Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Krympflex ..? hvor ..

 Besvar Besvar
Forfatter
Klaus Jepsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kjgizmo Avatar

Tilmeldt:: 19 Dec 2007
Status: Offline
Beskeder: 137
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kjgizmo Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Krympflex ..? hvor ..
    Sendt: 04 Nov 2009 kl. 14:52
Hey

Nogen herinde der har nogen erfaringer med krympflex, og hvor det kan anskaffet i forskellige dia + farver som er beregnet til PVC / Polymer ?? :)
Til top
Esben Ludvigsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
EsbenL Avatar

Tilmeldt:: 20 Jul 2007
Geografisk: Kibæk
Status: Offline
Beskeder: 533
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér EsbenL Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Nov 2009 kl. 14:57
Hej Klaus.

Bauhaus har lidt,eller prøv en elektronik butik. Jeg har fået mit af en elektriker.
Det kan i hvert fald fåes MEGET billigere end det der sælges på auktion herninde.

/Esben
Til top
Esben Ludvigsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
EsbenL Avatar

Tilmeldt:: 20 Jul 2007
Geografisk: Kibæk
Status: Offline
Beskeder: 533
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér EsbenL Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Nov 2009 kl. 15:00
Her er lidt - se linket HER bare husk det skal være uden lim.

/Esben
Til top
Klaus Jepsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kjgizmo Avatar

Tilmeldt:: 19 Dec 2007
Status: Offline
Beskeder: 137
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kjgizmo Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Nov 2009 kl. 15:02
Hvordan har det været med krymp % på det ?
Til top
mads knudsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
mads77 Avatar

Tilmeldt:: 21 Maj 2008
Status: Offline
Beskeder: 134
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mads77 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Nov 2009 kl. 15:52
Her kan du også få det
https://www1.elfa.se/elfa~dk_da/b2b/catalogstart.do?tab=catalog
prisen er lidt bedre end hvad der ellers bliver reklameret for her på siden og hvis man kan bruge sin tråder til at trække linen igennem krympeflexen så er der ingen ko på isen
Til top
Thomas Schreiber Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
schreiber Avatar

Tilmeldt:: 04 Mar 2007
Status: Offline
Beskeder: 339
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér schreiber Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Nov 2009 kl. 16:09
Klaus Jepsen skrev: Hey

Nogen herinde der har nogen erfaringer med krympflex, og hvor det kan anskaffet i forskellige dia + farver som er beregnet til PVC / Polymer ?? :)...


- se linket HER/

Jeg har selv brugt klar krympeflex, men laver alle mine løkker på følgende måde: http://mayfly.dk/blog/2009/04/28/løkker-det-er-ikke-sa-svært/

I øvrigt kan jeg ikke se hvorfor i alverden man skulle bruge andet end klar krympeflex, da man jo ikke kan se hvor det går med smelteriet ;-)

mvh
Thomas Schreiber
mayfly.dk
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres