Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

0

 Besvar Besvar
Forfatter
Morten Østergaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
M_Østergaard

Tilmeldt:: 19 Dec 2006
Geografisk: østjylland
Status: Offline
Beskeder: 113
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér M_Østergaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: 0
    Sendt: 22 Feb 2011 kl. 11:25

0



Redigeret af M_Østergaard - 22 Feb 2011 kl. 13:40
Til top
michael nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
santa Avatar

Tilmeldt:: 11 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 1122
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér santa Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Feb 2011 kl. 11:43
At han kommer med argumenter, istedet for at kritisere uden er til hans fordel,
Og har der været profesionelle menesker der ikke kan skelne mellem en fest og en familie messe er den vel berettiget.
Samtidig er indlæget på hans egen blog hvorfor ikke skrive til han der.
Michael
Til top
Thor Ankerstjerne Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
simris Avatar

Tilmeldt:: 01 Jul 2006
Geografisk: Randers
Status: Offline
Beskeder: 50
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér simris Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Feb 2011 kl. 11:58
Citat: M_Østergaard

Hvorfor skal man kritisere et frivilligt arrangement, som var super hyggeligt og fungerede efter hensigten efter nogle småjusteringer?
Det er laaaaaaangt under lavmålet.
Hvad synes i derude om dette?
 
 
Hvad sker der?
 
Mvh Morten
Hej Morten, manden har haft en oplevelse (god eller dårlig) og har anmeldt den på sin egen blog, det har han vel lov til. Eller?? Mvh Thor
Til top
Morten Østergaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
M_Østergaard

Tilmeldt:: 19 Dec 2006
Geografisk: østjylland
Status: Offline
Beskeder: 113
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér M_Østergaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Feb 2011 kl. 12:03

1



Redigeret af M_Østergaard - 22 Feb 2011 kl. 13:41
Til top
mads pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
madsppp2000 Avatar

Tilmeldt:: 13 Jul 2008
Status: Offline
Beskeder: 273
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér madsppp2000 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Feb 2011 kl. 12:07
jeg kender ikke rigtig nogle af parterne personlig, og var heller ikke til det, men de har har er neres modsvar til hans kritik, da de ikke mener at den er beretiget....

www.bombayfly.wordpress.com/2011/02/21/ahh-din-stakkel-bonderøv/
Til top
michael nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
santa Avatar

Tilmeldt:: 11 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 1122
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér santa Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Feb 2011 kl. 12:08
Hej Morten
Sådan læser jeg ikke hans indlæg, Jeg læser den som en saglig kritik med argumenter, hvis du havde lige så saglige argumenter, ville jeg også se opjektivt på dem, Du bad jo  selv om vores mening, og den har du fået.
Michael
Til top
Morten Østergaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
M_Østergaard

Tilmeldt:: 19 Dec 2006
Geografisk: østjylland
Status: Offline
Beskeder: 113
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér M_Østergaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Feb 2011 kl. 12:12

2



Redigeret af M_Østergaard - 22 Feb 2011 kl. 13:41
Til top
ole clement Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
kagemund

Tilmeldt:: 21 Jul 2008
Geografisk: randers
Status: Offline
Beskeder: 39
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kagemund Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Feb 2011 kl. 12:17
ClapClapClapClap var selv nede og se arrengementet,og det foregik stille og roligt,der var ikke familie fest eller druk,vi fra bombayfly havde et par fl gin på bordet lige så vel som nogen af de andre fluebinder havde et par fl whiskey osv ..det er der vel intet galt i,syntes laurits har været lige hurtig nok ude med riven,men ham om det.
en ting er helt sikkert,jeg og mange andre syntes at det var et fint arrengement og vi komme rigen næste gang Wink
Til top
Morten Østergaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
M_Østergaard

Tilmeldt:: 19 Dec 2006
Geografisk: østjylland
Status: Offline
Beskeder: 113
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér M_Østergaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Feb 2011 kl. 12:24

3



Redigeret af M_Østergaard - 22 Feb 2011 kl. 13:41
Til top
Jørgen Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jørgen S Avatar

Tilmeldt:: 04 Maj 2006
Geografisk: Cph
Status: Offline
Beskeder: 1242
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jørgen S Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Feb 2011 kl. 12:24
På en reklameside for et alkoholprodukt kan man læse et, for mig meget usympatisk svar på en saglig kritik af fluefiskerdagene i Randers.
Bedøm selv - man starte med at kalde manden en bonderøv og så køre det eller der ud af.... måske er sprutten gået Bombay til hoved.
Jeg må indrømme at jeg ikke får lyst til at komme til Randers for af deltage i fluefiskerdagene på bagrund af sådan svar på kritik.
 

Åhh Din Stakkel- Bonderøv

21 februar, 2011 af bombayfly

Laurits Flowbinder, en forvildet knallert i natbukser, eller en ekstraordinær hurtigløber på flugt, med speciale i at gemme sig for sosu-hjælpen? Vi mener nok der er tale om begge dele. Med dette smukke og utrolig velovervejede indlæg, som Laurits faktisk helt alene selv har tegnet og farvelagt, kommer vores svar her på tiltalen. http://www.flowbinner.dk/2011-indlaeg/2011-02-17-randers/Skuffelse.htm

Der er ingen grund til at tage til Randers søndag den 20. februar. Nej vi så egentlig også gerne, at du blev væk en anden gang, især efter vi overværede hvordan du svinede folk til, som da en af Sportsfiskerpigerne fik stillet spørgsmålet ”er du dum i hovedet”. Hvordan søren du er endt som repræsentant for forbundet, er os en gåde, men ok der har jo også været mennesker på månen. Til yderligere information så refunder vi gerne dit fortabte knallertbenzin for dit fremmøde lørdag, selvom vi ingen fortjeneste fik, da hele arrangementet bestod af frivillig arbejdshjælp.    

Lørdagens “Fluefiskedage i Randers” år 2011 viste sig at være en skuffelse og hermed en stor undskyldning fra flowbinner.dk Pyha altid godt med en undskyldning. Vi skulle jo nødig have dine læsere rendte rundt og brændte dannebrog af, samtidig med de kastede sandaler efter portrætter af arrangørerne.

Vi anbefalede arrangementet uden kunne vide noget om, at flere af foredragene var aflyst eller flyttet og at hele oplægget omkring “Bind med” forsvandt i en form for indforstået familiefest. Ja det var drøn, drøn, ja faktisk super ærgerligt. Nu var det bare sådan, at man ikke kunne forudsige sygdom. Men du var selvfølgelig med, til de foredrag der blev afholdt? Eller…? Du må med god grund have følt dig uden for familiefesten. Ved flere borde vrimlede det med ”bind med folk”. Ved BombayFly bordet sad der ”bind med folk” fra morgen til aften begge dage, og ja de blev budt velkommen, som de var en del af familien, i forhold til visse andre.

På trods af rigtigt mange borde så havde fluebinderne pakket sig sammen ved 3 – 4 borde og dermed optog perlerækken af rigtig dygtige fluebindere al palds uden mulighed for at “Binde med Folket” kunne komme til. Laurits, hvis du havde været her nu, ville du have nydt synet, af de to jublende kinesere der stod ude i haven og fyrede nytårsskyts af. Du har fuldstændig ret, bordene stod forkert, hvilket vi fik rokeret om på til søndag, men der havde du jo advaret dine to læsere om, at de ikke skulle dukke op. (Som nævnt i overstående, så var der faktisk plads til ”bind med folket” lørdag, hvilket også blev udnyttet selvom pladsen var trang).       

Specielt bordet med folk fra Protube og BombayFly – med unge mennesker, der reklamerede spiritus og fluebinding burde være en helt klar misforståelse JAAA for det er kun de gamle der må reklamere med sprit J (vores aldersgruppe ligger jo i den lave ende 25-59år). Vågn nu op Laurits, du har vel ikke være gravet ned i de sidste 30år, det er sprut de unge vil ha. Alligevel så er det da lidt trist, at sådan en gammel sødmælksdrikker ikke kunne onde, at der stod to stk. 70cl flasker Bombay på bordet med tilhørende vand og lime, for at skabe lidt hygge. Lov os du ikke ringer efter strisserne, vi ville så nødig blive knaldet for promillebinding. Det ville være vildt pinligt, at skulle hjem og fortælle vores forældre.

 Næste gang du sidder og nyder et glas mælk over en nyspunden glimmerreje, så tænk over, om du ikke skal til at dele foldere ud om antabus, til alle der nyder en lille udsøgt gewesen over deres hobby. Vi tænker også lidt over, hvor mange fiskefilm der burde boykottes hvis god rom, whisky, gin eller øl ikke er tilladt.   

Den eneste der skilte sig lidt ud af mængden var John Lind Rasmussen, der i det mindste havde placeret sig for en bordende, så det var muligt at se hans teknikker under bindingen af Rusty R.A.T.

Så så så nu kommer det sjoveste, jeg har lige bidt katten i halen af bare grin. Først skal det da lige siges, at vi faktisk holder rigtig meget af John Rasmussen, men se nu hvor slem han er på nedenstående billede.

Du kan se billederne på nedenstående link, hvis du gider.
Dårlig reklame er beder end ingen reklame... må man nok sige
 
 
/J
 
 
 
 


Redigeret af Jørgen S - 22 Feb 2011 kl. 12:26
Til top
Martin Honoré Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
mahon Avatar

Tilmeldt:: 16 Jan 2002
Geografisk: Østjylland
Status: Offline
Beskeder: 1265
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mahon Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Feb 2011 kl. 12:55
Nu var jeg der ikke selv, jeg vil da indrømme at jeg også vil have det lidt svært med, at der står gin og whiskey flasker på bordene, til det som skulle forestille et familie arrangement. Vedr. Laurits oplevelse af arrangementet, ja så er det jo subjektivt, det skal det jo være, og den kan i ikke som sådan gøre noget ved. Og at angribe manden på den måde som ovenstående afspejler viser for mig at i måske skulle nøjes med lukkede arrangementer hvis i ikke kan tåle kritik.
Martin Honoré
http://multifreak.honoré.dk/
There is no use in your walking five miles to fish when
you can depend on being just as unsuccessful near home.
Til top
Morten Østergaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
M_Østergaard

Tilmeldt:: 19 Dec 2006
Geografisk: østjylland
Status: Offline
Beskeder: 113
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér M_Østergaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Feb 2011 kl. 12:58
Der har på intet tidspunkt været tale om et "drukorgie".
Hvorfor ikke gøre det hyggeligt og kunne tilbyde folk et lille glas til en god snak.
Det var vi vist alle sammen prøvet i ny og næ.
Det er sku da hyggeligt.
 
Hvor mange, Hånden på hjertet, får sig ikke en lille en på fisketuren eller hjemme i garagen sammen med venner og bekendt i hyggeligt lag.
 
/Morten
Til top
Jørgen Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jørgen S Avatar

Tilmeldt:: 04 Maj 2006
Geografisk: Cph
Status: Offline
Beskeder: 1242
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jørgen S Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Feb 2011 kl. 13:14
Hej Morten
Det der væltede mit læs, var sku´ ikke et par flasker på bordet, men svaret på den kritik om arrangementet der blev fremført.
Et svar som er under lavmålet. Det er min mening og der blev spurgt om min mening, den har du så fået
 
/J
 
 
Til top
Martin Honoré Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
mahon Avatar

Tilmeldt:: 16 Jan 2002
Geografisk: Østjylland
Status: Offline
Beskeder: 1265
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mahon Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Feb 2011 kl. 13:19
Hej Morten
 
Det er for mit vedkommende ikke et spørgsmål om det er et druk orgie eller ej, men mere det signal der sendes ved at have flasker stående fremme på den måde.
Og så igen, den måde i svare Laurids igen på er helt utilstedelig.
Martin Honoré
http://multifreak.honoré.dk/
There is no use in your walking five miles to fish when
you can depend on being just as unsuccessful near home.
Til top
Børge Erland Jensen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
BEJ.dk86

Tilmeldt:: 26 Maj 2007
Geografisk: Silkeborg
Status: Offline
Beskeder: 95
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér BEJ.dk86 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Feb 2011 kl. 13:20
Hej Jeg håber i havde et par gode dage.
Når man laver en dag som denne er der altid plads til forbedringer og jeg mener
at det med alkohol ikke hører hjemme nogen steder hvor vi som lystfiskere færdes offentlig.
At Laurits udtrykker sin mening på hans egen hjemmeside må jo stå for den oplevelse han havde og det må man jo respekterer og tage det man kan bruge og så se bort fra det andet og ikke begynde med at retfærdig gøre sig selv.
Børge
Til top
Heinz Gerhard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tackler Avatar

Tilmeldt:: 10 Jul 2005
Status: Offline
Beskeder: 1502
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tackler Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Feb 2011 kl. 13:41
Laurits Flowbinner har haft en dårlig oplevelse, som han skriver om på sin egen blog. Han begrunder sin kritik og har vel blot skrevet sin mening - det er jo hans og iøvrigt alle andres ret - også uanset om man er enig eller ej.
 
Så kaster Bombayfly sig ind på scenen med en svar og nogle ytringer, som er en 14 års forsmået og forvirret skoledreng værdig - underskrevet er det ikke, så hvem mon kunne tænket at skrive på den lidet voksne måde ?
 
Jeg kender ikke hverken klubben og hvem der står bag, så jeg søger ind under hjemmesiden - der gemmer sig bag spiritusreklamen - hvem dukker op som formand ? Jamen er det ikke Lasse Elmgren - som også er aktiv her på siden - Gud ved om det er ham der gemmer sig bag - 'Bombayfly' ?
 
Hvis jeg var importør af det pågældende spiritusmærke - ville jeg nok overveje mit sporsorship eller reklamepenge ganske alvorligt - det er næppe befordrene for salget !
 
mvh
Heinz
 
 


Redigeret af tackler - 22 Feb 2011 kl. 14:24
Til top
Thor Ankerstjerne Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
simris Avatar

Tilmeldt:: 01 Jul 2006
Geografisk: Randers
Status: Offline
Beskeder: 50
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér simris Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Feb 2011 kl. 13:46
Som nødløsning kan man jo altid prøve at slette sit indlæg.     http://www.123nu.dk/lystfiskeri/forum/forum_posts.asp?TID=38978&title=0
Til top
Morten Østergaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
M_Østergaard

Tilmeldt:: 19 Dec 2006
Geografisk: østjylland
Status: Offline
Beskeder: 113
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér M_Østergaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Feb 2011 kl. 13:50
Det skal ikke blive personligt på nogen måde det her. Det var meningen det skulle diskuteres af folk der havde været til stede disse dage.
Det er ikke nogen nødløsning. Vil bare ikke være med til at hænge folk ud herinde.
!
Til top
Jørgen Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jørgen S Avatar

Tilmeldt:: 04 Maj 2006
Geografisk: Cph
Status: Offline
Beskeder: 1242
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jørgen S Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Feb 2011 kl. 13:50
Ja, så fik Morten trukket følehornen til sig.... og fjernede sit indlæg, man kunne nok ikke tåle kritik igen????
 
 Jeg beklager jeg opfattede Bombaysiden som en reklameside for sprut.
Det viser sig at være en hjemmeside for en Lyzzztfischerslup
SKÅL
 
Her er dit indlæg, må der komme mange saglige svar
 
Emnet var:
 
Citat: M_Østergaard

Hvorfor skal man kritisere et frivilligt arrangement, som var super hyggeligt og fungerede efter hensigten efter nogle småjusteringer?
Det er laaaaaaangt under lavmålet.
 
Hvad synes i derude om dette?
 
 
 
Til top
klaus Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kludder

Tilmeldt:: 19 Aug 2007
Status: Offline
Beskeder: 431
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kludder Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Feb 2011 kl. 14:00
Super griner..
At fiskeklubben Bombay kunne finde på at klubbens  navn skulle præsenteres ved at have ,, gin stående  på bordet af nævnt mærke iøvrigt sammen med sodavand ,,,, ja helt aldeles uforståeligt (ironi kan være brugt)
Til mennesker der føler sig stødt over Bombays svar på tiltale,,, skal nok læses med den dejlige humor som iøvrigt bliver brugt ret generelt også internt imellem ,,, læs iøvrigt med den dejlige humor der er brugt på siden, for at forstå at det højtravende supersoniske selvhøjtidlige er i en anden verden,,,,,,,måske hr Flowbinders ???..
Jeg var tilstede lørdags, og  genkender ikke "spruthulen",,,, at 5% af  hele arrangementet(bombays andel) skal fylde 100% i en udtalelse om dette arrangement fortæller i min verden mere om Lauritz, end om et fint non profit foretagende med udstillere af knive, pontonbåde, fluebindingsmaterialer, og foredragsholdere med stor viden og udøsning af samme..
Til top
Esben Ludvigsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
EsbenL Avatar

Tilmeldt:: 20 Jul 2007
Geografisk: Kibæk
Status: Offline
Beskeder: 533
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér EsbenL Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Feb 2011 kl. 14:12
Hr. Flowbinner plejer ikke at være bange for alkohol Wink
Til top
Jørgen Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jørgen S Avatar

Tilmeldt:: 04 Maj 2006
Geografisk: Cph
Status: Offline
Beskeder: 1242
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jørgen S Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Feb 2011 kl. 14:41
Citat: kludder

Super griner..
At fiskeklubben Bombay kunne finde på at klubbens  navn skulle præsenteres ved at have ,, gin stående  på bordet af nævnt mærke iøvrigt sammen med sodavand ,,,, ja helt aldeles uforståeligt (ironi kan være brugt)
Til mennesker der føler sig stødt over Bombays svar på tiltale,,, skal nok læses med den dejlige humor som iøvrigt bliver brugt ret generelt også internt imellem ,,, læs iøvrigt med den dejlige humor der er brugt på siden, for at forstå at det højtravende supersoniske selvhøjtidlige er i en anden verden,,,,,,,måske hr Flowbinders ???..
Jeg var tilstede lørdags, og  genkender ikke "spruthulen",,,, at 5% af  hele arrangementet(bombays andel) skal fylde 100% i en udtalelse om dette arrangement fortæller i min verden mere om Lauritz, end om et fint non profit foretagende med udstillere af knive, pontonbåde, fluebindingsmaterialer, og foredragsholdere med stor viden og udøsning af samme..
 
Hej Klaus Kludder
Jeg deler desværre ikke din opfattelse om at Bombays svar på nogen måder kan læses med en dejlig humor.... så må det vare en eller anden form for syg humor som jeg desværre ikke på nogen måder deler/forstår? Selv om den bruges ret generelt internt imellem.... medlemmer i Bombay?
Jeg syntes på det nærmeste i skylder en undskyldning til Lauritz for jeres meget ugennemtænkte svar på en saglig kritik.
 
/J
 
 


Redigeret af Jørgen S - 22 Feb 2011 kl. 15:14
Til top
michael nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
santa Avatar

Tilmeldt:: 11 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 1122
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér santa Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Feb 2011 kl. 15:09
Er det ikke sådan at disse indlæg vi har set her er meget sigende, Jeg forstår ikke hvorfor der absolut skal være spiritus indblandet, eller har de der var der, taget en taxi hjem?.
De kunne vel have nøjes med deres fisk i flaske som symbol, lige nu virker det mest som om jeg tror mest på flowbinderen, men det er nok her seriøsiteten og konservatismen samt mangel på fornyelse hos mig falder ind.
Michael
Til top
Morten Østergaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
M_Østergaard

Tilmeldt:: 19 Dec 2006
Geografisk: østjylland
Status: Offline
Beskeder: 113
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér M_Østergaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Feb 2011 kl. 15:26
Jamen skal vi så ikke lade den lande der!
Der er vist ikke mere at snakke om!
Undskyld hvis jeg stødte nogen. Det var ikke min mening!
Til top
Jørgen Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jørgen S Avatar

Tilmeldt:: 04 Maj 2006
Geografisk: Cph
Status: Offline
Beskeder: 1242
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jørgen S Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Feb 2011 kl. 15:32
Nu har jeg tabt alt for de herre i Bombay....
Deres indlæg med div. sprutreklamer fra deres sprutarrangement, undskyld... fluezpinndingarranzemeeenzzzzzz - SKÅL OG SÅ BUNDER VI- er fjernet fra deres hjemmeside og erstattet med
 

Åhh Din Stakkel- Bonderøv

21 februar, 2011 af bombayfly

Fjernet pga. flæberi

 
 
Jeg havde min tvivl om at Lauritz måske havde taget fejl.... det har jeg desværre ikke mere. Jeg skal sige at jeg aldrig har mødt Lauritz og kender ham ikke.
 
Bombay har selv lagt op til dansen ved at starte tråden i dette forum, men nu stikker de hoved i busken som fornærmede 14 åriget tenager unger.
Jeg kommer med sikkerhed ikke til Randers for at deltage i.... hyggelige sprutzzzzdage!
 
og så begraver vi sagen her
 
/J
 
 
 


Redigeret af Jørgen S - 22 Feb 2011 kl. 15:37
Til top
Morten Østergaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
M_Østergaard

Tilmeldt:: 19 Dec 2006
Geografisk: østjylland
Status: Offline
Beskeder: 113
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér M_Østergaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Feb 2011 kl. 15:48
Dette har INTET med Bombay at gøre. Det er min personlige holdning, så jeg synes vi skal holde dem udenfor det her.
Det er mig der skal udelukkes for noget hvis det er. 

Og jeg er enig. Vi lukker den her!
Til top
Jørgen Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jørgen S Avatar

Tilmeldt:: 04 Maj 2006
Geografisk: Cph
Status: Offline
Beskeder: 1242
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jørgen S Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Feb 2011 kl. 16:17
Jeg beklager meget hvis jeg på nogen måder har indvoldveret klubben Bombay i dette skriveri, når tråden nu er startet af Morten - men skriveriet stod på Bombays hjemmeside uden underskrift/navn på forfatter, omtalte indlæg er nu fjernet da dette sikkert  ikke er Bombays holdninger
 
/J
Til top
Peter Vangsø Mathiasen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Peter Mathiasen Avatar

Tilmeldt:: 17 Maj 2005
Status: Offline
Beskeder: 294
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Peter Mathiasen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Feb 2011 kl. 16:49
Det var dog utroligt at et lokalt hyggeligt frivilligt arrangement, kan bringe sindene i kog i det ganske land.
 
Jeg deltog som udefrakommende ved arrangementet 4 timer om lørdagen. Jeg har ikke nogen direkte relationer til arrangører, klubber og udstillere, men som Randersdreng kender jeg da et par af personerne bag arrangementet.
 
Jeg må sige, jeg er uforstående overfor Laurits Flowbinders kritik. At kalde det en indforstået familiefest er da helt ude i skoven. Der foregik masser af fluebinding rundt ved bordene og personer der havde lyst til "at binde med" kunne sagtens finde plads. Nu var arrangementet jo iøvrigt også meget andet end blot fluebinding. Der var mulighed for at møde lokale fiskeklubber, se på stande med nyt grej, med gammelt grej, pontonbåde, fiskerikontrollen mm. Jeg må dog så sige, at forfatteren til Bombayfly's svar på kritikken, nok lige burde have læst svaret 25 gange og derefter talt til 500 inden der blev uploadet.
 
Personligt var jeg ikke nede for at binde fluer, men for at høre lidt om og se på det nyeste indenfor pontonbåde, samt høre et par af de indlagte foredrag. Her er det korrekt at et spørgelysten publikum ved dagens første foredrag, forsinkede programmet så meget at rækkefølgen blev ændret. Men det er vel kun positivt at der er repons fra tilhørene.
 
På nedenstående link er der mulighed for at se at arrangementet på trods af Laurits Flowbinders opfattelse, var andet end familiefest, fjer og flasker. Og husk så lige på Lauritz at Fluefiskerdage i Randers ikke er en Østjysk pendant til Daish Fly Festival i Kolding.
 
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down