Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Fluebinding i Kbh?

 Besvar Besvar
Forfatter
Allan Overgaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
allan overgaard Avatar

Tilmeldt:: 22 Feb 2002
Geografisk: København.
Status: Offline
Beskeder: 540
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér allan overgaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Fluebinding i Kbh?
    Sendt: 25 Okt 2009 kl. 22:57
Halløj.
Jeg søger noget fluebinding i københavn eller omegn(max 10km fra centrum)
Jeg kunne godt tænke mig noget som ikke er så klub relateret, mere en flok der mødes og binder og derigennem udfordrer og inspirerer hinanden.
På et tidspunkt havde vi kanelgiffel aften hjemme hos TRHM, men de er desværre alt sjældent, jeg tænkte på en gang om ugen eller deslige.

Niveauet var var fra begynder til meget øvet.
Dog uden at man følte sig tvunget til at hjælpe eller vejlede mere end hvad man selv lystede.


Nogen der har nogle bud ?


/Allan
Til top
kasper olsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
kasper olsen

Tilmeldt:: 16 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 59
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kasper olsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Okt 2009 kl. 07:43
Hej Allan

Ikke andet bud end at jeg er med på ideen.

mvh
Kasper Olsen
40261025
Til top
martin petersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
map

Tilmeldt:: 02 Apr 2006
Geografisk: lolland falster
Status: Offline
Beskeder: 559
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér map Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Okt 2009 kl. 08:27
Fin ide, der var på et tidspunkt bindeaftener hos Sport Dres men de er vist udgået.

Jeg er en elendig binder men entusiasmen fejler ikke noget, og jeg vil da gerne lære lidt. Hvis vi kan samle en gruppe har jeg da ikke noget imod at lave en ugentlig dag eller lign hos mig. Bor på Frederiksberg og der er ok med plads til fluebinding i både stue og kælder:-)

/M
Til top
Morten Hvidtfeldt Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
morton Avatar

Tilmeldt:: 27 Okt 2006
Geografisk: København
Status: Offline
Beskeder: 49
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér morton Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Okt 2009 kl. 08:29
Fin idé er også med på den.
mvh morten
(60770127)
Til top
Jacob Fog Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Jacob Fog N Avatar

Tilmeldt:: 13 Nov 2008
Geografisk: Sjælland og Vestjylland
Status: Offline
Beskeder: 12
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jacob Fog N Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Okt 2009 kl. 08:37
Hej alle,

Jeg er også med på ideen. Selv binder jeg mest kystfluer, geddefluer og fluer til fiskeri i den varme lande.

Bedste hilsener

Jacob Fog Nielsen
26 80 16 22
jacobfog@hotmail.com
Til top
Lisbeth Schierbeck Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Flisbeth

Tilmeldt:: 19 Dec 2006
Geografisk: Søborg
Status: Offline
Beskeder: 3
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Flisbeth Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Okt 2009 kl. 11:15
Jeg er en af dem, som desværre har oplevet at SportDres har droppet deres ugentlige aften i vinterhalvåret. Så jeg vil gerne deltage i en gruppe.

mobil 40552145
Til top
Henrik Møller Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henrik_Møller Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Status: Offline
Beskeder: 320
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henrik_Møller Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Okt 2009 kl. 11:30
Halløj Allan

ahhh.. ja.. de gode gamle fluebindingsaftener.. føler mig helt Fru Hyacint agtig :-)

Det var nu altså hyggeligt!!.

Jeg ryger jo altså på distancen eftersom der er mere end 10 km til Greve.. men hvis stemningen er der, så laver jeg da gerne en aften i ny og næ. Og har også fået investeret i briller så jeg nu rent faktisk kan se de rædsler der kommer ud af fluestikket :-)

stor hilsen
TRHM
Til top
jesper frederiksen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
jesper frede Avatar

Tilmeldt:: 11 Jan 2007
Geografisk: sjælland
Status: Offline
Beskeder: 4
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jesper frede Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Okt 2009 kl. 18:10
Hej
Hvis det er muligt vil jeg også gerne deltage
-men kan desværre ikke ligge faciliteter til da jeg bor i en lille lejet lejlighed midlertidigt ( pga.husbyggeri)
Jeg binder lidt af hvert - dog mest lakse/havørredfluer-
bor på Amager (har bil)

Att: Henrik Møller jeg var i BC.sidste år og fik en del råd herinde fra -har taget ca 350 billeder derovre fra som jeg gerne vil vise

Mvh.Jesper Frederiksen
Til top
Steen T Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
SoftboyDK Avatar

Tilmeldt:: 15 Mar 2007
Geografisk: Omkring Køge
Status: Offline
Beskeder: 615
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér SoftboyDK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Okt 2009 kl. 18:17
Kunne også fristes til og deltage ..... måske ikke hver gang men en gang i mellem ...... Bor lidt langt fra København .... (Stevns)

Steen
- se linket HER
31383313
Til top
jesper frederiksen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
jesper frede Avatar

Tilmeldt:: 11 Jan 2007
Geografisk: sjælland
Status: Offline
Beskeder: 4
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jesper frede Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Okt 2009 kl. 18:19
Ups- glemte mit tlf.nr
26243595
Mvh. Jesper Frederiksen
Til top
Per Jacomo Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jacce Avatar

Tilmeldt:: 01 Okt 2002
Geografisk: Himmelev
Status: Offline
Beskeder: 248
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jacce Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Okt 2009 kl. 18:52
Lyder spændende det med en aften i ny og næ Henrik og m.h.t. øjnene, så tog jeg den store operation sammen med husets frue sidste år ..... så vupti .. væk med kontaktliserne efter 28 års brug af disse.

Kommer der iøvrigt noget info fra årets Laksetour fra din hånd Henrik?

Planlægger selv at tage en laksetour næste år, men primært efter laks fra kysten .... så fluebinding må der til, da jeg stort set har solgt alle de gamle BC-fluer ;-)

Godaften Allan og TRHM
Per Jacomo(y)
Til top
Anders A. Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Anders A

Tilmeldt:: 06 Jan 2004
Geografisk: Nordoestsjaelland, Reersø
Status: Offline
Beskeder: 38
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Anders A Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Okt 2009 kl. 19:38
Hejsa Folkens

Jeg er også klar, hvis dagen passer... Bor ved ´´skydebanen´´ i NV og tager gerne jernhesten til en hyggeaften... Altid klar på en flue kyst tur... just let me know!

Anders
Til top
Anders A. Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Anders A

Tilmeldt:: 06 Jan 2004
Geografisk: Nordoestsjaelland, Reersø
Status: Offline
Beskeder: 38
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Anders A Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Okt 2009 kl. 19:39
Name and number off course
28 76 30 30
Til top
Henrik Møller Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henrik_Møller Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Status: Offline
Beskeder: 320
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henrik_Møller Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Okt 2009 kl. 20:02
Hej Jesper

Det lyder rigtig spændende :-)

Jeg har 20 14 13 19 .. og mailen er

henrik.roedovre@hotmail.com

stor hilsen
TRHM
Til top
Henrik Møller Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henrik_Møller Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Status: Offline
Beskeder: 320
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henrik_Møller Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Okt 2009 kl. 20:05
Halløj Per

ohhh.. mit gammelmands syn kan vist ikke opereres.. men læsebrillerne fra netto klarer jobbet.. så lidt kan jeg da se :-)

Info i år fra turen skulle gerne være i form af en ny DVD.. jeg har nu i årevis forsøgt at få den skruet sammen, men må erkende at jeg skal via en mac for at få det til at køre.

Har bestilt den nye imac, som kan klare jobbet med at redigere ordentligt i HD optaget video.. så forsøger i løbet af vinteren af barsle med en skive der viser lidt om vores lejrliv og så lige fangsten af en 30 til 40 kongelaks :-)

hilsen fra Greve
TRHM
Til top
Nicolai Boss Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Nicolai

Tilmeldt:: 14 Dec 2003
Geografisk: Frederiksberg
Status: Offline
Beskeder: 213
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Nicolai Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Okt 2009 kl. 21:01
Er med stor sandsynlighed også frisk på lidt nørkleri ved stikket, om end tiden desværre er knap p.t.

(y) Nicolai
23332014
Til top
Per Jacomo Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jacce Avatar

Tilmeldt:: 01 Okt 2002
Geografisk: Himmelev
Status: Offline
Beskeder: 248
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jacce Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Okt 2009 kl. 21:26
Tak for info og jeg køber gerne den første ´´KongeDVD´´ fra the master TRHM him self .... - den ser jeg frem til. Lad mig få første version til min samling, tak!

Håber snart, at vi ses igen igen Henrik såvel med som uden læsebriller m.v.

hilsen fra
Per Jacomo
Down Under Roskilde Fjord

:-)
Til top
Allan Overgaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
allan overgaard Avatar

Tilmeldt:: 22 Feb 2002
Geografisk: København.
Status: Offline
Beskeder: 540
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér allan overgaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Okt 2009 kl. 01:17
Jeg er selvfølgelig også klar.

40 13 59 19

/Allan
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres