Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Caddis wing premade

 Besvar Besvar
Forfatter
Henrik Ravn Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Henrik r Avatar

Tilmeldt:: 23 Apr 2008
Geografisk: Skive
Status: Offline
Beskeder: 57
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henrik r Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Caddis wing premade
    Sendt: 28 Okt 2009 kl. 20:02
Hej folkens..

Jeg leder forgæves efter nogle caddis vinger, som dem der kan ses på linket på fluen ´´Foam caddis´´

http://foamcaddis.justonemorecast.dk/#home


Jeg har fundet alt verdens andre former for caddis vinger, men vil klart helst anskaffe mig disse..

Har før haft dem, hvor jeg har fået dem i små poser med 10 stk. i hver..

Nogen der kan hjælpe mig med en mulig sælger?

Mvh. Henrik Ravn
Til top
Henrik Ravn Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Henrik r Avatar

Tilmeldt:: 23 Apr 2008
Geografisk: Skive
Status: Offline
Beskeder: 57
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henrik r Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Okt 2009 kl. 18:51
Ingen der kunne hjælpe?
Til top
Lars Bentsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Gonzo Avatar

Tilmeldt:: 25 Feb 2003
Geografisk: Århus
Status: Offline
Beskeder: 241
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Gonzo Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Okt 2009 kl. 19:05
Hej Henrik!

Go Fishing plejer at have dem - ellers kan du sikkert få dem hos Jan Siman!

Lars
Til top
Thomas Schreiber Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
schreiber Avatar

Tilmeldt:: 04 Mar 2007
Status: Offline
Beskeder: 339
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér schreiber Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Okt 2009 kl. 19:22
Henrik Ravn skrev: Hej folkens..

Jeg leder forgæves efter nogle caddis vinger, som dem der kan ses på linket på fluen ´´Foam caddis´´

http://foamcaddis.justonemorecast.dk/#home


Jeg har fundet alt verdens andre former for caddis vinger, men vil klart helst anskaffe mig disse..

Har før haft dem, hvor jeg har fået dem i små poser med 10 stk. i hver..

Nogen der kan hjælpe mig med en mulig sælger?

Mvh. Henrik Ravn...


De vinger der er lavet af fjer er håbløse og går hurtigt i stykker. Lav dine vinger som Oliver Edwards Tape Winged Caddis i stedet. De holder for evigt, flyder som en prop, ligner en million og koster intet at lave. Ja, og så kan du lave dem præcis som du vil ;-)

mvh
Thomas Schreiber
mayfly.dk
Til top
Henrik Ravn Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Henrik r Avatar

Tilmeldt:: 23 Apr 2008
Geografisk: Skive
Status: Offline
Beskeder: 57
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henrik r Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Okt 2009 kl. 22:04
Lars Bentsen skrev: Hej Henrik!

Go Fishing plejer at have dem - ellers kan du sikkert få dem hos Jan Siman!

Lars


Hej Lars..

Synes ikke jeg kan finde dem på nogen af hjemmesiderne, men vil prøve at ringe til Go Fishing..

Tak for svaret..
Til top
Henrik Ravn Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Henrik r Avatar

Tilmeldt:: 23 Apr 2008
Geografisk: Skive
Status: Offline
Beskeder: 57
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henrik r Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Okt 2009 kl. 22:06
Thomas Schreiber skrev: <

De vinger der er lavet af fjer er håbløse og går hurtigt i stykker. Lav dine vinger som Oliver Edwards Tape Winged Caddis i stedet. De holder for evigt, flyder som en prop, ligner en million og koster intet at lave. Ja, og så kan du lave dem præcis som du vil ;-)

mvh
Thomas Schreiber
mayfly.dk


Hej Thomas..

Du har vel ikke et link til et billede eller noget, hvor jeg kan se et eksempel på vingerne..?

Hvordan laves de?
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down