Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvilken slags line

 Besvar Besvar
Forfatter
Lars Winkel Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
larswinkel

Tilmeldt:: 31 Okt 2009
Status: Offline
Beskeder: 0
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér larswinkel Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Hvilken slags line
    Sendt: 31 Okt 2009 kl. 13:15
Hejsa
Det drejer sig faktisk om 2 spørgsmål når man fisker med flue efter Bombardaflåd hvilken slags nylonline vil i så anbefal jeg fisker med fletline på hjulet

Jeg er som sagt stadig nybegynder men har også lige investeret i en fluestang

jeg har i dyre domme købt et forfang dette var de så venlige at sætte på mit hjul i forretningen det stykke line der skal sidde i løkken af forfanget hvilken knude skal der bruges og hvilken slags line kan man bruge samme slags som når laver forfang til Bombarda

Håber der er en derude der lige vil bruge et blikøje på at hjælpe

God weekend alle sammen
Til top
michael pedersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
mich1024 Avatar

Tilmeldt:: 15 Aug 2008
Geografisk: Limfjorden omkring Aalborg og Lindenborg å
Status: Offline
Beskeder: 24
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mich1024 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Okt 2009 kl. 15:53
Hejsa