Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sage Xi3 klasse 7...

 Besvar Besvar
Forfatter
Søren Eriksen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
soren72

Tilmeldt:: 07 Aug 2003
Geografisk: Kbh.
Status: Offline
Beskeder: 244
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér soren72 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Sage Xi3 klasse 7...
    Sendt: 13 Nov 2009 kl. 19:51
Hej...

Jeg er i den situation at jeg har investeret i en Loomis Cross currant 9 fod klasse 8.. Stangen er til sydlig fiskeri men også til en dag hvor blæser en stiv vind på kysten... Jeg må indse at den er MEGET hurtig og jeg hælder nok mere til en ´´knap´´ så hurtig stang...

Derfor er der nogen som har erfaring med Xi3' eren?

Søren
Til top
Johnny larsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
gogo-fisker Avatar

Tilmeldt:: 02 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 241
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér gogo-fisker Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Nov 2009 kl. 20:11
Hej stod med en klasse 6 uden line og den virker rigtig rigtig fed skal nok have en på et tidspunkt. men den virker hurtig.

Du skulle prøve en xi2 har en i klasse 7 den er virkelig en kystkanon den er ikke vildt hurtig men heller ikke langsom og der virkelig kraft i den stang. den kan fås i england til 2300 kr. på tilbud.
Til top
Søren Eriksen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
soren72

Tilmeldt:: 07 Aug 2003
Geografisk: Kbh.
Status: Offline
Beskeder: 244
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér soren72 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Nov 2009 kl. 20:14
Har du et link til England?
Til top
Allan Baadsgaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ABP Avatar

Tilmeldt:: 26 Apr 2006
Geografisk: Silkeborg/Midtjylland/mariager fjord/østjylland
Status: Offline
Beskeder: 192
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ABP Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Nov 2009 kl. 20:17
Hej Søren

Nu bliver jeg måske slagtet af Sage/Loomis tilhængere, men har du prøvet en A.Jensen High Tide?? Har selv fisket med en 9´´ #6, og har kastet med #7 og #8 også! Sindsygt velkastende stænger til under halv pris af de andre! Hvis du får chancen, så prøv dem.

Aktionen spænder meget vidt! Du ka lave rolige, fine kast, med tætte loops, eller du kan gi den fuld hammer med skydehoved!! Den klarer det hele!

Mvh Allan:-)
Til top
Johnny larsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
gogo-fisker Avatar

Tilmeldt:: 02 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 241
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér gogo-fisker Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Nov 2009 kl. 20:18
Ja skal lige finde det igen.
Til top
Søren Eriksen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
soren72

Tilmeldt:: 07 Aug 2003
Geografisk: Kbh.
Status: Offline
Beskeder: 244
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér soren72 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Nov 2009 kl. 20:19
Hej Allan,

Tak for inspiration..
Til top
Johnny larsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
gogo-fisker Avatar

Tilmeldt:: 02 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 241
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér gogo-fisker Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Nov 2009 kl. 20:20
- se linket HER

Har dog aldrig handlet på den side før men den ser fin nok ud.

ellers så skriv til steve fra sportfish og få ham til at give dig samme tilbud det er jeg sikker på han godt kan.
Til top
jan fensten Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
jan fensten Avatar

Tilmeldt:: 13 Feb 2004
Geografisk: Århus
Status: Offline
Beskeder: 168
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jan fensten Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Nov 2009 kl. 22:12
Hej Søren

Såfremt du står og skal afhænde Cross Current #8. Så kunne jeg godt være interesseret.

Jeg står nemlig og mangler en stiv #8 ;-)

Du kan skrive til mig på:

jan_fra_stavtrup@hotmail.com

Venligst

Jan Fensten
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres