Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

guideline coastal

 Besvar Besvar
Forfatter
peter simonsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
peterbager

Tilmeldt:: 01 Okt 2007
Status: Offline
Beskeder: 308
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér peterbager Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: guideline coastal
    Sendt: 30 Okt 2009 kl. 16:59
har lige øje på guidelines coastal i 6# er den god?
Til top
michael pedersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
mich1024 Avatar

Tilmeldt:: 15 Aug 2008
Geografisk: Limfjorden omkring Aalborg og Lindenborg å
Status: Offline
Beskeder: 24
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mich1024 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Okt 2009 kl. 17:55
Hejsa

Fisker selv med en klasse 7, og synes den er helt fantastisk. Det er jo en hover line, og det synes jeg er godt til kysten, da der tit er bølger. Kan klart anbefales (y)(y)
Til top
Nikolaj jensen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
spunk Avatar

Tilmeldt:: 03 Nov 2006
Geografisk: sydsjælland
Status: Offline
Beskeder: 90
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér spunk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Okt 2009 kl. 17:58
Den er fantastisk. Har den i #7, og den kaster rigtigt godt. Har ingen problemer med hukommelse, og så har den lige den helt rigtige synke hastighed til kysten, efter min mening. Fik dog lavet den forreste løkke uden af tage lidt af spidsen først, hvilket gjorde af den havde lidt svært ved at overføre kraft til polyleader, men mont. en ny lidt længere inde, og nu ingen problemer. Farveforskellen mellem hoved og skyde line, er dog svær at se under kast, hvilket jeg har haft rigtig megen glæde af på andre liner, men det bruger jeg ikke så meget mere. Kræver linekurv da skydelinen også har tendens til at synke. Vejer en anelse mere end hvad jeg normalt dif. en #7 line til, hvilket den formentlig også gør i de andre #. Bliver helt sikkert også min næste line. (y)(y)(y)
Mvh. Nikolaj
Til top
Kenneth Glarrild Petersen B Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Bishop Avatar

Tilmeldt:: 11 Okt 2004
Status: Offline
Beskeder: 457
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Bishop Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Okt 2009 kl. 18:43
Undskyld jeg lige ´´bryder ind´´ men er Guideline Coastal en lineklasse tungere end angivet lige som Rio outbound?
Til top
Nikolaj jensen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
spunk Avatar

Tilmeldt:: 03 Nov 2006
Geografisk: sydsjælland
Status: Offline
Beskeder: 90
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér spunk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Okt 2009 kl. 19:10
Vurder selv.... som rigtigt står, så er vægten for f.eks. # 7, 17 gram, hvilket for mig er en anelse tungere end de 15,5-16 gram som jeg normalt regner en #7 for... uanset hvad, så fungere de 17 gr. også, helt sikkert rigtig godt på de fleste #7 stænger. :-)
Til top
michael pedersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
mich1024 Avatar

Tilmeldt:: 15 Aug 2008
Geografisk: Limfjorden omkring Aalborg og Lindenborg å
Status: Offline
Beskeder: 24
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mich1024 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Okt 2009 kl. 19:23
Jeps...fungerer super til en #7 stang, og netop i kraft af den lidt tungere klump, som var det et skydehoved. Det er faktisk lidt som Rio Outbound ja, men den kan dog virke lidt for tung synes jeg. Mener Outbound#7 er 18 g.
Til top
peter simonsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
peterbager

Tilmeldt:: 01 Okt 2007
Status: Offline
Beskeder: 308
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér peterbager Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Okt 2009 kl. 10:07
tak for hjælpen er røget på den.den er også billig hos tackelshoppen 452 kr. gav jeg.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down