Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

ALTA!

 Besvar Besvar
Forfatter
Jens aagard Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
serux

Tilmeldt:: 10 Nov 2009
Geografisk: Sjælland
Status: Offline
Beskeder: 40
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér serux Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: ALTA!
    Sendt: 31 Okt 2009 kl. 13:00
Hej fiskekombisor-
Jeg har prøvet at undersøge lidt om Alta, men synes fandme det er svært at finde nogen steder med fiskeri deroppe. Er der nogle af jer der har erfarninger med Alta, og hvordan i købte kort, pris o.s.v???
Til top
mads knudsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
mads77 Avatar

Tilmeldt:: 21 Maj 2008
Status: Offline
Beskeder: 134
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mads77 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Okt 2009 kl. 13:15
Hej Jens du kan kigge lidt på linket her og se om du bliver klogere

- se linket HER

Mads
Til top
Per Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Taonga Avatar

Tilmeldt:: 17 Apr 2004
Geografisk: Fredensborg
Status: Offline
Beskeder: 2059
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Taonga Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Okt 2009 kl. 15:24
Hej
For en del år siden, vel en 10-15 stykker, sendte jeg en ansøgning til Elveierlaget i Alta med ønske om 2 fiskekort/stænger.
Lang tid efter kom der besked om at jeg havde fået netop det jeg gerne ville have, MEN da jeg så prisen for en uge fiskeri, må jeg sige at guld også kan købes for dyrt.
Men det er måden at gøre det på, send et brev til Eierlaget i Alta.
Knæk & Beræk
Per
Til top
Mikkel Nagy Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Nagy187 Avatar

Tilmeldt:: 24 Sep 2009
Status: Offline
Beskeder: 196
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Nagy187 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Okt 2009 kl. 18:09
Hej Per.. Bare lige af nysgerrighed. Hvad var prisen for en uge?
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres