Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

De mest irriterende.... :o)

 Besvar Besvar
Forfatter
Rene Sørup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
hundestejlen

Tilmeldt:: 10 Mar 2009
Geografisk: Nordsjælland
Status: Offline
Beskeder: 170
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér hundestejlen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: De mest irriterende.... :o)
    Sendt: 25 Okt 2009 kl. 19:37
Jeg virker måske nok lidt som den lille kreds på dette forum der kun taler til hinanden - med hinanden og om hinanden - måske med den lille forskel at jeg ikke er med i denne kreds og tilmed bringer emner op, der IKKE er populære blandt disse ´´opinions-dannerne´´ - dem der kommer med 90% af alle indlæg....er det 50 eller 100 personer?
Til gengæld glæder jeg mig over de mange mails, fra de mange ´´tavse´´ af dette forums brugere, der er glade, fordi der ruskes lidt op i tingene...og fordi der for en gangs skyld er en, der tør pille lidt ved ´´de hellige køer´´.
Vi lever ikke i et land, hvor det er forbudt at udtrykke sig, provokerer jeg dig, så undlad at læse hvad jeg skriver - og accepter så at mange tænker andeledes end du - og måske ser mere åbent og nysgerrigt på tilværelsen :o)

Mvh.,
Svend Erik Vardrup
Til top
Morten Drews Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tobis Avatar

Tilmeldt:: 28 Jan 2009
Status: Offline
Beskeder: 201
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tobis Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Okt 2009 kl. 19:47
gaaaaaab.............
Til top
Jakob Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
jakobh

Tilmeldt:: 05 Mar 2003
Geografisk: fyn
Status: Offline
Beskeder: 93
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jakobh Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Okt 2009 kl. 20:28

Vi lever ikke i et land, hvor det er forbudt at udtrykke sig, provokerer jeg dig, så undlad at læse hvad jeg skriver - og accepter så at mange tænker andeledes end du - og måske ser mere åbent og nysgerrigt på tilværelsen :o)

Mvh.,
Svend Erik Vardrup...


Skriv du bare løs. Det eneste du skal passe på med er decideret reklame. Det er jo klart nok at der bliver for meget støj hvis fabrikanter bruger forumet til markedsføring.

MEN debat er der da ingen der tager skade af så bliv da endelig ved med at debatere.

I forum som disse er der jo altid en flok fastliggere der kan blive fornærmet over hvad som helst.

MVH

Jakob
Til top
klaus Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kludder

Tilmeldt:: 19 Aug 2007
Status: Offline
Beskeder: 431
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kludder Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Okt 2009 kl. 20:50
´´Jeg skriver men lad dog være med at læse det hvis du ikke ka li det´´

Okay der :-)
Svend er det snart lukketid ?


Til top
Rene Sørup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
hundestejlen

Tilmeldt:: 10 Mar 2009
Geografisk: Nordsjælland
Status: Offline
Beskeder: 170
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér hundestejlen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Okt 2009 kl. 20:55
Det ved jeg ikke Klaus, hvad mener du?

PS. Go` argumentation :o) fin pointe!

Mvh.,
Svend Erik Vardrup
Til top
Søren Rosendal Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
srosendal Avatar

Tilmeldt:: 12 Aug 2007
Status: Offline
Beskeder: 277
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér srosendal Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Okt 2009 kl. 20:58
Hvor er du bare mærkelig.

Så søg dog hjælp mand!
Til top
klaus Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kludder

Tilmeldt:: 19 Aug 2007
Status: Offline
Beskeder: 431
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kludder Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Okt 2009 kl. 21:02
Svend .
Jeg troede i et naivt splitsekund du var landet på vores planet.

Jeg undrer mig over din lange åbningstid i din butik.

Nok for i dag her på siden, for mit vedkommende, Jeg syntes reklamepauserne her på kanalen er for lange
Til top
Tom Bak Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
TBH Avatar

Tilmeldt:: 17 Nov 2006
Status: Offline
Beskeder: 477
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér TBH Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Okt 2009 kl. 21:24
Jeg er en af dem der simpelthen vil fraråde folk at reklamere herinde - man kan jo bare gøre som dig Svend.
Skabe en masse, masse debat, starte tråde og selviscenesætte sine ´´holdninger´´ og sin virksomhed i foraet fremfor at købe sig til reklamepladsen.
Det der må være den nye måde at reklame på - på et reklamesite. Det er fandme en trist udvikling hvis vi andre skal miste vores forum til den slags. Der er vist ikke helt meningen med foraet (ellers trænger målsætningen altså til en update, Lars!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
Prøv fx at læse punktet ´´Info´´ oppe i bjælken her på siden
Jeg citerer: ´´Vores mål med siden er at skabe et rart sted at fordrive tiden mellem fisketurene... ´´
Mener du selv du ligefrem fordrer folk til at holde af dig med den fremgangsmåde du ligger for dagen??
Tror du forøvrigt ikke du har misforstået noget? Den tavse medløber er jo svær at bruge til noget på et offentligt forum. Det er altså her - online - tingene sker. Jeg kan også lynhurtigt finde en hel masse der holder med mig i min mailboks, mange steder kan man faktiske købe sig til disse ´´venner´´ - såkaldte bots - se linket HER
Jeg er ligeglad om så du får en million mails fra alverdens herskere...(Start din egen side hvis du har så mange medløbere, det er ikke så dyrt)

Endnu en fri holdning fra undertegnede.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres