Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Nu må det være nok!

 Besvar Besvar
Forfatter
Kim Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
K_Jensen

Tilmeldt:: 08 Okt 2009
Status: Offline
Beskeder: 296
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér K_Jensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Nu må det være nok!
    Sendt: 25 Okt 2009 kl. 18:42
Nu må de her tæppe bombninger fra Svend snart tage og stoppe... Du har tilsyneladende ikke den stopknap andre mennesker har når man ved man har overskridt grænsen.
Det skulle ikke undre mig at du ender med at vil dreje emnerne tilbage på dine varer. 2 tråde omhandlende det samme på samme tid.. Jeg er selv webmaster, og du havde været banned for længst hvis dette var mit forum. ikke pga. 2 tråde, men fordi du gør som du gør. Du vil hele tiden sælge.
Jeg ville skamme mig hvis jeg tillod dette spetakel.
Til top
Rene Sørup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
hundestejlen

Tilmeldt:: 10 Mar 2009
Geografisk: Nordsjælland
Status: Offline
Beskeder: 170
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér hundestejlen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Okt 2009 kl. 18:49
Hvilken site er du webmaster for? Den site kunne være spændende at se.
Og nej, jeg holder mig fra reklamerne her, det har jeg lovet Lars, dette forums webmaster - og det holder jeg!
Men havde jeg ikke fulgt op på det med præmierne, havde det vel også været forkert - set med dine øjne...

PS. Er forresten lidt skuffet over, at ingen i dette forum kan hjælpe med ´´mine´´ brakvandsgedder...fra tidligere på dagen.


Mvh.,
Svend Erik Vardrup
Til top
Morten Drews Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tobis Avatar

Tilmeldt:: 28 Jan 2009
Status: Offline
Beskeder: 201
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tobis Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Okt 2009 kl. 18:51
Ærlig talt Svend....lider du af DAMP?
Til top
Morten Drews Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tobis Avatar

Tilmeldt:: 28 Jan 2009
Status: Offline
Beskeder: 201
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tobis Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Okt 2009 kl. 18:55
Man skulle tro at manden var på ulovligt opkvikkende medicin.....
Til top
Kim Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
K_Jensen

Tilmeldt:: 08 Okt 2009
Status: Offline
Beskeder: 296
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér K_Jensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Okt 2009 kl. 18:59
Jeg skal ikke reklamere for mit forum, det ser jeg ingen grund til. Du taler stadig på dit firmas vegne i trådene ´´VI VIL GÅ FORREST´´ Hvad med at være dig selv og lade dit firma kører på bannerne som du har reklame plads til.
At du følger op på dine emner om det grej du giver væk er da helt iorden, men du har ingen stopknap. Du forstår simpelthen ikke at adskille sælger og det at deltage på et forum ganske som os andre. Hvis vi vil sælge, så opretter vi en salgs annonce og venter på at få en køber, mens du bomber et helt forum. Kan du se forskellen?
Hvis et firma har noget ekstra ordinært, så reklamere de om det på deres forretnings hjemmeside, eller via et banner eller gennem blade. De bomber ikke et forum, så alle relevante tråde ryger langt væk.
Til top
Tommy Ploug Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Tommy Ploug Nielsen Avatar

Tilmeldt:: 05 Aug 2005
Geografisk: København
Status: Offline
Beskeder: 129
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Tommy Ploug Nielsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Okt 2009 kl. 19:11
Kunne man ikke bede Lars om at oprette et forum, kaldet ´´Svend Erik Vardrup + fans´´??? Der kunne han så tumle rundt og folk som gad følge med i hans skriverier kunne kigge med der.

.....Grænsen er nået, Svend Erik.
Til top
Niels Riis Ebbesen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Niels Riis Ebbesen Avatar

Tilmeldt:: 26 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 1219
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Niels Riis Ebbesen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Okt 2009 kl. 19:13
Hmm... jeg synes I skal overlade det til Lars Aagaard, at beslutte hvem der må skrive i dette fora, og hvad der må skrives.

Med venlig hilsen
Niels Riis Ebbesen
Til top
brian pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
mc grecor Avatar

Tilmeldt:: 23 Okt 2009
Status: Offline
Beskeder: 122
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mc grecor Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Okt 2009 kl. 19:15
Niels Riis Ebbesen skrev: Hmm... jeg synes I skal lade Lars Aagaard beslutte, hvem der må skrive i dette fora, og hvad de må skrives.

Med venlig hilsen
Niels Riis Ebbesen
(y)(y)(y)(y)
Til top
Morten Drews Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tobis Avatar

Tilmeldt:: 28 Jan 2009
Status: Offline
Beskeder: 201
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tobis Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Okt 2009 kl. 19:21
det syntes jeg ikke,manden køre jo på som en løbsk kampvogn...ærlig talt, det er for meget, han fylder jo snart det halve af siden,selvkontrol aner han jo tilsyneladene ikke hvad er,på mig virker det som om han bare ønsker opmærksomhed.det er for meget, alt for meget.
Til top
Kim Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
K_Jensen

Tilmeldt:: 08 Okt 2009
Status: Offline
Beskeder: 296
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér K_Jensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Okt 2009 kl. 19:26
Jeg vil lige slå fast med 7¨ søm. Jeg vil ikke have Svend ekskluderet fra forumet. Det håber jeg er gjort forståeligt gennem alle mine indlæg.
Til top
Kim Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
K_Jensen

Tilmeldt:: 08 Okt 2009
Status: Offline
Beskeder: 296
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér K_Jensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Okt 2009 kl. 19:37
Jeg vil lige slå fast med 7¨ søm at jeg vil IKKE have Svend ekskluderet fra forumet. Det håber jeg er tydeligt gennem alle mine indlæg.
Til top
Morten Drews Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tobis Avatar

Tilmeldt:: 28 Jan 2009
Status: Offline
Beskeder: 201
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tobis Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Okt 2009 kl. 19:49
der er ingen der ønsker ham ud af forumet,men kan manden ikke bare slappe lidt af med sit bomberi...?
Til top
Rene Sørup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
hundestejlen

Tilmeldt:: 10 Mar 2009
Geografisk: Nordsjælland
Status: Offline
Beskeder: 170
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér hundestejlen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Okt 2009 kl. 19:53
Gode Kim,
jeg synes 123nu.dk er alletiders forum, MEN - jeg synes at tonen alt for ofte er rå og nedladende - det ville jeg aldrig tillade som webmaster. Nye lystfiskere der kommer til at sige det mindste forkert, bliver jo ofte jordet med det samme af ´´de gamle´´ - det ville jeg HELLER aldrig tillade som webmaster. Måske ville lidt større venlighed fra disse ´´gamle´´ få flere nye lystfiskere til at ytre sig :o)

PS. Men det er garanteret ikke let at være webmaster!

Mvh.,
Svend Erik Vardrup


Til top
Michael Larsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Michlar Avatar

Tilmeldt:: 20 Dec 2002
Status: Offline
Beskeder: 310
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Michlar Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Okt 2009 kl. 20:02
Jeg syntes også, at det er ved at være lidt i overkanten:-)
Men jeg skal måske passe lidt på med at ´´fodre´´ hr. Vardrup, hvis det viser sig, at han i en eller anden form er sådan en fætter her:

http://meta.wikimedia.org/wiki/What_is_a_troll%3F

;-)

Mvh.
Michael L.
Til top
Rene Sørup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
hundestejlen

Tilmeldt:: 10 Mar 2009
Geografisk: Nordsjælland
Status: Offline
Beskeder: 170
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér hundestejlen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Okt 2009 kl. 20:11
Tak - tak - tak,
endelig en fisker med humor (bare jeg nu ikke er den eneste, der læser og lærer, hvad en troll er for en... :o)

Mvh.,
Svend Eik Vardrup
Til top
Rene Sørup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
hundestejlen

Tilmeldt:: 10 Mar 2009
Geografisk: Nordsjælland
Status: Offline
Beskeder: 170
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér hundestejlen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Okt 2009 kl. 20:21
Hej glade gut, sjovt ingen svarer på indlægget: De mest irriterende - eller føler nogen sig mon ramt. Pebernødder yes og større smil! Vi er jo lystfiskere - ikke bedemændd :o)

PS. Sjovt nok får jeg næsten aldrig svar på det konkrete i mine ´´tråde´´ - hvorfor?

mvh.,
Svend Erik Vardrup
Til top
Jakob Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
jakobh

Tilmeldt:: 05 Mar 2003
Geografisk: fyn
Status: Offline
Beskeder: 93
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jakobh Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Okt 2009 kl. 20:30
Morten Drews skrev: det syntes jeg ikke,manden køre jo på som en løbsk kampvogn...ærlig talt, det er for meget, han fylder jo snart det halve af siden,selvkontrol aner han jo tilsyneladene ikke hvad er,på mig virker det som om han bare ønsker opmærksomhed.det er for meget, alt for meget....


Velkommen i demokratiet.

MVH

Jakob
Til top
Heinz Gerhard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tackler Avatar

Tilmeldt:: 10 Jul 2005
Status: Offline
Beskeder: 1502
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tackler Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Okt 2009 kl. 21:35
Svend Erik Vardrup skrev bl.a.:

PS. Sjovt nok får jeg næsten aldrig svar på det konkrete i mine ´´tråde´´ - hvorfor?

mvh.,
Svend Erik Vardrup...


Det ville nok også have overrasket rigtigt mange, hvis Du pludselig havde ´set lyset´ og indset det !
mvh
Heinz;-)
Til top
michael nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
santa Avatar

Tilmeldt:: 11 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 1122
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér santa Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Okt 2009 kl. 22:59
Hr svend erik
Jeg kan ved gud ikke forstå at du ikke laver dit eget forum på din egen side, når du i tide og utide klandrer brugerne i dette forum, for at være rygklappere, jantefreaks samt grejtosser, der ikke lige har den holdning du har.
Dette er endnu et frit forum for menesker der gerne vil søge erfaring samt gode råd, uden at blive bombarderet med useriøse menesker der har behov for at promovere sig selv, eller deres produkter.
Jeg tror at folk ikke svarer dig i dine indlæg, fordi de er trætte af dig, og hvis jeg var dig ville jeg nok passe på at det ikke bredte sig til dine produkter.
Michael ( der ikke kunne drømme om at handle hos dig)
Til top
Karsten Andersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
karsten4 Avatar

Tilmeldt:: 08 Mar 2003
Geografisk: Nordjylland
Status: Offline
Beskeder: 499
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér karsten4 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Okt 2009 kl. 08:08
Hallo

Stop nu alt det galde og klynkeri, hvis I virkelig mener at Svend Erik Vardrup er for meget. Fortsættelse tjener kun til at holde gang i sagerne. Iøvrigt synes jeg det er et frisk pust og en ganske underholdende måde at markedsføre sig på.

Mvh

Karsten
Til top
søren jacobsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
S_Jacobssen Avatar

Tilmeldt:: 09 Mar 2008
Geografisk: 2750
Status: Offline
Beskeder: 43
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér S_Jacobssen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Okt 2009 kl. 12:32
Hold op hvor er der mange tøser her inde...
Kan man ikke bare lade hver med at gå ind på de link som Svend Erik skriver hvis man ikke kan tåle det.



Hilsen Søren Jacobsen
Jerkbait er livet....;-);-);-)
Til top
Rene´H Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Barberen Avatar

Tilmeldt:: 25 Aug 2005
Geografisk: sjælland
Status: Offline
Beskeder: 239
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Barberen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Okt 2009 kl. 13:08
Jørgen Sørensen skrev: Hej
Adskillige forumbruger, er åbenbart blevet ret overfølsom over for SEV og alt hvad der står SEV på. Denne overfølsomhed er så udredt, at der konstant oprettes tråde om denne overfølsomhed og SEV i særdeleshed. Hvis SEV megen skriveri er et problem, så lad dog være med at læs eller besvar disse tråde eller fyld forummet med yderligere SEV relateret hade tråde, uanset hvor meget disse SEV indlæg provoker og måske skriger efter et svar. Skal trådene læses, så læs dem med et smil. Se positiv på tingene, for hvor er livet dog herligt, der er brunkager og peppernødder i supermarkederne, postkassen bugner af julereklamer, om 2 mdr. bliver dagene længere og der er kommet en Troll på 123 som er sejlivet.

MVH
J
...

:-)(y)
Til top
hartmann Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
svampebob

Tilmeldt:: 09 Feb 2007
Geografisk: DJURSLAND
Status: Offline
Beskeder: 96
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér svampebob Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Okt 2009 kl. 13:29
til alle FÅ jer et liv !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! der er også et udenfor 123nu ,i må bare ikke få et shock ps der er faktisk fiskevand derude !!!!vidste i DET
Til top
Tommy Ploug Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Tommy Ploug Nielsen Avatar

Tilmeldt:: 05 Aug 2005
Geografisk: København
Status: Offline
Beskeder: 129
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Tommy Ploug Nielsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Okt 2009 kl. 17:14
Halløj Søren...

Tjoeh...men nu fylder de ret meget og er svære at undgå.

Tøs..? Hmm... i mine øjne er man en tøs når man ikke kan finde ud af at betale sin gæld... Glæder mig til at høre fra dig, Søren.
Til top
Bruno Andersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Pastoren Avatar

Tilmeldt:: 11 Okt 2006
Geografisk: vejlby
Status: Offline
Beskeder: 193
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Pastoren Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Okt 2009 kl. 17:36
ja i disse tider skal man huske at feje for egen dør inden man fejer for andres....................

Pastoren:-)(y)
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres