Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Vadebælte

 Besvar Besvar
Forfatter
Frank Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Hoigaard Avatar

Tilmeldt:: 10 Nov 2008
Status: Offline
Beskeder: 308
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Hoigaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Vadebælte
    Sendt: 06 Nov 2009 kl. 13:31
Jeg har det problem at jeg efter max 1 time begynder at få ondt i ryggen, når jeg fisker.
Jeg har defor kigget lidt på vadebælter, men er det noget der hjælper ?

Jeg har kigget mest på dette bælte Simms BackMagic Wading Belt, er der nogle der har gode eller dårkige erfaringer med det.


Til top
Henning Søder Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Søder Avatar

Tilmeldt:: 17 Sep 2009
Status: Offline
Beskeder: 1231
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Søder Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Nov 2009 kl. 14:13
Hej Frank


Ved at det bælte har hjulpet andre men om det kan hjælpe dig er der nok kun en måde at finde ud af på ;-)


/Søder
Til top
Jesper Rosgaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Scierra-1234

Tilmeldt:: 27 Jan 2008
Geografisk: Frederiksberg
Status: Offline
Beskeder: 333
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Scierra-1234 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Nov 2009 kl. 15:00
Frank skrev: Jeg har det problem at jeg efter max 1 time begynder at få ondt i ryggen, når jeg fisker.
Jeg har defor kigget lidt på vadebælter, men er det noget der hjælper ?

Jeg har kigget mest på dette bælte Simms BackMagic Wading Belt, er der nogle der har gode eller dårkige erfaringer med det.


...


det fungere rigtig fint for mig. Det er nok også eneste vadebælte der giver den samme støtte.
Til top
Heine Johansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
qweqqe Avatar

Tilmeldt:: 04 Mar 2007
Status: Offline
Beskeder: 213
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér qweqqe Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Nov 2009 kl. 15:29
Jeg har dette fra Kinetic, billigt og yderst behageligt at gå med, 2 D- ringe bagpå sikre net mm fra at flyde væk
http://shop.go-fishing.dk/product.asp?product=3612
Til top
Jesper Rosgaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Scierra-1234

Tilmeldt:: 27 Jan 2008
Geografisk: Frederiksberg
Status: Offline
Beskeder: 333
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Scierra-1234 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Nov 2009 kl. 15:37
Heine Johansen skrev: Jeg har dette fra Kinetic, billigt og yderst behageligt at gå med, 2 D- ringe bagpå sikre net mm fra at flyde væk
http://shop.go-fishing.dk/product.asp?product=3612


Der findes mange fine og billige bælter med de er ikke at sammenligne med det brede fra Simms.

Kun hvis du har ondt i ryggen og har prøvet dette bælte kender du forskellen:-)
Til top
Heine Johansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
qweqqe Avatar

Tilmeldt:: 04 Mar 2007
Status: Offline
Beskeder: 213
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér qweqqe Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Nov 2009 kl. 17:05
Jesper Rosgaard skrev: <

Der findes mange fine og billige bælter med de er ikke at sammenligne med det brede fra Simms.

Kun hvis du har ondt i ryggen og har prøvet dette bælte kender du forskellen:-)


jeg vil nu ikke give dig fuldstændig ret, men jeg har været i Franks sted og har haft ondt i lænden efter en god 2-3 timers vadefiskeri...det har jeg ikke mere
Til top
Frank Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Hoigaard Avatar

Tilmeldt:: 10 Nov 2008
Status: Offline
Beskeder: 308
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Hoigaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Nov 2009 kl. 17:13

Jeg takker mange gange for svarene.
Jeg har bestilt et Simms bælte nu, så må vi se om det løser bøvlet med ryggen.
Eller må jeg prøve nogle af de andre.
Til top
jim holm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
scott Avatar

Tilmeldt:: 28 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 2520
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér scott Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Nov 2009 kl. 20:02
Hej Frank.

Du skal se...det bælte skal helt sikkert nok løse dit problem.
Er det dette meget brede bælte fra Simms med ´´snoretræk´´ du har bestilt ? Dette bælte har jeg og hvis jeg bruger det mærker jeg slet ikke at jeg overhovedet har en ryg så held og lykke med det.

Mvh.
Jim.
Til top
Frank Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Hoigaard Avatar

Tilmeldt:: 10 Nov 2008
Status: Offline
Beskeder: 308
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Hoigaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Nov 2009 kl. 20:15
Hej Jim.

Jeps det er det, men nu skal jeg til at lede efter en butik igen, da Sport Dres ikke havde flere i størrelse medium.
Har I nogle andre steder hvor det koster 549 kr.
Til top
Jesper Rosgaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Scierra-1234

Tilmeldt:: 27 Jan 2008
Geografisk: Frederiksberg
Status: Offline
Beskeder: 333
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Scierra-1234 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Nov 2009 kl. 20:15

det er jo længe siden det gik af mode at mænd gik med korset men her er chancen:-)
Til top
Frank Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Hoigaard Avatar

Tilmeldt:: 10 Nov 2008
Status: Offline
Beskeder: 308
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Hoigaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Nov 2009 kl. 20:17
Jesper.

Jeg regner med at det klare 2 problemer på en gang.
1 det skulle gerne modvirke at jeg har ondt i ryggen
2 strammer man det nok, kan det vel kurere nedsunken brystkasse :-)
Til top
Jesper Rosgaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Scierra-1234

Tilmeldt:: 27 Jan 2008
Geografisk: Frederiksberg
Status: Offline
Beskeder: 333
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Scierra-1234 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Nov 2009 kl. 22:01
Det virker:-)

Egen erfaring.
Til top
Jesper Rosgaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Scierra-1234

Tilmeldt:: 27 Jan 2008
Geografisk: Frederiksberg
Status: Offline
Beskeder: 333
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Scierra-1234 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Nov 2009 kl. 22:05
kan købes her for 49pund hvilket er kr. 415 + fragt.


Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres