Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

er det bare min skærm?

 Besvar Besvar
Forfatter
Jørgen Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jørgen S Avatar

Tilmeldt:: 04 Maj 2006
Geografisk: Cph
Status: Offline
Beskeder: 1242
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jørgen S Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: er det bare min skærm?
    Sendt: 04 Feb 2015 kl. 00:30
Hej
Er det bare min skærm Cry der viser:

Microsoft VBScript runtime error '800a000d'

Type mismatch: 'DateValue'

/lystfiskeri/XcAuctionLite/default.asp, line 86


Under nye auktioner?

/J

Til top
PETER RASMUSSEN Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
NOCATCH

Tilmeldt:: 29 Jan 2010
Geografisk: MELLEM RANDERS OG HOBRO
Status: Offline
Beskeder: 17
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér NOCATCH Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Feb 2015 kl. 01:22
Nix, også minConfused
Til top
N. Berthelsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Nicolai Berthelsen Avatar

Tilmeldt:: 18 Jun 2007
Status: Offline
Beskeder: 364
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Nicolai Berthelsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Feb 2015 kl. 07:12
Også min Unhappy
Hvad sker der?
SmileN
Til top
Peter Larsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
peterAlarsen Avatar

Tilmeldt:: 07 Jan 2008
Status: Offline
Beskeder: 747
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér peterAlarsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Feb 2015 kl. 07:24
Hvis man går ind under fluegrej, http://www.123nu.dk/lystfiskeri/auktion.asp?Action=viewauctions&menu=Auktion&catID=1
ser man en række auktioner øverst med blank udløbsdato. Der er også en Fishfinder/ekkolod auktion uden udløbsdato andetsteds. Det er de auktioner som giver fejl på siden.
 
Man kan ikke oprette en auktion med blank udløbsdato, men man kan måske gøre den blank efterfølgende ved at rette i indtastninger.
 
Når 5 identiske annoncer under fluegrej alle mangler udløbsdato kommer det til at ligne sabotage? Eller er det en fejl på serveren?
 
Jeg vil foreslå webmaster at slette de pågældende annoncer.
 
Mvh. Peter
Til top
Niels Ole Kjær Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Ole K. Avatar

Tilmeldt:: 04 Jan 2013
Geografisk: Sønderjylland
Status: Offline
Beskeder: 240
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ole K. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Feb 2015 kl. 07:36
Sabotage?

Nu kender jeg tilfældigvis ham, der vil sælge den fluestang. og talte med ham i aftes om netop det problem. Så jeg kan afvise at det er  "sabotage" (vidste for øvrigt ikke at vi var i krig), men der har de sidste dage været bøvl på siden, som andre også bemærker....
, sååå deeetttt.....

Mvh. Ole


Redigeret af Ole K. - 04 Feb 2015 kl. 07:38
Husk fisken vokser sig kun større i vandet, ikke i fryseren.
Til top
123nu.dk Se Drop Down
Administrator
Administrator
Brugernavn:
laah123nu

Tilmeldt:: 18 Okt 2009
Status: Offline
Beskeder: 125
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér laah123nu Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Feb 2015 kl. 09:25
Der var en problem med datoen på de omtalte auktioner.
Derfor er de nu blevet fjernet - vi tjekker op på fejlen, og får den rettet.

Med venlig hilsen

Lars, 123nu.dk




Redigeret af laah123nu - 04 Feb 2015 kl. 09:25
Til top
N. Berthelsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Nicolai Berthelsen Avatar

Tilmeldt:: 18 Jun 2007
Status: Offline
Beskeder: 364
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Nicolai Berthelsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Feb 2015 kl. 09:35
Så ser alt normalt ud igen. Tak
Så skal der bydes
SmileN
Til top
Peter Larsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
peterAlarsen Avatar

Tilmeldt:: 07 Jan 2008
Status: Offline
Beskeder: 747
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér peterAlarsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Feb 2015 kl. 09:41
Citat: Ole K.

Sabotage?

Nu kender jeg tilfældigvis ham, der vil sælge den fluestang. og talte med ham i aftes om netop det problem. Så jeg kan afvise at det er  "sabotage" (vidste for øvrigt ikke at vi var i krig), men der har de sidste dage været bøvl på siden, som andre også bemærker....
, sååå deeetttt.....

Mvh. Ole
Hej Niels
 
Beklager hvis jeg trådte nogen over tæerne. Hvis man har en auktion som af en eller anden grund mangler udløbsdato, kan man som bruger via login og "mine indtastninger" - auktioner sætte datoen på selv, for at løse problemet.
 
Mvh. Peter
Til top
Niels Ole Kjær Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Ole K. Avatar

Tilmeldt:: 04 Jan 2013
Geografisk: Sønderjylland
Status: Offline
Beskeder: 240
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ole K. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Feb 2015 kl. 09:58
Peter. Helt ok. Wink

Det er nogle gange "lidt bøvlet" hvis man ikke er superbruger herinde. Brugerfladen kan være lidt svær at manøvrere rundt i.

Det problem som var opstået, mindes jeg at kunne huske er sket 2-3 gange gennem det sidste års tid.... så det sker heldigvis ret sjældent.

God dag.

Mvh. Ole

Husk fisken vokser sig kun større i vandet, ikke i fryseren.
Til top
N. Berthelsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Nicolai Berthelsen Avatar

Tilmeldt:: 18 Jun 2007
Status: Offline
Beskeder: 364
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Nicolai Berthelsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Feb 2015 kl. 10:57
Nu er den da hel gal igen

Microsoft VBScript runtime error '800a000d'

Type mismatch: 'DateValue'

/lystfiskeri/XcAuctionLite/default.asp, line 86



Til top
123nu.dk Se Drop Down
Administrator
Administrator
Brugernavn:
laah123nu

Tilmeldt:: 18 Okt 2009
Status: Offline
Beskeder: 125
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér laah123nu Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Feb 2015 kl. 15:12
Der er nu lagt noget kode på som skulle frasortere auktioner med datofejl.

Med venlig hilsen

Lars, 123nu.dk
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down