Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

enhånds speycasting - liner ???

 Besvar Besvar
Forfatter
kim jeppesen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
kimsen

Tilmeldt:: 24 Okt 2008
Geografisk: vestsjælland
Status: Offline
Beskeder: 18
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kimsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: enhånds speycasting - liner ???
    Sendt: 26 Okt 2009 kl. 18:00


Er der nogen herinde der kender en rigtig god line til enhånds speycasting. Jeg er godt klar over at vægten skal ligge i den bagerste del af klumpen , men jeg kan ikke finde ud af hvilke liner der er på markedet der dur til den slags.

Derudover er der vel sagtens det forhold at en tungere line kan bruges når dr ikke overhåndskastes.

Er der nogen bud ????


Til top
Jan Persson Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jan Persson Avatar

Tilmeldt:: 23 Sep 2002
Status: Offline
Beskeder: 1955
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jan Persson Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Okt 2009 kl. 18:11
Hej Kim,

Jeg bruger selv Loop's stillwater kl. 7 til min 10' enhåndsstang. Klarer underhåndskast helt fint :-)
Til top
Henrik Dons Christensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
HDCSmeden Avatar

Tilmeldt:: 25 Okt 2001
Geografisk: Sjælland og Lolland-Falster
Status: Offline
Beskeder: 411
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér HDCSmeden Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Okt 2009 kl. 19:49
Lee Wulff Triangle taper (y) til speykast...

Som Jan skriver til underhånds....


Mvh
Til top
Ryan Jöhncke Christensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
RJC Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2005
Status: Offline
Beskeder: 157
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér RJC Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Okt 2009 kl. 20:09
Lee Wulff Triangle Taper standard og er man til de lidt længere Lee Wulff Triangle Taper Steelhead og Rio Steelhead and Atlantic Salmon.

Er man til de kortere hoveder findes Guideline Bullet Taper. Endelig har jeg hørt rigtigt meget godt om Zpey’s Ultimo switch WF, uden dog endnu at have prøvet den selv.

Ryan ;-)
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres