Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Nogen der ved hvor cortland 444 kan købes?

 Besvar Besvar
Forfatter
jan holland Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
gumbas

Tilmeldt:: 31 Dec 2007
Geografisk: støvring
Status: Offline
Beskeder: 359
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér gumbas Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Nogen der ved hvor cortland 444 kan købes?
    Sendt: 21 Jul 2013 kl. 22:26
Søger en flueline og gerne en Cortland 444 i typen WF8S
 
Nogen der ved hvor disse kan købes til rimelige penge herhjemme eller andre steder i Europa?
Til top
jens wennecke Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
wennecke

Tilmeldt:: 20 Nov 2005
Geografisk: københavn og møn/falster
Status: Offline
Beskeder: 173
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér wennecke Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Jul 2013 kl. 22:31
Til top
Tommy Lund Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
TLL Avatar

Tilmeldt:: 05 Jul 2003
Status: Offline
Beskeder: 416
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér TLL Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Jul 2013 kl. 22:38
http://www.aktivhobby.dk/shop/flueliner-49c1.html
Vh.
Tommy Lund
tommylund66@gmail.com
20470538
Til top
jan holland Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
gumbas

Tilmeldt:: 31 Dec 2007
Geografisk: støvring
Status: Offline
Beskeder: 359
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér gumbas Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Jul 2013 kl. 22:42
Tak.
 
Nogen der ved hvad forskellen er på 444 classic og 44SL?
Til top
Steen Tofte Pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
sovereign Avatar

Tilmeldt:: 09 Okt 2004
Geografisk: Lapland
Status: Offline
Beskeder: 236
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér sovereign Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Jul 2013 kl. 08:12
Ud på nettet - Ebay er en god start. Jeg plejer at köbe der, USA bliver det de fleste gange. Min seneste var en Cortland 444 WF 5 $34 + porto $ 5 tror jeg at det var, ny i kartong fra en forretning derovre - tager ca 5 dage at få den hjem i postkassen.
God jagt !  Steen

Ps. Det er en fordel om du har Paypal, alt med betalning blir så meget lettere og gratis er det for dig som köber.
Til top
jan holland Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
gumbas

Tilmeldt:: 31 Dec 2007
Geografisk: støvring
Status: Offline
Beskeder: 359
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér gumbas Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Jul 2013 kl. 08:55
Har overvejet USA, men hvad med told....en line til ca 40$ incl fragt risikerer man vel bliver nappet i tolden og dermed bliver den en hel del dyrere?
Til top
Chan Nguyen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
chan

Tilmeldt:: 24 Jul 2002
Status: Offline
Beskeder: 507
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér chan Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Jul 2013 kl. 09:04
Hej Jan

Jeg har kun kendskab til disse I flydende. Sl er lidt stivere/hårdere I coatingen.

Prøv med http://www.shopusa.com/shopusa/denmark
Her kan du med rimelig sikkerhed, vide hvad det kommer til at koste I alt.
Til top
John Behrndtz Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
pip_ser

Tilmeldt:: 23 Sep 2007
Status: Offline
Beskeder: 822
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér pip_ser Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Jul 2013 kl. 09:04
Post danmark opkræver tolden og momsen fra lande udenfor eu og de er myrekneppere af værste skuffe det kan blive dyrt hvi det købte overstiger bagatelgrænsen som jeg mener er 70 Dkkr
Til top
Lars Møllenberg Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Møllenberg Avatar

Tilmeldt:: 26 Mar 2012
Status: Offline
Beskeder: 124
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Møllenberg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Jul 2013 kl. 11:34
prøv hos lionfish.dk...jeg ved han har mange liner på lager.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down