Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Skumfluer / Biller

 Besvar Besvar
Forfatter
Klaus Jepsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kjgizmo Avatar

Tilmeldt:: 19 Dec 2007
Status: Offline
Beskeder: 137
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kjgizmo Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Skumfluer / Biller
    Sendt: 28 Okt 2009 kl. 15:23
Hey folkens

Vil høre om der er nogen herinde der har nogen erfaringer med skumfluer på kysten ??

Er ude efter hvad str krog i binder dem på, nogen bestemte farve valgt, brugt som gummiben ??

Har hørt utrolig meget om det, og må sige nu er jeg så facineret af det og hug i overfladen så det skal prøves på kysten også nu :-)
Til top
Thomas Kjelgaard Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Thomas Kjelgaard

Tilmeldt:: 15 Dec 2004
Geografisk: Nordjylland
Status: Offline
Beskeder: 2
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Thomas Kjelgaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Okt 2009 kl. 15:44
Hej

Jeg har brugt dem en del på kysten, og stort set alle farver dub og skum virker. Min personlige favorit er dog orange nederst. Jeg bruger altid sorte ben, og binder dem på en krog med stort kroggab.

se linket her: - se linket HER

mvh
Thomas
Til top
Klaus Jepsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kjgizmo Avatar

Tilmeldt:: 19 Dec 2007
Status: Offline
Beskeder: 137
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kjgizmo Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Okt 2009 kl. 15:48
Binder du ben ind på krogen eller imellem de 2 plader skum Thomas ?

Har faktisk haft kigget lidt på den tidligere, og ser meget simpel og spændende ud
Til top
Kim Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kim jakobsen Avatar

Tilmeldt:: 13 Jan 2006
Status: Offline
Beskeder: 258
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kim jakobsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Okt 2009 kl. 15:48
Anskaf dig straks et monofil forfang. Floucarbon synker og driver fluen under vandet.
Til top
Thomas Kjelgaard Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Thomas Kjelgaard

Tilmeldt:: 15 Dec 2004
Geografisk: Nordjylland
Status: Offline
Beskeder: 2
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Thomas Kjelgaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Okt 2009 kl. 18:13
Mellem de 2 plader skum. Jeg forsøger, at få benene spredt så meget som muligt. Det giver mere liv...
Til top
mads knudsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
mads77 Avatar

Tilmeldt:: 21 Maj 2008
Status: Offline
Beskeder: 134
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mads77 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Okt 2009 kl. 18:57
Ahhh mon ikke der skal lidt mere til hvis man binder den med to lag skum ?

mads
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres