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down