Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sommerens fiskeferie!

 Besvar Besvar
Forfatter
Jens aagard Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
serux

Tilmeldt:: 10 Nov 2009
Geografisk: Sjælland
Status: Offline
Beskeder: 40
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér serux Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Sommerens fiskeferie!
    Sendt: 25 Okt 2009 kl. 21:36
Hej lystfisker.
Jeg er så småt begyndt at tænke ligeså stille på sommerens fiskeferie, altså hvor jeg skal tage hen. Plejer altid være i Mörrum flere gange på sæsonen, og så om sommeren tager jeg et afbræk fra Mörrums ellers fantastiske vande. De sidste 3 år har jeg været i Mandal, Orkla og senest Gaula. Men i år ved jeg ikke hvor jeg skal tage hen. Kunne faktisk godt tænke mig at prøve premieren i Orkla eller Gaula, men det må vi se til, og har ingen erfarninger med de 2 floder i præmieren med vald o.s.v.
Så ville gerne høre om nogen af jer har nogle forslag til hvor sommerens fiskeferi skulle gå hen ad?
Og nej, er ikke millionær så det bliver ikke de helt store rejsedestinationer, men man kan vel altid grave lidt frem. ;)
Til top
Michael Olsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Afiskeri Avatar

Tilmeldt:: 01 Jul 2009
Status: Offline
Beskeder: 425
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Afiskeri Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Okt 2009 kl. 08:12
Hej Jens.

Mandal er jo som du ved en natur perle, skal selv derop i 2010 igen, som så bliver 3 gang i træk.

MVH.

Michael
- se linket HER
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum