Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Fjallraven anorak No 8 rabat?

 Besvar Besvar
Forfatter
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Ræven

Tilmeldt:: 01 Jan 2015
Geografisk: Jylland
Status: Offline
Beskeder: 8
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ræven Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Fjallraven anorak No 8 rabat?
    Sendt: 02 Jan 2015 kl. 16:14
Hej her inde

Jeg har forelsket mig i anorak No 8 i oliven/ tarmac farven og har støvsuget nettet for at finde den med rabat uden held, jeg nægter at give de 3500kr de vil have for den, for jeg ved man sagtens kan lave en handel og spare typisk 20-30%.

De fleste outdoor butikker kører med 25% rabat lige nu, har bare ikke kunnet finde No 8 hos dem, så hvis nogen ved om en butik der er til at snakke med, må i meget gerne give lydBig smile
Til top
Christian Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
stikling

Tilmeldt:: 18 Sep 2004
Geografisk: Lillebælt
Status: Offline
Beskeder: 179
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér stikling Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Jan 2015 kl. 16:27
jeg købte min i England til 2400kr sidste år på udsalg. søgte efter den i et ½ års tid.
Vær obs på de er store i størrelserne og tjek lige en nr9 også

chr
Til top
Per Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Taonga Avatar

Tilmeldt:: 17 Apr 2004
Geografisk: Fredensborg
Status: Offline
Beskeder: 2059
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Taonga Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Jan 2015 kl. 17:30
Du er simpelthen ikke forelsket nok......
Med venlig hilsen
Per Hansen
Fredensborg

Old Flyfishermen never die - they just wade away!
Til top
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Ræven

Tilmeldt:: 01 Jan 2015
Geografisk: Jylland
Status: Offline
Beskeder: 8
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ræven Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Jan 2015 kl. 10:29
Tak for svar

Grunden til at jeg gerne vil have No fremfor no 9, er pga de HD forstærkninger og den koster kun ca 200-300 mere end No 9.

Jeg vil prøve at holde øje og se om der er nogle butikker,der skulle sætte den på tilbud.
Til top
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Ræven

Tilmeldt:: 01 Jan 2015
Geografisk: Jylland
Status: Offline
Beskeder: 8
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ræven Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Jan 2015 kl. 10:30
Tak for svar

Jo er forelsket, men kan jeg spare 800-1000kr så gør jeg detWink
Til top
Christian Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
stikling

Tilmeldt:: 18 Sep 2004
Geografisk: Lillebælt
Status: Offline
Beskeder: 179
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér stikling Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Jan 2015 kl. 13:39
Det er min oplevelse at de bliver sat ned når forretningerne kun har en tilbage i bestemt str. eller farve .
Men vær sikker på hvad str du skal have.
Kan hun sige det er en dejlig jakke som kan holde i mange år.
chr
Til top
Finn Toft Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Evotec.

Tilmeldt:: 28 Aug 2007
Geografisk: Randbøldal
Status: Offline
Beskeder: 26
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Evotec. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Jan 2015 kl. 15:11
Hej, hold øje med Lystfiskeren (butik) i Hvide Sande, de har som regel udsalg midt i Januar, med -50% på alt i butikken, køber selv tøj der.
Til top
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Ræven

Tilmeldt:: 01 Jan 2015
Geografisk: Jylland
Status: Offline
Beskeder: 8
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ræven Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Jan 2015 kl. 16:12
Citat: stikling

Det er min oplevelse at de bliver sat ned når forretningerne kun har en tilbage i bestemt str. eller farve .
Men vær sikker på hvad str du skal have.
Kan hun sige det er en dejlig jakke som kan holde i mange år.
chr
Tak for svar 

Ja, jeg regnede nok med, at det var kun når der var enkelte modeller tilbage, at de blev sat ned.

Jeg skal ud et sted hvor de har de fjælræven anorakker, de butikker i nærheden har kun de alm kaiser og Gutulia i small og medium men jeg bruger typisk str large i alt mit tøj.

Jeg håber virkelig den kan holde mange år og jeg går efter den pga forstærkninger plus udluftnings mulighederSmile
Til top
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Ræven

Tilmeldt:: 01 Jan 2015
Geografisk: Jylland
Status: Offline
Beskeder: 8
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ræven Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Jan 2015 kl. 16:13
Citat: Evotec.

Hej, hold øje med Lystfiskeren (butik) i Hvide Sande, de har som regel udsalg midt i Januar, med -50% på alt i butikken, køber selv tøj der.

Mange tak for hintet, det er meget værdsat og jeg vil holde øje med butikken Tongue
Til top
Christian Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
stikling

Tilmeldt:: 18 Sep 2004
Geografisk: Lillebælt
Status: Offline
Beskeder: 179
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér stikling Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Jan 2015 kl. 17:38
kan du bruge en nr9 str m er den her en god pris
http://www.biwak.com/Fjaellraeven-Herren-Anorak-No-9.html?listtype=search&searchparam=anorak%20no%208
Til top
Christian Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
stikling

Tilmeldt:: 18 Sep 2004
Geografisk: Lillebælt
Status: Offline
Beskeder: 179
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér stikling Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Jan 2015 kl. 17:44
nr 8 str L
http://www.amazon.de/dp/B00A3FR0G4/?smid=A3DKCQXCX03N5F&tag=idealode-mp-pk02-21&linkCode=asn&creative=6742&camp=1638&creativeASIN=B00A3FR0G4&childASIN=B00A3FR0G4&ascsubtag=zw63VImsvJwYt1U9STiJhw
Til top
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Ræven

Tilmeldt:: 01 Jan 2015
Geografisk: Jylland
Status: Offline
Beskeder: 8
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ræven Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Jan 2015 kl. 09:08
Tusinde tak for dine links Christian, jeg kigger lige på dem Smile
Til top
Christian Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
stikling

Tilmeldt:: 18 Sep 2004
Geografisk: Lillebælt
Status: Offline
Beskeder: 179
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér stikling Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Jan 2015 kl. 10:52
har en nr 8 large du kan prøve nær Fredericia
Til top
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Ræven

Tilmeldt:: 01 Jan 2015
Geografisk: Jylland
Status: Offline
Beskeder: 8
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ræven Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Jan 2015 kl. 17:38
Lyder spændende helt ny? Send evt en pm Smile
Til top
Christian Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
stikling

Tilmeldt:: 18 Sep 2004
Geografisk: Lillebælt
Status: Offline
Beskeder: 179
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér stikling Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Jan 2015 kl. 18:00
Det er ikke et salg bare så du prøver str.
Til top
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Ræven

Tilmeldt:: 01 Jan 2015
Geografisk: Jylland
Status: Offline
Beskeder: 8
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ræven Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Jan 2015 kl. 10:38
Ahh selvfølgelig dooh, det er super flinkt af dig og kan være jeg tager i mod budet. Jeg har lidt over en times kørsel til dig, så det skal helst passe ind med at jeg skal noget andetSmile men er glad for budetWink
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down