Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

fiskeri i Thailand

 Besvar Besvar
Forfatter
Filip steg Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Filip

Tilmeldt:: 31 Okt 2009
Geografisk: Herlev
Status: Offline
Beskeder: 4
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Filip Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: fiskeri i Thailand
    Sendt: 31 Okt 2009 kl. 11:01
ER der nogen der ved noget om fiskeri i Thailand ?, eller har nogen kontakter der nede?
Til top
Filip steg Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Filip

Tilmeldt:: 31 Okt 2009
Geografisk: Herlev
Status: Offline
Beskeder: 4
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Filip Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Okt 2009 kl. 11:36
Du skriver ikke om du vil fiske fersk eller saltvand. men der er en dansker du kan kotakt ved thai-freshwaterfishing.com han arbejder som guide
Til top
Palle Bruun Jensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
palbj

Tilmeldt:: 29 Jun 2005
Geografisk: Østjylland
Status: Offline
Beskeder: 19
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér palbj Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Okt 2009 kl. 12:14
hej
Hvor i Thailand skal du/i hen?

Palle
Til top
Filip steg Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Filip

Tilmeldt:: 31 Okt 2009
Geografisk: Herlev
Status: Offline
Beskeder: 4
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Filip Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Okt 2009 kl. 12:17
Jeg skal til Phuket i december
Til top
Filip steg Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Filip

Tilmeldt:: 31 Okt 2009
Geografisk: Herlev
Status: Offline
Beskeder: 4
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Filip Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Okt 2009 kl. 12:25
har lige set det link som filip sendte det ser ret godt ud, og han er dansker
Til top
Anders Jensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
anders

Tilmeldt:: 17 Mar 2003
Geografisk: fyn
Status: Offline
Beskeder: 16
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér anders Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Okt 2009 kl. 12:35
Palle har du fisket i Thailand ?
Til top
S.G Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
S.G

Tilmeldt:: 05 Okt 2009
Geografisk: Skibhuskvarteret
Status: Offline
Beskeder: 150
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér S.G Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Okt 2009 kl. 12:57
Der er masser af steder hvor man kan rive maller i store mængder. Kedeligt i længden. Prøv at Google grahams fishing resort. Super sted med masser af andet end maller. Fik selv en 80kgs arapaima i sommers ved ham ;)
Til top
Anders Jensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
anders

Tilmeldt:: 17 Mar 2003
Geografisk: fyn
Status: Offline
Beskeder: 16
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér anders Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Okt 2009 kl. 13:12
Det lyder som en fiskepark, det er jeg ikke saa meget til, jeg vil fange vilde fisk
Til top
Anders Jensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
anders

Tilmeldt:: 17 Mar 2003
Geografisk: fyn
Status: Offline
Beskeder: 16
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér anders Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Okt 2009 kl. 13:18
Det link jeg gave dig, thai-freshwaterfishing.com det er jungle fiskeri, det du fanger der er vilde fisk.
Til top
Anders Jensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
anders

Tilmeldt:: 17 Mar 2003
Geografisk: fyn
Status: Offline
Beskeder: 16
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér anders Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Okt 2009 kl. 16:13
Jeg prover lige igen, er der nogen der ved noget om fiskeri i Thailand, eller har nogen gode kontakter. indtil vider har jeg modtaget et link - se linket HER det ser super ud
med ture i junglen.
Jeg syns ikke fiskeparks er fedt.
Til top
morten wølck Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
wølkenstein

Tilmeldt:: 13 Nov 2006
Geografisk: silkeborg
Status: Offline
Beskeder: 19
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér wølkenstein Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Okt 2009 kl. 19:32
Hej Anders
hvilken slags fiskeri tænker du på? big game eller junglefiskeri eller put and take efter ex. aripaima, snakehead osv (ingen joke)
prøv og google ´´ Cheowlan´´ eller flyfishing Thailand eller gilham resort thailand eller bluewarter fishing thailand
så skulle det give dig nogle mulige steder
god fornøjelse
Morten
Jeg skal på junglefiskeri i thailand i nov (fedt)
Til top
morten wølck Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
wølkenstein

Tilmeldt:: 13 Nov 2006
Geografisk: silkeborg
Status: Offline
Beskeder: 19
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér wølkenstein Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Okt 2009 kl. 19:35
Hej Anders
så så jeg lige at du skulle til Puket så er det næsten samme sted jeg skal fiske det ligger i nærheden af krabi så det er i køre afstand fra puket prøv også at søge fiskerri i nærheden af krabi det er der Gilham resort ligger
Morten
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down