Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sage Graphite IV 8124-3

 Besvar Besvar
Forfatter
Jacob Albertsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Albertsen Avatar

Tilmeldt:: 30 Aug 2007
Status: Offline
Beskeder: 310
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Albertsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Sage Graphite IV 8124-3
    Sendt: 26 Okt 2009 kl. 12:38
Hej Alle,

Hvor mange gram bruger i på jeres skydehoved til denne stang.

K&B

Jacob
Til top
Ronny Lagoni Thomsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Ronny Lagoni Thomsen Avatar

Tilmeldt:: 22 Jul 2005
Geografisk: Vejle/Grindsted/Kolding/Skjern/Haderslev/Varde
Status: Offline
Beskeder: 171
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ronny Lagoni Thomsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Okt 2009 kl. 14:17
Hej Jacob.

Det er en dejlig stage du har der - giv den 26 gram. Du kan i øjeblikket købe Scierra MWF-systemer til ret billige penge og de fungerer super godt på stangen. Linerne har samtidig en god tapering og et godt svæv.

Med venlig hilsen

Ronny Lagoni Thomsen
Til top
Åge Urskov Jørgensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Urskov

Tilmeldt:: 10 Maj 2009
Status: Offline
Beskeder: 0
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Urskov Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Okt 2009 kl. 14:34
Jeg har også denne stang, og jeg bruger skydehoveder på 28-29 gram, som den kan bære uden problemer.
Til top
Ib Dyhr Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Ib Dyhr Avatar

Tilmeldt:: 12 Okt 2001
Status: Offline
Beskeder: 26
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ib Dyhr Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Okt 2009 kl. 18:35
Jeg kunne godt bruge sådan et linesæt til min 8126-3, hvem sælger dem til fornuftige priser p.t?
Jeg har i hvert fald ikek kunnet finde dem?
mvh
Ib
Til top
Ronny Lagoni Thomsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Ronny Lagoni Thomsen Avatar

Tilmeldt:: 22 Jul 2005
Geografisk: Vejle/Grindsted/Kolding/Skjern/Haderslev/Varde
Status: Offline
Beskeder: 171
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ronny Lagoni Thomsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Okt 2009 kl. 19:21
Hej Ib

Jeg har set, at sportsdress har dem til billige penge.
- se linket HER Der er både bud på Kit og på enkelte skydehoveder.

Med venlig hilsen

Ronny Lagoni Thomsen

Til top
Jacob Albertsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Albertsen Avatar

Tilmeldt:: 30 Aug 2007
Status: Offline
Beskeder: 310
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Albertsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Okt 2009 kl. 19:28
Ib Dyhr skrev: Jeg kunne godt bruge sådan et linesæt til min 8126-3, hvem sælger dem til fornuftige priser p.t?
Jeg har i hvert fald ikek kunnet finde dem?
mvh
Ib


Hej Ib,

Du kan købe nedenstående liner, efter min mening det bedste der findes:

Runningline, køb den i en 0,31 den orange.

- se linket HER

Skydehoved, tror jeg ender med at købe et 37 gram skydehoved og så klippe den ned til 30 gram, det passer med at den bliver ca. 10 meter.

- se linket HER

Alternativet til Vision skydehovedet er et guideline skydehoved, køb den i 9/10 og klip den ned til 30 gram, det passer med at den så bliver 10 meter.

- se linket HER

Guidelineskydehoveder findes billigere hos korsholm:

- se linket HER

Vægten er jo en smagssag, og som du kan læse af det de andre skriver så bruger du nogle lidt lettere skydehoveder, men da jeg gerne vil have mine skydehoveder lidt tunge, så vælger jeg at gå op i 30 gram.

K&B

Jacob


Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres