Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Problemer med de her forum, er teknikken ok ??

 Besvar Besvar
Forfatter
Jakob Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
jakobh

Tilmeldt:: 05 Mar 2003
Geografisk: fyn
Status: Offline
Beskeder: 93
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jakobh Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Problemer med de her forum, er teknikken ok ??
    Sendt: 09 Aug 2012 kl. 17:43
Hej

En generel betragtning.

Jeg har næsten altid problemer når jeg prøver at logge ind, skrive indlæg etc. Jeg får alle mulige fejlbeskeder når jeg poster, logger ind etc.

Er der andre der oplever dette ???

Jeg bruger mac, og også Ipad.

MVH

Jakob
Til top
Jakob Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
jakobh

Tilmeldt:: 05 Mar 2003
Geografisk: fyn
Status: Offline
Beskeder: 93
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jakobh Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Aug 2012 kl. 17:45
eksempel, hvis jeg går til forum punktet, "grej og udstyr" og prøver at lave nyt indlæg får jeg konsekvent en besked om at jeg "ikke har rettigheder" til at  lave indlæg der. Det sker ikke hvis jeg eks går ind under "liner"....

Jakob
Til top
jesper Skjoldborg bech Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
sage Avatar

Tilmeldt:: 29 Dec 2002
Status: Offline
Beskeder: 1120
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér sage Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Aug 2012 kl. 19:07
Hej Jakob
Jeg bruger selv ipad og Mac og har ikke bemærket noget. Prøver lige på min mac senere. Prøv opera browser hvis det fortsætter
Med venlig fluefisker hilsen! Jesper Skjoldborg Bech
Til top
Frederiksen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ljf

Tilmeldt:: 14 Nov 2006
Geografisk: midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 771
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ljf Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Aug 2012 kl. 20:36
Har de samme problemer. Derfor har jeg  så valgt at lave en nyhed for at råbe ham Jegsen op. Jeg kunne ikke lave en tråd så derfor.
Jeg synbtes generelt forummet i 123nu er blevet væsentlig mere brugerfjensk end det vár før de lavede ændringen sidste år.
Bevar´s oversigt mv er blevet flottere, men brugervenligt nej.
/frede
Til top
jesper Skjoldborg bech Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
sage Avatar

Tilmeldt:: 29 Dec 2002
Status: Offline
Beskeder: 1120
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér sage Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Aug 2012 kl. 20:45
Hej 
Mener i at det er et Applebruger problem?
Med venlig fluefisker hilsen! Jesper Skjoldborg Bech
Til top
jesper Skjoldborg bech Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
sage Avatar

Tilmeldt:: 29 Dec 2002
Status: Offline
Beskeder: 1120
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér sage Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Aug 2012 kl. 20:58
Citat: jakobh

eksempel, hvis jeg går til forum punktet, "grej og udstyr" og prøver at lave nyt indlæg får jeg konsekvent en besked om at jeg "ikke har rettigheder" til at  lave indlæg der. Det sker ikke hvis jeg eks går ind under "liner"....

Jakob

Hej Jakob
Fuldstændig rigtigt jeg har samme problemer i safari og chrome
Med venlig fluefisker hilsen! Jesper Skjoldborg Bech
Til top
Ivan Jeppesen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
IvanJeppesen Avatar

Tilmeldt:: 24 Apr 2005
Status: Offline
Beskeder: 651
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér IvanJeppesen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Aug 2012 kl. 21:00
Jeg skal bruge 2 forskellige login's, et for at kunne svare på, eller oprette et forumemne, og et andet til brugtmarked. Jeg bruger Windows PC.
Jeg ved ikke hvorfor jeg ikke kan nøjes med et til det hele?
Vh.  IJ
Til top
Jacob Rosenberg Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Rosenberg Avatar

Tilmeldt:: 06 Okt 2011
Status: Offline
Beskeder: 41
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rosenberg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Aug 2012 kl. 22:49
Hey Boys!

Er ret sikker på siden fungere fint på mac + iPad
Fungere på min gamle og nye mac og iPhone iOS (samme som ipad)

Grunden til i måske ikke har rettigheder, er i skal oprette en "aktiv bruger"
Læs mere her: http://www.123nu.dk/lystfiskeri/aktivbruger.asp?menu=AktivBruger&mode=info

Skriv gerne hvis problemet fortsætter, så kan det være vi kan hjælpe admin med at finde fejlen.

Arbejder selv med websites til hverdag så burde kunne hjælpe.


Med venlig hilsen

Jacob Rosenberg
Til top
Jacob Rosenberg Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Rosenberg Avatar

Tilmeldt:: 06 Okt 2011
Status: Offline
Beskeder: 41
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rosenberg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Aug 2012 kl. 22:52
Well kan se jeg får samme fejl.

Det er blot fordi at man ikke kan lave et emne "inden" man har valgt en kategori.

Det er sådan set fair nok! men man kunne fjerne "opret emne" fra oversigten, men tror det er hendvendt til admins.

Jeg har selv brugt aktion, og brugtmarked uden problemer.
Med venlig hilsen

Jacob Rosenberg
Til top
Jakob Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
jakobh

Tilmeldt:: 05 Mar 2003
Geografisk: fyn
Status: Offline
Beskeder: 93
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jakobh Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Aug 2012 kl. 23:16
Citat: IvanJeppesen

Jeg skal bruge 2 forskellige login's, et for at kunne svare på, eller oprette et forumemne, og et andet til brugtmarked. Jeg bruger Windows PC.
Jeg ved ikke hvorfor jeg ikke kan nøjes med et til det hele?
Vh.  IJ

Lige nøjagttig det problem havde jeg længe. Jeg kunne faktisk overhovedet ikke logge ind, ej heller oprette ny profil.

Jeg skrev på det tidspunkt adskillige mails til webmaster men fik aldrig nogen svar.

Jeg bruger en del online fora og har aldrig de problemer jeg møder her. Det skal siges  at  nu ser det ud til at fungere fra min Ipad.

MVH

Jakob
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down